Aнонси

усі анонси
Новини » Київ 460

Українці заслуговують, щоб одягатися якісно, а не у китайські підробки, – Анастасія Рагімова

Українці заслуговують, щоб одягатися якісно, а не у китайські підробки, – Анастасія Рагімова
Анастасія Рагімова

Анастасія Рагімова, відома як політолог та видавець журналу People IN, разом із чоловіком відкрила у передмісті Києва новий бутік брендового одягу.

Анастасіє, чому ви, людина, яка так активно займається політичним PR, телепроектами і медіа-бізнесом, вирішили зайнятися ще однією справоювідкрити магазин брендового одягу? Що надихнуло на таку ідею?

– Справа в тому, що і я, і мій чоловік звикли добре вдягатися. Робота у мене така, що завжди треба бути на людях, виглядати красиво і на висоті. Найчастіше моделі свого вбрання я моделювала сама, тобто, майже все, що ви на мені бачили, було зшито за моїм дизайном. І тут справа не тільки в унікальності індивідуального пошиття. Біда в тому, що в Україні дуже важко знайти щось дійсно варте уваги, за що не шкода віддати гроші, – справжній бренд. По-перше, космічні ціни, а по-друге, величезна кількість підробок. Наприклад, мої друзі для того, щоб купити щось дійсно нефейкове, їздили на шопінг в європейські магазини.

Знамениті українські бутіки часто грішать не тільки абсолютно нереальними цінами, а й тим, що старі колекції видаються за нові, а в асортимент також підмішують дрібні бренди і видають їх мало не за «Valentіno».

Нещодавно в одному з люкс-магазинів мені запропонували спортивний костюм Billionaire колекції 2017 року, хоча я знаю, що жіночий одяг цей бренд давно не виробляє, з моменту покупки бренду групою PhilippPlein! Найцікавіше, перевіривши потім інформацію про запропонований костюм на сайті, я переконалася, що така модель є... АЛЕ! Як і очікувалося, в чоловічій лінії бренду. Аналогічна ситуація була і з запропонованими джинсами ZilliWoman, в природі яких на фабриці Zilli не існує – є тільки чоловічі!

Зараз ми живемо в час абсолютної доступності інформації з Інтернету, коли нескладно подивитися і річ, і дату випуску цієї речі, з якої вона колекції. І тому зовсім вже дивно виглядає, коли стара модель з минулих колекцій виставляється з 200% накруткою.

Ось тому, напевно, нам з чоловіком і прийшло рішення створити магазин, такий як в Європі, щоб вона, ця Європа, стала ближчою і доступнішою.

Цілих два місяці я особисто провела в Італії, де ми власноруч відбирали чоловічі і жіночі колекції високих брендів виключно цього року. І ось тепер новітні моделі, ще з «гарячими нитками», прямо з фабрик, ми пропонуємо за доступною європейською ціною.

І я щиро надіюся, що наші клієнти оцінять нашу працю і залишатимуться з нами, будуть приводити своїх друзів і родичів.

Розкажіть, як ви підбираєте асортимент вашого бутіка?

Анастасія Рагімова
Анастасія Рагімова

– Наскільки складний і клопіткий бізнес, яким я зараз займаюся, я усвідомила лише тоді, коли перший раз поїхала відбирати колекцію для продажу. Коли я їжджу підбирати колекцію, я намагаюся, щоб з кожної купленої мною речі можна було сформувати гардеробну капсулу.

Що це таке? Гардеробна капсула – це той образ, готовий look, який ви зможете взяти і одягнути, повісити в шафу і знати, що ваш «вихід в люди» вже підготовлений.

Як це відбувається, підбір образу? Наприклад, бачу я дуже красиву блузу бренду RobertoCavalli за хорошою закупівельною ціною, яка конкурентоспроможна на українському ринку, і хочу підібрати до неї щось в комплект. Мені потрібно знайти «штани-піони», або брюки з високою талією, або спідницю-олівець, тобто, ту річ, яка б відповідала цій блузі. І зараз я вас розчарую: на складі фабрики Cavalli нічого не висить до цієї блузи! Тобто ти повинен сам це все підібрати, або серед Cavalli, або серед іншого бренду, але гардеробну капсулу необхідно зібрати. Потім потрібно підібрати взуття і сумку. До того ж, проблема ще полягає в тому, що не завжди знаходяться всі розміри, ходові тут же розбирають. Ось, наприклад, знайшла я вищезгадану блузу 40-го розміру, а низ, що ідеально підходить до неї, залишився тільки 44-й... Тому ви навіть уявити собі не можете, як складно було для мене всі ці гардеробні капсули зібрати, щоб мій покупець дійсно був задоволений, побачивши досконалий красивий «повний look».

Але зате як приємно усвідомлювати, що твій клієнт тепер позбавлений від головного болю підбору одягу. Адже, найчастіше, коли людина приходить в магазин і бачить красиву річ, яка йому подобається, він на емоціях бездумно купує її, а потім божеволіє, ламаючи голову, з чим її носити. І ось саме для того, щоб у клієнта не виникало відчуття, що він купив зайву річ, яка просто буде висіти в шафі, ми і підбираємо для неї гарний готовий до застосування образ. І головне, щоб потім на конференції, на дні народження, на зустрічі – тобто, дивлячись для якої події підбирався look, – всі сказали: «Вау! Як тобі йде!».

Звідки зявилася назва LuxuryFashionGroup?

– Коли ми вибирали назву бутіка, було багато варіантів. Не хотілося чогось такого складного, вигадливого. Назвали Luxury, додали FashionGroup, тому що в планах у нас розширення. Слово Luxury перекладається з англійської як розкіш. Хоча наш стиль – це не стільки розкіш, скільки, скажімо так: дорого, стильно і достойно. Тому що дорого – це не означає все блискуче і в стразах. Дорого – це все акуратно і комфортно.

Анастасія Рагімова
Анастасія Рагімова

Хотілося, щоб коли людина бачила нашу вивіску, вона повністю переконувалася в тому, що інтер’єр та стилістика магазину їй відповідає.

Що ви можете сказати про асортимент LuxuryFashionGroup? Який одяг і яких брендів у вас продається?

– Орієнтуючись на економічну ситуацію в нашій країні, можу сказати, що ми, імпортуючи високі бренди, також намагалися привозити і їхні другі лінії.

Адже майже у кожного високого бренду є друга лінія. Так у Valentino – це лінія RED Valentino, у Cavalli – CavalliClass, яким в Україні, до речі, ніхто не торгує (привозять зовсім недорогу лінійку JustCavalli), у VersaceCollection – VERSUS.

І та людина, що не може дозволити собі річ першої лінії, але яка зайшла до нас у магазин, щоб не відчувати себе трохи ніяково, може собі дозволити річ другої лінії того ж бренду, яка така ж класна і стильна, але трохи нижче за ціною. Погодьтеся, адже це набагато краще – купити річ другої лінії за доступною ціною, ніж по цій же самій ціні купити китайську підробку першої лінії, якими завалений весь інтернет і відразу буде видно, що це підробка. Плюс ми додали кілька італійських брендів преміум сегменту для того, щоб розбавити look за вартістю. Ви ж самі прекрасно розумієте, скільки коштує повний look від бренду Dolce&Gabbana, наприклад.

Я можу з упевненістю сказати, що ми відібрали краще, що було на фабриках Італії. Вийшла дуже яскрава, барвиста колекція, багато речей представлені у нас в бутіку в єдиному екземплярі. Тому людина, яка їх придбала, прийшовши на захід, буде впевнена в тому, що такого в Україні більше ні у кого немає. Є речі, яких не більше двох одиниць. Наприклад, ми привезли 10 суконь бренду Viсtoria BЕCKHAM і всі різних моделей. Теж саме можу сказати про бренд ALEXANDER MQUEEN.

Я назву лише деякі бренди, представлені в нашому бутіку: Dolce&Gabbana, Valentino, RedValentito, RobertoCavalli, CavalliClass, JustCavalli, Kenzo, ViktoriaBeckham, AlexanderMcqueen, Dsquared, ErmannoScervino, JacobCohen, Prada, Versace, Versus, VersaceJeans, GianvittoRossi, Chloe, ElisabethFranchi, MiuMiu, BoutiqueMoschino, LoveMoschino, Iceberg, Blumarine, FrankieMorell.

Ви знайдете у нас як жіночий, так і чоловічий одяг. Підбором чоловічої колекції займається мій чоловік. Для чоловіків у нас теж є багато чого цікавого – Brioni, Corneliani, Cortegiani, Canali, Etro, Billionaire, Kiton і це далеко не весь список!

А також взуття, аксесуари і навіть брендову нижню білизну. Ми пишаємося тим, що вибираємо для наших покупців найкраще. Я переконана в тому, що українці заслуговують на те, щоб красиво, якісно і стильно одягатися, а не ходити в китайських підробках.

Які ваші принципи роботи з клієнтами, чи забезпечуєте індивідуальний підхід до кожного, хто зайшов в ваш магазин?

– Мій головний підхід – брати краще великий асортимент з малою кількістю одиниць, ніж одну сукню в 5 розмірах. Я вважаю, що людина повинна бути індивідуальною, а не ходити як в інкубаторі, виходячи з того, що це зараз модно, керуючись принципом «модно – і тому я таке одягну».

У магазині працюють стилісти, які пройшли спеціальне навчання. Коли людина приходить в магазин і сама не знає, чого вона хоче і говорить: «Одягніть мене красиво, мені потрібно піти ввечері в ресторан на день народження або на ділову зустріч» – вони їй допоможуть. Вберуть і за розміром, і красиво, і запитають побажання на майбутнє: чого не вистачає в нас у магазині. А я під час наступної закупівлі ці побажання завжди враховую. Наприклад, коли ми відкрили магазин, я ще фізично не встигла привезти коктейльні сукні, а жінки, які приходили до нас в магазин, їх активно запитували, і вже через тиждень у нас були кращі коктейльні сукні від Dolce&Gabbana 2017 року. І, на мій подив, навіть в моно-бутіку Dolce&Gabbana, в якому я була не так давно, вибір суконь мене особливо не вразив. Навіть такі модні трендові сукні-нічні сорочки у них не представлені (кажуть, вже розкупили), а у нас вони є.

Коли я доставляю речі, я вже приблизно знаю своїх покупців: скидаю фото подругам і питаю, щоб вони хотіли придбати, раджуся з ними.

Є речі, які дуже круті, але вони мега дорогі, і тому я в них сумніваюся: в такому випадку можу привезти одну одиницю конкретно під замовника, тому що в нашій країні продати річ, яка в закупівлі коштує 2 тисячі євро, нелегко. А в наступному році її вже не захочуть купувати, тому що це буде річ минулого сезону.

Які у вас плани на майбутнє?

– Відкриття мережі бутіків, і, якщо у мене вийде, дуже хочу привезти один жіночий бренд, отримати ексклюзив для України, але сказати який саме поки не можу. Тобто, відкриття монобренду, якого немає ще в Україні, ми з чоловіком не виключаємо.

Тому ми і назвалися FashionGroup: група буде об’єднувати мережу бутіків. Не тільки в «Мануфактурі», але і в місті.

У найближчих планах у нас зробити хорошу гідну мережу мультибрендів, а не забивати український ринок фейками за космічними цінами. Для нас дуже важливо, щоб кожен наш клієнт міг переконатися в достовірності товару. Дуже хочеться, щоб наші покупці були задоволені.

У мене взагалі життєвий принцип – поводитись так, щоб мені ніколи не було соромно дивитися людям в очі. ®

Спілкувалася Яна Осадча

Додайте ZIK.UA в обрані джерела Додати в обрані Google News

Редакція не несе відповідальності за думку, яку автори висловлюють у блогах на сторінках ZIK.UA

*Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.