Новини » Львів 29 червня, 2017, 10:35
Кол-центр «Львівобленерго» не приймає показники лічильників: не працює програма
Телефон. Фото: eveningkiev.com
Телефон. Фото: eveningkiev.com

Вранці 29 червня у кол-центрі «Львівобленерго» не приймали показники лічильників через відсутність мережі.

Про це 29 червня повідомив кореспондент IA ZIK, який намагався у такий спосіб передати дані про спожиту електроенергію.

Як повідомила працівниця кол-центру, інформаційні мережі «Львівобленерго» не відновили роботу після загрози хакерської атаки, що була 27 червня.

Згодом прес-секретар «Львівобленерго» Галина Петрушка у коментарі IA ZIK запевнила: мережі вже працюють, показники мешканці можуть подавати у будь-який зручний для них спосіб.

«Вже включили мережу. Мешканці можуть подавати показники у кол-центр. Усі показники, які були подані через електронку, есемески та інше – вони збереглися і зараз обробляються у центрі обробки даних», – повідомила вона.

Прес-секретар пояснила: з половини дня 27 червня та упродовж 28 червня кол-центр «Львівобленерго» було відключено від центру обробки даних з метою захисту. «На даний момент усе підключено, працює. У будь-який зручний спосіб для подачі показників лічильників мешканці можуть використовувати», – запевнила вона.

Після цього кореспонденту IA ZIK вдалося ще раз додзвонитися у кол-центр «Львівобленерго».

Там повідомили: «Поки що програма не працює. Маємо надію, що у другій половині дня зможемо приймати показники лічильника».

Як повідомлялося, 27 червня в Україні хакери атакували низку великих підприємств та установ. Зокрема, кібератаки були здійснені на сайти «Київенерго», «Укртелеком», «Ощадбанк» та «Нова пошта» та низку держустанов.

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2019-09-20 12:46 :25