Новини » Події 28 червня, 2017, 22:00
Заяву на весілля відтепер можна подавати через Онлайн-будинок юстиції

Міністерство юстиції презентувало нову послугу – електронну подачу заяви на реєстрацію шлюбу в «Онлайн будинок юстиції». Бажаючим укласти шлюб можна подати заяву в три кліки мишкою.

Про це заявив начальник Головного управління юстиції України в місті Києві Станіслав Куценко, повідомляє «Укрінформ».

 

«Загалом ця послуга працює в рамках «Онлайн-будинку юстиції», який починався з юстиції міста Києва, а зараз працює для кожного українця. Незабаром всі електронні сервіси Міністерства юстиції можуть перейти на «Он-лайн будинок юстиції» і кожен зможе ним користуватися», – сказав Куценко.

 

Він зазначив, що головна функція «Онлайн будинку юстиції» – це отримання послуг без контакту з чиновником.

 

На сайті Міністерства юстиції доступні основні послуги – це реєстрація бізнесу, реєстрація громадських організацій, ЗМІ. Також там можна отримати інформацію про електронний цифровий підпис, і найбільш популярні серед громадян – це послуги в сфері державної реєстрації актів цивільного стану.

 

«Саме в цьому розділі можна подати спільну онлайн- заявку на реєстрацію шлюбу, вона одразу потрапляє на обробку даних представникам юстиції і працює з державними реєстрами. Відповідно наші співробітники бачать, що саме ця пара хоче укласти шлюб. І вже не потрібно йти у відділ державної реєстрації актів цивільного стану, займати чергу, тому що ми робимо це в онлайн режимі і це все максимально просто», – зазначив Куценко.

 

За його словами, найголовніше, що ця послуга стала логічним доповненням проекту «Шлюб за добу», коли не потрібно чекати 30 днів для того, щоб подати заявку, а потім зареєструвати шлюб.

Водночас, заступник міністра юстиції Гія Гецадзе додав, що в такий спосіб вони прибирають черги, а як тільки прибираються черги – мінімізуються ризики корупції.

 

Заступник міністра юстиції з питань європейської інтеграції Сергій Петухов підкреслив, що вихід в онлайн є найбільш затребуваним у молодого покоління, а також наших громадян, які проживають на окупованих територіях.

«Ми там не можемо надавати наші послуги, бо там немає органів державної влади. І саме отримання послуг в онлайні по захищених каналах з електронною ідентифікацією дає можливість нашим громадянам, які проживають на окупованих територіях, мати зв’язок з державою», – сказав Петухов.

 

Він також уточнив, що на реєстрацію шлюбу прийти треба один раз, а до того потрібно подати відскановані копії документів, заплатити реєстраційний збір онлайн і обрати визначену дату – той день і час, який ви бажаєте.

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2019-04-23 12:02 :16