Новини » Економіка 8 червня, 2017, 23:55
У мережі розповіли, як українців обдурюють в магазинах

В українських магазинах найчастіше продають залежалі продукти під виглядом свіжих або обманюють на цінах: на прилавках одна, а в чеці значно вища. Внаслідок люди або купують неякісні товари, або переплачують.

Втім, відстояти свої права – цілком реально, – передає «Бізнес».

Марина Смовженко хотіла купити елітний сир. А на прилавку побачила кілька засохлих шматків в розірваній упаковці. «Я пішла до старшого продавця, і він сказав, що не може допомогти, тому що він цим не керує, я пішла до продавця на відділі, вони сказали, що цей сир ліквідують», – розповідає Марина. Дівчина написала скаргу, але в супермаркеті на неї до сих пір не відреагували.

А Євгенію Труханову неприємно здивували в іншому магазині. Ціна крабових паличок на прилавку була одна, а на касі виявилася на п’ять з половиною гривень вищою. «Я питаю продавця: чому так, а вона каже:» Це не мої проблеми! Це переоцінка була, ми її не встигли поміняти», – нарікає покупець.

Євген поскаржився на гарячу лінію мережі супермаркетів і через тиждень йому повернули переплачені гроші.

У магазині, де Євген придбав крабові палички, пояснюють – винна техніка. «У нас відбувається переоцінка вранці о 8, потім в 11 потім в 6. Поки перезавантажуються програми, каси вже б’ють, а цінники нам тільки видають», – розповідає представник магазину Галина.

Покупець має повне право придбати товар саме за тією ціною, яка вказана на прилавку. І жодні відмовки адміністрації незаконні, кажуть експерти.

«Потрібно звертатися до адміністрації, якщо і це не допомагає, тоді вже можна викликати поліцію, вони швидко приїжджають і питання вирішується швидко», – зазначив заступник виконавчого директора Союзу споживачів України Михайло Шарков.

Книга скарг в магазині повинна бути завжди і відреагувати на ваше зауваження адміністрація зобов’язана протягом місяця.

 

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2019-10-19 18:27 :29