Новини » Спорт 7 червня, 2017, 9:57
У Львові фінішував міжнародний фестиваль ретроавтомобілів «Leopolis Grand Prix 2017»

Стародавній Львів минулими вихідними перетворився на справжню автомобільну столицю України. Великі та маленькі, сучасні і дуже давні, цивільні та військові автомобілі – всі вони приїхали до Львова, щоб показати історію автомобілів, взяти участьу виставці ретро-техніки, конкурсі «Елеганції» та позмагатися в найстаріших автоперегонах Європи «Leopolis Grand Prix 2017».

Результат пошуку зображень за запитом "Картинки фестиваль ретроавтомобілів «Leopolis Grand Prix 2017»"

Програма включала: виставки-презентації ретро-автомобілів під відкритим небом, ретро-парад автомобілів центральними вулицями міста, змагання на дитячих автомобілях, покази спеціалізованих колекцій мод автомобільної тематики. У зв’язку з жалобою цьогорічна програма ретро-фестивалю була дещо зміненою: перенесено відкриття, відмінена концертна програма, музичні супроводи, але це не вплинуло на видовище та високу організацію ретро-свята, пише sport-oda.lviv.ua.

Слід відмітити що до участі в виставці ретро-автомобілів, конкурсі «Елеганції», та параді допускаються автомобілі до 1985 року випуску або ексклюзивні з оригінальним кузовом та двигуном.

Конкурс «Елеганції» – конкурс, у якому учасники представляють свій автомобіль публіці. Мета – якнайкраще відобразити епоху даного автомобіля, передати енергетику та харизму автівки, її особливість та унікальність. Впродовж років цей конкурс набув все більших оборотів: з простого виїзду на подіум та опису автомобіля він переріс у цікаві інсценізації учасниками фестивалю, що надало йому ще більшого шарму та цікавості!

Отже, основними критеріями у виборі фіналістів є:

1. Зовнішня естетика автомобіля та його власників.

2. Вміння поводитись на сцені / подіумі.

3. Представлення авто: це може бути сценічна постановка: сценка, шарж та інші види малих сценічних форм.

4. Креативний підхід.

Нагородження проходить за 1, 2, та 3 місце в таких номінаціях:

- за найкраще відображення епохи авто.

- за естетику, красу, шарм.

- за креативний підхід.

- за найкращу інсценізацію.

- за найкращий військовий автомобіль.

- за глобальність та глибокість задуму

- номінація «Глядацьких симпатій»

Цьогоріч у Міжнародному фестивалі класичних (старожитніх) автомобілів «Leopolis Grand Prix 2017» взяли участь 250 автомобілів (у 2016 році – 150, 2015 – 120, 2014 – програма була зміненою, 2012 – 65, 2011 – 74 автомобілів) із дев’яти країн світу (Україна, Білорусь, Польща, Литва, Австрія, Італія, США, Естонія, Чехія). Це представники 48 авто-фан клубів світу!.Вперше приєдналися екіпажі із Естонії та США. Україну представляли автолюбителі Запорізької, Харківської, Дніпропетровської, Одеської, Київської, Івано-Франківської, Тернопільської та Львівської областей. Вперше до фестивалю приєдналися екіпажі із Естонії та США.

Були створені тематичні «вулиці»: «англійська», «радянська», «французька», «американська», «німецька», «італійська», «польська», «скандинавська», «японська» і «байкарська». На кожній із вулиць виставили автомобілі країн-виробників, відповідний дизайн, музичний супровід та кулінарія цих країн світу. Окремо розташувався «військовий квартал».

У Військовому кварталі відбулась реконструкція військового табору від товариства «Пам’ять», а в Дитячому кварталі відновили перегони на дитячих педальних автомобілях «Формула 001» (у 1930-их роках саме такі перегони відкривали Гран Прі Львова).

На фестивалі розмістили виставковий ряд американського автопрому, в тому числі Ford T (1912), Pontiac Landau (1928), Cadillac de Ville (1963), Cadillac Calais (1967), Buick Le Sabre (1976), Buick Electra (1972).

Одними з учасників Англійської вулиці були Jaguar XJ-12 (1984), Jaguar SS100 (1936) та Rolls Royce Silver Cloud II (1962).

З радянських легенд на виставці можна зустріти легендарні автомобілі ЗІЛ-115 (1978 року), яким користувався голова Комуністичної партії України Володимир Щербицький, ЗІС-110, ГАЗ-13 та «Чайку» ГАЗ-14, яку називали «радянським мерседесом», оскільки тільки цими машинами їздили члени політбюро ЦК КПРС.

На Німецькій вулиці можна зустріти Wanderer W23 (1938), BMW DA3 Wartburg (1930) та ще десятки інших автомобілів відомих марок.

4 червня 2017 року, в останній день фестивалю LEOPOLIS GRAND PRIX 2017 відбулися легендарні перегони на ретроавтомобілях по легендарному Львівському трикутнику. Маршрут перегонів залишився незмінним з 1930 року і проліг вулицями Вітовського, площею Франка, Стрийською та Героїв Майдану.

Машини змагались у декількох категоріях:

· КЛАС – А гоночні та спортивні автомобілі виготовлені до 1946 року

· КЛАС – В неспортивні автомобілі, виготовлені до 1946 року

· КЛАС – С неспортивні автомобілі після 1946 року

· КЛАС – D гоночні та спортивні автомобілі виготовлені до 1946 року

· КЛАС – E національний клас «ЗАПОРОЖЕЦЬ ЗАЗ 965».

У кожному класі переможця визначали не за першістю у подоланні траси, а за вміння проїхати її за певний час. За 4 кола, відведені учасникам, вони мали наблизити свій результат до «ідеального» часу – 310 секунд за коло.

LEOPOLIS GRAND PRIX або ВЕЛИКІ ПРИЗИ ЛЬВОВА – це кільцеві автомобільні перегони, що мали статус Гран-прі, які проводилися на вуличній трасі Львова. Етап був частиною міжнародної серії Гран-прі, попередника Формули-1. Траса була задумана 1927 році на два роки раніше, ніж у Монако, але перші змагання відбулися на рік пізніше у 1930 р.

Перші кільцеві перегони вулицями міста Львова стартували 8 вересня 1930 року, які через характерну форму траси (трикутник зі зрізаними кутами) отримали назву «Львівський трикутник». Траса пролягала вулицями Вітовського, площею І. Франка, Стрийською та Гвардійською. Ця траса без змін збереглася до сьогодні. Характерною її особливістю, у порівнянні з тогочасними європейськими (напр. Монте-Карло у Гран-прі Монако), була наявність на значній частині траси трамвайної колії.

Уже в червні 1931 року кільцеві перегони у Львові набули міжнародного статусу. А з 1932 року отримали назву і статус «Гран-прі Львова». Тому на сьогодні в історію увійшов саме Гран-прі Львова, а не країни. «Великі Призи Львова» відтоді стали одними з найкращих трас для перегонів тогочасної Європи. У Гран-прі Львова стартували зірки тогочасного автомобільного спорту з понад десяти країн Європи: Німеччини, Франції, Італії, Австрії, Чехії, Норвегії.

Громадська організація авто-фан-клуб «ЗАЗ-Козак» з 2011 року взялася за відновлення історичної події. У програму фестивалю входять не тільки перегони, а й багато різноманітних акцій: виставки-презентації класичних автомобілів, ретро-парад центральними вулицями міста, покази спеціалізованих колекцій мод на автомобільну тематику.

 

 

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
Top
2021-01-24 18:46 :57