Новини » Львів

«Львівобленерго» запровадило нові сервіси подання показів лічильника

ПрАТ «Львівобленерго» запровадило нові сервіси подання показників спожитої електроенергії. Зокрема, з травня споживачі можуть подавати інформацію з лічильників за допомогою смс-повідомлення.

Аби подати показник за допомогою цього сервісу, споживач повинен відправити повідомлення на короткий номер 5068, вказавши у ньому десятизначний код абонента (можна дізнатися у квитанції, або в оператора кол-центру), а опісля – показник з приладу обліку. При цьому код і показник необхідно розділити пробілом. Мобільні оператори за повідомлення на цей номер зніматимуть 1 грн.

«Якщо система успішно прийняла ваш показник, ви отримаєте підтверджуюче повідомлення із текстом «Дякуємо. Показник прийнято до опрацювання. Якщо ви допустили помилку, система автоматично сповістить вас про це повідомленням: «Показ не прийнято. Очікуємо 10-значний код пробіл показник», – розповіла директор з інформаційних технологій ПрАТ «Львівобленерго» Людмила Польова.

Окрім того, кілька місяців на сайті «Львівобленерго працює сервіс «Персональний кабінет». Після реєстрації та авторизації, тут споживач може подавати покази, дізнаватися про нарахування та роздруковувати квитанції. Нині персональний кабінет вже мають 90 тис. клієнтів.

Подати показник можна також, зателефонувавши на номер кол-центру 0-800-50-15-68, або відправивши дані з лічильника на електронну пошту Львівобленерго [email protected]. У листі потрібно набрати код абонента, пробіл, показник. Як і у випадку з смс-повідомленням, споживач отримає зворотний лист про успішне прийняття інформації.

Крім того, дані з лічильника можна вписати на паперовій квитанції під час оплати за послугу і їх також отримає підприємство-постачальник.

Попри те, що споживачі мають змогу особито подавати покази, раз у півроку працівник компанії таки приходитиме, аби перевірити справність приладу обліку.

«Якщо наш контролер протягом місяця зніме покази, а споживач подасть в останній день, то до рахунку буде братися показ, який надав споживач. Ми перевіряємо цілісність приладу обліку, чи працює він, чи цілі на ньому пломби», – зазначив начальник служби по роботі з побутовими споживачами «Львівобленерго» Юрій Кімбірський.

Споживачам також нагадують, що подавати показники потрібно протягом періоду, який починається за два робочі дні до кінця місяця і завершується на третій робочий день наступного місяця.

Loading...