Новини » Львів 15 лютого, 2017, 17:20
«Вашу пропозицію взято до уваги»: як у ЛМР прислухаються до потреб мешканців
Фото: Роман Балук/ZIK
Фото: Роман Балук/ZIK

Зовсім недавно вщухла хвиля обурення львів’ян щодо роботи громадського транспорту міста у період новорічно-різдвяних свят. Тоді мороз та сніг спричинили проблеми з технікою, а відсутність мера та робочих днів, а відтак і напливу пасажирів – не стимулювали керівництво перевізників до оперативного вирішення проблеми. Можна подумати, що це надзвичайна ситуація, форс-мажор, але такою є типова поведінка та робочий ритм управління транспорту ЛМР. Активізуються вони лише у період проведення конкурсу перевізників на маршрути та тоді, коли мають намір піднімати вартість проїзду. Решту часу – бездіяльність.

Проілюструємо сказане на прикладі двох відповідей з Управління на запити ІА ZIK, які стосувалися одного питання, але надійшли у різний час.

<nbsp;>

В редакцію звернулись мешканці одного з нових мікрорайонів на вулиці Малоголосківська, які попросили допомогти з організацією руху громадського транспорту. Повідомили, що у них збудовано вже три висотних будинки, у яких розміщено понад 20 під’їздів. Також завершується будівництво дитячого садочка. Загальна кількість населення вже зараз сягає 2 тис. осіб, а до найближчої зупинки громадського транспорту близько одного кілометра.

Перше спільне звернення від ОСББ та журналістів надійшло у квітні 2016 року. Тоді фахівці управління відписали:

«На даний час управлінням транспорту та зв’язку розглядаються та узагальнюються пропозиції для внесення на розгляд виконавчого комітету усі зміни в маршрутну мережу. Однак корективи будуть впроваджені після закінчення дії договорів про організацію перевезень пасажирів на автобусних маршрутах загального користування, більшість яких діють до кінця 2016 р.».

Мешканці запаслися терпінням. І от завчасно до нового року 10 листопада 2016 року подали нові листи. Відповідь на них вразила.

«Оскільки на даний час відбувається процедура проведення конкурсу з визначення автомобільного перевізника на міські автобусні маршрути загального користування, проводити зміни у схеми маршрутів не має можливості».

Логіка у чиновників проста: впродовж року відповідати, що поки конкурсу немає і ще рано, а у кінці – конкурс розпочався і вже пізно.

Читайте також: У всіх трамваях і тролейбусах Львова вже діє безготівковий розрахунок 

І обов’язково додати чарівну приписку:

«Однак управлінням транспорту Ваша пропозиція взята до уваги та при можливості буде врахована».

Правда, тепер у працівників з’явилась додаткова тема для відмазок, якою можна оперувати ще певний час, переконуючи, що саме вона вирішить усі проблеми. Це чарівне і солодке слово «електронний квиток». От і пишуть:

«Одночасно повідомляємо, що із запровадженням у м. Львові системи безготівкової оплати за проїзд у міському громадському транспорті (електронний квиток), автоматично визначатимуться пасажиропотоки, відповідно до яких відбуватиметься корегування кількості транспортних засобів на маршрутах та корегування схем руху».

Знову чекаємо. Нові технології з’являються, а чиновницька братія так і застрягла у минулому столітті.

Читайте також: В управлінні транспорту Львова розповіли, чому в місті недостатньо маршруток

Редакція не завжди поділяє позицію авторів публікацій.

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2019-09-19 17:40 :21