Новини » Економіка 29 грудня, 2016, 20:33
Український бізнес на ринку Євросоюзу має бути активним, – економіст

Українському бізнесу слід бути наполегливим та відповідальним, аби знайти споживачів своєї продукції серед країн Євросоюзу.

Про це в ефірі програми «Перші про головне. Коментарі» (щобудня 13:00-15:00 та 19:00-21:00) на телеканалі ZIK заявив Ігор Бураковський, директор Інституту економічних досліджень і політичних консультацій.

Він зазначив, що Україна як держава не може примусити європейських споживачів купувати наші товари.

«Саме нашому бізнесу слід бути активним. Європейці хочуть мати надійних та якісних постачальників, аби будувати довгострокові відносини. Вони не можуть це робити так, як у нас заведено: прибіг, купив, забув. Нашим бізнесменам варто бути відповідальнішими», – сказав економіст.

Він додав, що наразі показник українського експорту до країн Євросоюзу становить майже 40 відсотків.

«Туди ми вивозимо те, що й в інші країни світу. На першому місці – продукти харчування та сільськогосподарська продукція, потім вироби чорної металургії, на третьому місці – те, що дає машинобудівна галузь», – розповів Ігор Бураковський.

До слова, за останні три роки Україна значно збільшила обсяг експорту равликів. У 2013 році українські виробники експортували 3 тонни цих молюсків, у 2014 році – 58 тонн, у 2015 – 260 тонн, а за перші 10 місяців 2016 року за кордон було продано 347 тонн равликів. Для порівняння, за 10 місяців року Україна експортувала лише 51 тонну українського сала, баранини ще менше – 9 тонн.

Наразі українські равлики замовляють лише дві країни – Румунія (25%) та Литва (75%). За кордоном їх купують як сировину, тому вартість у 5 разів менша, ніж коштує готова продукція. 

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2019-06-25 06:32 :23