Новини » Львів

На сайті Львівобленерго можна дізнатися, чому немає світла

Тепер на офіційному сайті ПАТ «Львівобленерго» можна знайти інформацію про те, де і чому у Львівській немає світла і коли воно з’явиться.

Про це сьогодні, 18 серпня, під час брифінгу повідомив заступник технічного директор ПАТ «Львівобленерго» Роман Іванців.

«Світла може не бути через проведення планових робіт, а також через аварійно-відновлювальні роботи після буревіїв, стихій, що пошкодили наше обладнання. Ми хочемо, щоб споживач отримував інформацію про це якнайшвидше. Саме тому на нашому офіційному сайті у розділі «Чому немає світла?» запрацювала нова програма, яка інформуватиме споживачів про початок і закінчення планових робіт, коли завершиться відновлення після стихій», – повідомив Роман Іванців.

Програма працює з початку серпня. Директор з інформаційних технологій ПАТ «Львівобленерго» Людмила Польова порадила користувачам вводити якнайменшу частину назви населеного пункту для кращого пошуку.

Роман Іванців також нагадав, що споживачі можуть звертатися у кол-центр Львівобленерго за телефоном 0800501568.

«Однак під час стихій споживачу часто важко додзвонитись, бо до нас одночасно звертаються сотні людей. У такому випадку потрібно трохи зачекати у черзі, щоб дізнатися, коли буде напруга», – додав Іванців.

Loading...