Новини » Політика

Політичну кампанію Добродомову робили у «російському стилі», – Петро Жук

Цього тижня усіх сколихнула новина про те, що колишній редактор «Інтера» сепаратистка Марія Столярова брала участь у розкрутці політичних проектів Сергія Капліна та Дмитра Добродомова. Причетність саме «Народного контролю» до російських політтехнологів вразила не лише громадськість, а й політологів та колег нардепа.

Про це йдеться у сюжеті інформаційно-аналітичного проекту «Погляд на тиждень» (щосуботи о 21:00 на телеканалі ZIK).

21 лютого цього року шеф-редактор «Інтера» Марія Столярова під час увімкнення журналіста каналу із Майдану , де люди вшановували Героїв Небесної сотні, лайкою перервала ефір.

«Те, що російські політтехнологи беруть участь в управлінні «Інтером» – ні для кого не секрет. Там працює пан Шувалов, який був у команді попередньої влади, а зараз є неформальним куратором новин телеканалу»,– наголошує журналіст Отар Довженко.

Та, як з’ясувалось цього тижня, свій піар-хист Столярова демонструвала в агітаційних відеороликах та політичних концепціях. Серед «друзів» по електронній переписці сепаратистки є і «Партія простих людей Сергія Капліна» і «Опоблок». Та найбільш неочікуваним замовником виявився «Народний контроль» Дмитра Добродомова.

«Російську ментальність цих політтехнологів добре видно. Згадуючи їхню емблемку, яка нагадує мені відзнаку радянських часів, якийсь комсомольський значок. У Галичині робити бігборди і твердо стояти на цьому – принаймні не дуже розумно», – вважає політолог Петро Жук.

Дмитро Добродомов пройшов до Верховної ради за мажоритарним округом у Сихівському районі Львова. Свого часу подейкували, що партію «Народний контроль» очолює одіозний Віктор Медведчук – кум Володимира Путіна.

Та сам нардеп, природно, заперечує свою співпрацю із російськими політтехнологами, а щодо вибору інформаційних агітаторів пояснює просто: обирали найкращих.

«Під час місцевих виборів партія «Народний контроль», як і більшість учасників, розміщала політичну рекламу на загальнонаціональних телеканалах. Виготовлення агітаційних роликів було здійснено телекомпанією, що запропонувала кращі умови. Партія в жоден спосіб не впливала і не цікавилась, хто саме здійснював технічне виготовлення ролика», – запевняв нардеп.

Однак експерти висловили сумнів, що панові Добродомову і справді було не цікаво, хто займався його піаром.

«Навіщо тут виправдовуватись? Ну помилився, взяв не тих. Але заява про те, що він не знав, з ким має справу, для мене якась дивна. Замовник, лідер партії бере людей, які робитимуть його кампанію. Я б принаймні вивчив їхнє портфоліо – хто вони є і що вони пишуть», – наголошує політолог Юрій Ситник.

Тим часом колеги Добродомова по Верховній раді гостро відреагували на викриті факти співпраці із російськими політтехнологами. Зокрема політолог, директор Соціологічної служби «Український барометр» Віктор Небоженко чітко виявив російський слід.

«Створювати відверто проросійську ліву партію в Україні не можна – вона відразу себе дискредитує, тому вводяться нові проекти з новими обличчями. Тут добре видно, що, виявляється, рух «Народний контроль» Добродомова, який активно займався критикою, теж було створено завдяки зусиллям російських медійників і на російські гроші», – заявив Небоженко.

Loading...