Новини » Світ

У Франції журналісти опублікували відкритий лист щодо антиукраїнської пропаганди на Canal+

Французькі журналісти, які працюють в Україні, опублікували відкритий лист, в якому висловили своє обурення з приводу трансляції телеканалом Canal+ пропагандистського фільму щодо подій в Україні.

Лист опублікований на сайті Teleobs та підписаний 17 журналістами, - інформує Європейська правда.

«Ми журналісти, які регулярно працюють в Україні. Деякі з нас є постійними кореспондентами в Києві та регіонах, інші регулярно бувають в Україні», – відзначають вони на початку листа.

«1 лютого ми були шоковані документальним фільмом Поля Морейри «Україна – маски революції», який вийшов в ефірі каналу Canal +. Не аргументами, які використовувалися в фільмі. Ми пишемо і аналізуємо крайніх правих в Україні вже давно», – відзначають вони.

За словами журналістів, вони «відчули дискомфорт» від плутанини фактів у фільмі, неперевіреної інформації та маніпуляцій.

«Як можна ігнорувати недатоване YouTube відео маршу націоналістів в Києві, який відбувся після Майдану і поданий як один з епізодів революції?» – обуруються журналісти.

Окрім того, на їх думку, в фільмі режисер абсолютно некоректно зобразив протистояння між україно- та російськомовними українцями.

Також, як наголошується в листі, автор стрічки стверджує, що «після революції населення Криму переважною більшістю проголосував на референдумі на користь Росії», проте не подає контекст, в якому проводилося голосування, а саме систематичне розгортання російських військових сил на півострові.

Також журналісти заперечують, що події 2 травня в Одесі не висвітлювалися світовими ЗМІ, як це подає у фільмі Морейра.

Як відомо, Фільм Поля Морейри, який розповідав про події в Україні 2013-2014 років, вийшов на телеканалі Canal+ 1 лютого о 22:30 за місцевим часом.

Фільм відзнятий у дусі російської пропаганди та покликаний розповісти про «екстремістські націоналістичні батальйони в Україні, які стали загрозою для уряду», а також про «криваву бійню в Одесі».

Початково про пропагандистську стрічку стало відомо через статтю в Le Monde, де її також піддали жорсткій критиці.

 

Loading...