Новини » Економіка 21 січня, 2016, 14:31
Пивоварський: 2016 рік стане переломним для транзитних можливостей України
Міністр інфраструктури Андрій Пивоварський під час урочистостей з нагоди завершення першого етапу будівництва Бескидського тунелю. Фото: Миколи Тиса/ZIK
Міністр інфраструктури Андрій Пивоварський під час урочистостей з нагоди завершення першого етапу будівництва Бескидського тунелю. Фото: Миколи Тиса/ZIK

2016 рік буде переломним для розвитку транзитних можливостей України. А у 2017-2018 роках її транзитний потенціал буде повністю розкритий.

Про це сьогодні на урочистостях з нагоди завершення першого етапу будівництва Бескидського тунелю у Карпатах заявив міністр інфраструктури Андрій Пивоварський.

Він зазначив, що окрім проекту «Шовкового шляху», який стартував нещодавно і дозволив транспортувати товари в Китай в обхід Росії, розглядається також питання транспортного коридору від Прибалтики.

«Найближчим часом ми оголосимо про деякі нові проекти, які дійсно поєднають усі ці коридори, про які багато років говорили, із тим «Шовковим шляхом». Тобто у 2016 році весь цей пазл повинен скластися в єдину картину», – зазначив Пивоварський.

Як повідомлялося раніше, сьогодні, 21 січня, відбулися урочистості з нагоди завершення першого етапу будівництва Бескидського тунелю.

Нагадаємо, будівництво нового двоколійного залізничного Бескидського тунелю розпочалося у листопаді 2013 року. Проектом було передбачено завершення робіт до кінця 2016 року. Гарантійний термін служби нового тунелю – сто років.

Загальна вартість будівництва тунелю становить 2 млрд 193 млн грн.

Новий тунель пройде на відстані 30 метрів зліва від діючого. Він матиме довжину 1764,5 м і пролягатиме на 182-метровій глибині від поверхні Бескидського хребта. Його обладнають сучасними приладами робочого та аварійного освітлення, вентиляції, відеонагляду, контрольними датчиками визначення рівня шкідливих газів, а також постійного моніторингу внутрішнього стану тунелю, засобами сигналізації та зв’язку, пожежної безпеки і системою антикорозійного захисту. Проектом передбачено спорудження 49 ніш і 12 камер, розташованих відповідно через 60 м та 300 м у шаховому порядку з кожної сторони по усій довжині тунелю. Для проходу обслуговуючого персоналу та можливої евакуації людей, між старим та новим тунелями передбачено спорудження трьох евакуаційних переходів.

Очікується, що після будівництва нового двоколійного тунелю пропускна спроможність цієї ділянки збільшиться з 47 до 100 пар поїздів на добу, а швидкість проходження тунелю зросте з 40 до 60 км/год.

У 2004 році Укрзалізниця уклала кредитну угоду з Європейським банком реконструкції і розвитку (ЄБРР), а в період 2008-2011 рр. провела міжнародний тендер з вибору підрядника для проектування та будівництва Бескидського тунелю. Переможцем визначено ПрАТ «Будівельна асоціація «Інтербудмонтаж», з яким укладено договір на проектування та будівництво тунелю.

 

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
Top
2020-12-03 05:06 :59