середа, 29 квітня, 2015, 17:10 блоги Львів
Декілька днів у Львівському МРЕВ
Микола Якімов
Микола Якімов

БЛОГ МИКОЛИ ЯКІМОВА

У січні 2015 року я придбав автомобіль і мені довелося ближче познайомитися з такою структурою як МРЕВ. Тоді я був шокований безвідповідальністю та байдужістю з боку працівників цієї структури, а ще більше дратувала відсутність техпаспортів, коли доводилося чи не кожного дня вистоювати у чергах з надією отримати документи на автомобіль. Коли ж документи отримав, то зітхнув з полегшенням: «ну нарешті!» і «більше ніколи сюди не поїду».

Але вже у квітні мені знову довелося їхати в МРЕВ і проходити процедуру з перереєстрації транспортного засобу. Ця розповідь буде про зміни, які я побачив через 3 місяці з часу останнього мого візиту у МРЕВ.


фото: Роман Балук/ZIK

Їдучи на Данила Апостола, 11, я розумів, що за один день перереєструвати автомобіль мені не вдасться. Тому після обіду, відпросившись з роботи, поїхав лише з метою отримати довідку-рахунок. До речі, продавець машини досвіду з купівлі-продажу в МРЕВ узагалі не мав. Йому допомагали раніше сторонні особи або, як їх ще тут називають, «рішали». Такими «рішалами» тут аж кишить. Вони ходять сюди кожен день, як на роботу, і слід зазначити, що попит на їхні послуги чималий. Деякі з них аж піт витирають з чола, не встигаючи обслужити охочих отримати заповітні документи на право керування транспортним засобом.

Одразу зазначу, що до послуг таких осіб я ніколи не вдавався, хоча спокуса була чималою, особливо, на фоні черг у січні.

Цього разу, тільки-но приїхавши у МРЕВ, помітив, що з’явилося віконечко електронної черги з монітором, якого не було у січні. Біля кожного віконечка – перегородки, аби люди не стояли хаотично й не влаштовували штовханини, та величезні черги біля двох працюючих з чотирьох кас банку. Від раніше працюючих кас банку «Київська Русь», що на третьому поверсі, залишилися тільки вивіски, тому весь потік клієнтів перейшов виключно до «Приватбанку», який, працюючи у МРЕВ не на повну потужність, не міг надавати послуги достатньо оперативно. Крім того, складнощів додавали ті самі «рішали», які займали черги біля кас і приводили за собою клієнтів, аби ті швидше могли оплатити за послуги державі. Отже, я був дуже обурений, коли стоючи у черзі третім, став сьомим. Оскільки годинник показував близько 17.10, а черга переді мною, навпаки, збільшувалась, я, оформивши довідку-рахунок та пройшовши огляд Т.З., повернувся на роботу, хоча, можливо, і отримав би техпаспорт того ж дня, якби встиг оплатити в касу.

Змінам у львівському МРЕВ слід поставити плюс за часткове усунення допомоги сторонніх осіб за допомогою електронної черги. Але ті самі обличчя «рішал», які були в січні, я побачив і у квітні.

На другий день я таки отримав техпаспорт, хоча мені для цього довелося з 9-ї ранку відстояти півтори години в черзі біля каси банку. Техпаспорт мені видали через 30 хвилин після того, як подав документи, вистоявши у електронній черзі (для порівняння, у січні я простояв півдня).

Таким чином отримати техпаспорт у львівському МРЕВ без чужої допомоги за кілька годин можливо! Якщо говорити про фінансовий бік – для оформлення перереєстрації автомобіля оплатив близько 1200 грн. усіх зборів.

Про що я? Будувати державу без корупції та хабарів слід починати з себе. Ми самі влаштовуємо проблеми оточуючим, звертаючись по допомогу до того, хто має зв’язки у держструктурах, і нас стало так багато, що вважаючи себе «обраними», ми стаємо такими ж, як і всі решта. Чи ви думаєте, що за допомогою тих самих «рішал» ви сильно виграєте у часі? Погоджуюсь, що час – це гроші, але чи окупляться гроші, витрачені за послуги сторонніх осіб, коли ви на годинку-другу пізніше отримаєте документи у МРЕВ? Ні.

Редакція не несе відповідальності за думку, яку автори висловлюють у блогах на сторінках ZIK.UA.
* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2018-11-14 20:27 :54