Новини » Економіка 1 травня, 2014, 11:33
Бізнесу Донбасу потрібна не федералізація, а європейський ринок, – президент ТПП

Бізнес Донеччини і Луганщини бачить своє майбутнє лишу у складі України. Що стосується радикальних заяв про федералізацію, то підприємцям жодні кордони всередині країни їм не потрібні. Водночас український бізнес має орієнтуватися на європейський ринок.

Про це в інтерв’ю газеті «День» розповів президент Торговельно-промислової палати України (ТПП) Геннадій Чижиков.

«Східні регіони відігравали і надалі відіграватимуть важливу роль в економіці України… Немає сумнівів, що бізнес Донецького й Луганського регіонів бачить своє майбутнє лише в складі України. Він вважає себе локомотивом розвитку економіки Східної України. Що стосується таких радикальних вимог на Сході, як федералізація, то в бізнес-середовищі для них немає ґрунту, ніякі кордони всередині країни підприємцям не потрібні. Як середній і малий бізнес, так і великий бачать себе невід’ємною частиною загального українського простору», – наголосив він.

Також Геннадій Чижиков нагадав, що автономні преференції, які надав Євросоюз українським товарам, почали діяти з 23 квітня. «Це дає змогу нашим підприємствам постачати товари до Європи на пільгових умовах. Європейський ринок для нас був і залишиться надзвичайно привабливим. Туди прямує майже третина продукції вітчизняних підприємств. Наше завдання – максимально використати можливості, що відкриваються, зокрема, залучити до європейського напрямку ті підприємства, які в результаті останніх подій втратили свої ринки», – говорить президент ТПП.

Щодо лідерів попиту, то, на його думку, це – продукція агропромислового комплексу, металургійної та гірничодобувної промисловості, певна частина продукції хімічних підприємств.

«Важливо також долучитися до цього і вітчизняним підприємствам машинобудівного комплексу. Сьогодні для них відкривається можливість піти шляхом субконтрактингу – перспективного підходу, який полягає в тому, що наші підприємства мають можливість стати підрядниками великих і середніх європейських компаній у виготовленні певних агрегатів і деталей. Особливе місце в українському експорті може і повинно належати також IT-технологіям, де ми маємо певні переваги», – впевнений Геннадій Чижиков.

«Я гадаю, що зараз найголовніше – знімати певні психологічні бар’єри, знайомити бізнес із можливостями, що відкриваються, готувати його до роботи в європейських умовах. Європейський ринок важливий для нас також і тим, що, дістаючи доступ на нього, ми отримуємо підтвердження конкурентоспроможності нашої продукції і на ринках інших країн світу», – додав він.

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2019-05-27 00:33 :52