четвер, 13 червня, 2013, 14:26 Львів
Нинішня ініціатива уряду – третя спроба побудувати метрополітен у Львові

У Львові вже двічі намагалися збудувати метрополітен. Першого разу перед розпадом СРСР офіційна Москва надавала кошти на запуск підземки у місті, та у передчутті незалежності Львів від грошей відмовився. Потім до ідеї повернулися у середині 90-х років за каденції Василя Куйбіди. Нинішня ініціатива Кабінету Міністрів – це вже третя спроба організувати у Львові підземний транспорт.

Історію львівського метрополітену вивчали журналісти «Огляду дня» телеканалу ZIK.

У 90-х роках планувався запуск підземного трамваю, та початок його будівництва ледве не призвів до руйнації будинків на початку вул. Коперніка та пр. Свободи. Саме тоді вирішили розглянути варіант «полегшеної» підземки з двома гілками  - Сихів-Рясне-2 та вул. І. Виговського – вул. Б. Хмельницького.

«Метрополітен передбачений у Генеральній концепції розвитку міста до 2025 року, яку розробили у  2001 та після тривалого погодження затвердили у 2004 році, – говорить Віталій Дубина, керівник групи експертів, що й розробляли концепцію розвитку Львова».

За словами експерта, йдеться про будівництво так званого «легкого» метрополітену: його тунель вужчий від класичного варіанту, діаметром 5,1 метр на один метр. Згідно з планом, метро, як і гадалося у 90-х роках, матиме дві гілки – від Сихова до Рясне і від ринку «Південний» до Галицького перехрестя. Пересікатимуться вони поблизу центру – на перетині вулиць Замарстинівська та Гайдамацька.

За концепцією будівництво метрополітену мало б розпочатися  у 2025 році, вартість львівської підземки – 1,5 млрд гривень.

Нагадаймо, що у середу, 12 червня, Кабінет Міністрів на засіданні затвердив Державну цільову програму будівництва та розвитку мережі метрополітенів на період до 2020 року. Зокрема, нею передбачається будівництво метрополітену у Запоріжжі та Львові.

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2018-09-19 07:00 :45