live
Новини » Економіка 215

Пасажирам, що постраждали від «Аеросвіту», радять звертатися за компенсацією до суду

Державна інспекція з захисту прав споживачів рекомендує громадянам, які постраждали внаслідок затримки чи скасування рейсів компанії «Аеросвіт», добиватися компенсацій у судах.

Про це сказав голова Держспоживзахисту Сергій Орєхов на брифінгу, пише «Українська правда».

«Компенсації пасажири можуть отримати через суд. Існує ще й моральна шкода. Суми дуже серйозні з моральної шкоди», – сказав Орєхов.

Він зазначив, закон про повітряні перевезення, що набув чинності в середині 2012 року, передбачає значні суми компенсації за порушення прав пасажирів та надання неякісних послуг.

Зокрема, за його словами, сума компенсації становить 250-350 євро на добу.

Він також зазначив, що на початку 2012 року інспекція з захисту прав споживачів, що працювала в структурі держстандарту, вирішила оштрафувати «Аеросвіт» на 128 мільйонів гривень за неякісне надання послуг пасажирам.

Після ряду етапів розгляду справи в суді з ініціативи «Аеросвіту» справу було припинено у зв’язку з реорганізацією держстандартів.

Зараз, за словами Орєхова, якістю надання послуг пасажирам займається інспекція, створена при Міністерстві інфраструктури.

 

Loading...
Loading...
Loading...