Новини » Львів 5 вересня, 2011, 11:45
Влада мусить пояснити, хто і як буде виконувати колишні повноваження БТІ, – Ярослав Дубневич

Депутат Львівської обласної ради Ярослав Дубневич просить голову Львівської обласної адміністрації Михайла Цимбалюка з’ясувати, хто і як буде здійснювати реєстрацію прав на власність після скасування таких повноважень у БТІ.

Про це ЗІКу 5 вересня повідомила прес-служба депутата Львівської обласної ради Ярослава Дубневича.

«Невизначеність обов’язків та повноважень державних органів реєстрації прав на власність після реформи 1 січня 2012 року та усунення від цього процесу БТІ призведе до хаосу та плутанини», – стверджує депутат Львівської обласної ради Ярослав Дубневич.

У зверненні депутат нагадує, що 11 лютого 2010 Верховна Рада України прийняла Закон України відповідно до якого з 1 січня 2012 року, функція державної реєстрації перейде до спеціального уповноваженого центрального органу виконавчої влади з питань державної реєстрації прав в структурі Міністерства юстиції України.

Окрім цього, Указом Президента України від 6 квітня 2011 року №401/2011 затверджено положення про Державну реєстраційну службу України, на яку покладаються повноваження у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, реєстрації (легалізації) об’єднань громадян, інших громадських формувань, статутів фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування.

«Станом на сьогодні у Львівській області діє низка комунальних підприємств різної форми власності, які в якості Бюро технічної інвентаризації (надалі БТІ), забезпечують інвентаризацію майна, його реєстрацію та надання відповідних витягів про реєстрацію права власності та витяги з реєстрів прав власності на нерухоме майно.

Усталений на сьогодні порядок передбачає, що реєстрація та інвентаризація тісно пов’язані і проходять в одній будівлі», – стверджує депутат. Проте, за словами депутата, з 1 січня 2012 року ситуація зміниться. Функції інвентаризації (інжинірингу) та реєстрації будуть перебувати під різними відомствами БТІ і структурних підрозділів Укрдержреєстру. Неналежний рівень взаємодії, та складна логістика неодмінно позначаться на якості обслуговування мешканців області.

«Люди змушені будуть самостійно з’ясовувати місце розташування усіх необхідних державних органів, їх компетенцію та повноваження. Усе це призведе до плутанини та значного ускладнення процедури реєстрації прав на власність. Зважаючи на попередній досвід подібних реформ, наприклад, на передачу реєстрації державних актів на право власності на земельні ділянки від підрозділів ДП «ДЗК» до відділів Держкомзему, варто очікувати, що органи виконавчої влади виявляться не готовими забезпечити належні для громадян умови надання адміністративних послуг», – наголошує в своєму зверненні Ярослав Дубневич.

Враховуючи важливість для мешканців Львівщини процедури реєстрації права власності на нерухоме майно, депутат просить голову ЛОДА провести відповідну нараду за участі представників структурних підрозділів Мінюсту, Укрдержрєстру, головами районних державних реєстрації та начальниками БТІ всіх форм власності.

Під час наради, стверджує Ярослав Дубневич, варто з’ясувати місця розміщення майбутніх структурних підрозділів Укрдержєєстру у Львівській області, порядок і процедуру взаємодії структурних підрозділів Укрдержєєстру з БТІ та вартість виписок з реєстру на нерухоме майно для мешканців Львівщини та терміни їх надання.

Також Ярослав Дубневич наголосив на необхідності провести широку інформаційну кампанію серед мешканців Львівщини щодо нового порядку і процедури реєстрації права власності на нерухоме майно.

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2019-08-18 20:32 :03