Новини » Львів 8 вересня, 2009, 16:46
Львову радять провести трамвай на Сихів і до євростадіону за 330 млн грн й пропонують скасувати маршрутки 14 і 50

Спорудження трамвайної колії на Сихів і до євростадіону є економічно рентабельним, добрим проектом для міста. Про це сьогодні на презентації Стратегії розвитку міського транспорту Львова до 2030 року повідомив віце-президент компанії PTV AG Клаус Райнхард.

Він зазначив, що основні цілі таких проектів – це здійснення сполучення з великим житловим масивом Сихів, а також сполучення із новим стадіоном до «Євро-2012» у Львові. Крім того, на переконання експерта, це дасть змогу якісно покращити громадський транспорт у місті. За його словами, проект є економічно рентабельним.

На представленні Стратегії розвитку стало зрозуміло, що мер міста Андрій Садовий хотів цими дослідженнями продемонструвати львів’янам, що його ідея із будівництвом трамвайної колії на Сихів є правильною. Начальник управління зовнішньоекономічних відносин та інвестицій Львівської міської ради повідомив, що даний проект у Львові почав реалізуватися ще до повного завершення розробки Стратегію, що є позитивом для міста.

Німецький експерт повідомив, що після побудови трамвайної колії на євростадіон, у Львові завдяки цьому буде запечено «хороше транспортне сполучення між стадіоном та центром міста».

Він повідомив, що німецькими експертами розроблено чотири варіанти будівництво трамвайної колії дна Сихів і до євростадіону. У двох з них йдеться про продовження трамваю №4 від Мушака на Сихів, а трамваю «трійки» – від Княгині Ольги (де зараз кінцева) до стадіону. А от інші два розроблені варіанти, як зазначив експерт, виявилися економічно нерентабельними, та й мали багато недоліків, тому їх залишили тільки два. Зокрема, в одному з них йдеться про будівництво трамвайної колії на вулиці Науковій згідно із паралельним рухом по цій вулиці.

У планах і побудова транспортних розв’язок на Науковій. Проте, з економічної точки зору, це дуже дорогий проект, тому німецькі експерти пропонують використати «варіант №2»: відійти від кругового руху у Львові. Зокрема, йдеться про трамвайні маршрути 1, 9 і 9а, а надалі враховувати тільки такі, які краще сполучають центр міста, – зокрема №3, 4, 5, які «є дуже важливими і навантаженими», – каже німецький експерт. Самі ж маршрутки німці радять пристосувати до цих вимог.

Клаус Райнхард повідомив, що найкращим варіантом будівництва трамвайної колії є з’єднання її із стадіоном через Сихів. За його словами, йдеться про вулиці Княгині Ольги – Наукову – Стрийську і через проектовану вулицю Вернадського (яку у Львові тільки думають будувати, – ЗІК). Експерт каже, що цей варіант є найбільш економічно доцільним: на нього потрібно 330 мільйонів гривень.

Супроводжуючими заходами втілення цього «мегаплану» німецькі експерти у Стратегії розвитку міського транспорту у Львові пропонують скоротити маршрути. Зокрема, на їх думку, йдеться у стратегії, доцільно було б скоротити маршрути, які йдуть до Стрийського ринку, а саме: 28, 45, 74, 86; повністю скасувати – 5Р, 6, і (!)14 та 50 маршрутки, а також скоротити до вулиці Сахарова маршрутку №16. (Маршрутка №14 їздить із Дублян до ринку «Південний» і постійно є переповненою, а 50-ткою мешканці Наукової, якщо немає корків, без проблем за 15 хвилин добираються у центр, – ЗІК).

Німецькі експерти розробили навіть інтервали руху трамваїв на майбутній колії до Сихова і стадіону, якщо він там, звичайно, прийматиме «Євро-2012».

Довідка.

Сьогодні у Львові презентували Стратегію розвитку міського транспорту, розроблену німецькими компаніями.

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2019-02-19 00:30 :41