Чат-конференція з головою спостережної ради холдингу ЛАЗ Ігорем Чуркіним
Чат-конференція з головою спостережної ради холдингу ЛАЗ Ігорем Чуркіним
Для показників 90-х років необхідно відновити радянську владу, ЦК КПРС і планову економіку в масштабах колишнього Радянського Союзу. Хто зможе відповісти, чи можливе таке?
ЛАЗ додатково створить 1,5 – 2 тис. робочих місць – це під експортну програму ЛАЗу і програму підготовки до «Євро-2012». Нас чекає серйозна боротьба за тендери в Казахстані, Киргизії, Прибалтиці та центральних європейських країнах.
Щоб досягнути максимально можливого рівня якості, кожен автобус для Македонії приймався окремо. Для проведення незалежної оцінки, київський офіс холдингу ЛАЗ залучив спеціальну комісію. У її склад увійшли представники македонських інженерів, представники технологічного факультету університету Македонії, сервісної компанії ЛАЗ у Македонії та керівник офісу по роботі із балканським країнам холдингу ЛАЗ Тетяна Деряга.
За моїм розпорядженням виявленні зауваження мали бути ліквідовані на усіх наступних машинах.
А документ по зауваженнях, який сьогодні гуляє в Інтернеті – внутрішнього службового користування і на руках був всього у 5 ти людей. Із них, на Україні, 2 екземпляр – в мене і головного конструктора.
На конвеєрі ЛАЗ є тролейбуси в яких встановлені асинхронні двигуни.
Сьогодні ми ретельно контролюємо технічний стан кожної машини, випущеної під «Євро- 2012». В мене немає такої інформації, що в Донецьку їздять машини без вікон чи фарби. Ті відгуки по донецьких машинах, які я читав – дуже хороші.
Мені не зрозуміло на яких автобусах проблеми з мостами. Адже, такі ж мости використовує МАЗ, Мерседес та інші виробники. Можливо у Києва проблеми з мостами на Ікарусах?
Електропандуси можна встановлювати на будь-який автобус чи тролейбус. Однак, для цього в місті повинна бути створена спеціальна інфраструктура, обладнані зупинки для транспорту. Окрім того, наші люди повинні навчитися більш лояльно ставитися до техніки, наприклад, не виламувати з корнем окремі запчастини.
Кожен покупець замовляє собі електроніку ту, на якій йому найефективніше та найкомфортніше працювати. Kiepe спеціалізується на електровозах, швидкісних потягах для ринку країн західної Європи, Канади, Америки. Alstrom також спеціалізується на виготовлені електротехнічної продукції швидкісних потягів, літаків, метро та ін.
Якщо говорити про компанію Skoda Eletric, то її продукція була відома в соціалістичний період на території колишнього Радянського Союзу. Однак, після розвалу Варшавського договору та Радянського Союзу її технічний рівень зупинився в минулому столітті. Тому, необхідно рівнятися на світових лідерів, таких як Бомборд’є, Сіменс.
Свист при гальмуванні видають тормозні резистори, які погано адаптовані в чеській системі, які ми поставляли в Києві 2005 – 2006 роках.
Це питання технічного обслуговування, адже важка техніка завжди потребує відповідної уваги. Необхідно, щоб пасажири завжди бережно відносилися до техніки, а ті від кого це залежить слідкували за зовнішнім виглядом. Мова йде в першу чергу про водіїв та працівників комунальних підприємств.