28 липня, 14:00
Чат-конференція: Кирил Дмитрієв

Чат-конференція з директором Західного територіального управління МТС-Україна Кирилом Дмитрієвим на тему «Що буде з «нульовими» тарифами на мобільний зв’язок?»

Відповіді на запитання
  • Г.М.
    Вас звинувачують в нечесній рекламі, адже безкоштовних розмов не буває, оператору теж треба заробляти на абонентах. Ви зміните свою рекламу?
    Кирил Дмитрієв

    Доброго дня, шановні читачі, ми раді вітати вас на чат-конференції з директором західного ТУ МТС Кирилом Дмитрієвим!
    Щодо звинувачень у рекламі скажу  таке: у тій рекламі, формат якої не передбачає можливості вказати повні умови підключення, ми обов’язково вказуємо довідково номер телефону, за яким можна отримати інформацію про тариф. Ми можемо розмістити ту інформацію, на якій наполягає НКРЗ, але хто ж цю інформацію прочитає? Повністю інформація надається у таких рекламних матеріалах, як листівки, обкладинки стартових пакетів. Якщо ставити питання про розміщення повної інформації про продукт, то вся  реклама будь-яких продуктів вважатиметься нечесною.

    Директор Західного територіального управління МТС-Україна Кирил Дмитрієв під час чат-конференції
  • Віктор
    Пане Кириле, що МТС робитиме з "нулями", якщо влада їх таки заборонить?
    Кирил Дмитрієв

    По-перше, держава не має повноважень забороняти будь-які тарифи операторів зв’язку. «Закон про телекомунікації» чітко говорить: оператори мобільного зв’язку встановлюють тарифи на свої послуги самостійно. Державний регулятор має повноваження регулювати виключно загальнодоступні послуги (послуги, доступність яких має бути гарантована кожній людині, наприклад, фіксований місцевий зв’язок, який надає «Укртелеком», дзвінки до служб екстреної допомоги, виклик швидкої, служби газу, пожежників тощо). Фактично НКРЗ прийняла рішення, приймати яке вона не мала повноважень. Подобаються нам діючі закони, чи не подобаються, але якщо ми живемо у правовій державі, ми маємо їх дотримуватись, і всі рішення державних органів також мають бути законними.

    По-друге, тарифи МТС, в рамках яких надаються безкоштовні хвилини для розмов, залишатимуться незмінними. Вони повністю законні і не порушують будь-яких норм чинного законодавства.

  • Ксенія
    Чому тема нульових тарифів виплила саме тепер?
    Кирил Дмитрієв

    Насамперед це питання треба поставити ініціаторам розгляду – НКРЗ та компанії «Київстар», за зверненням якої було розпочато розгляд.

    Дійсно, «нульові» тарифи існують на ринку з 2006 року. Але, як будь-який маркетинговий хід, «нулі» почали приносити відчутний ефект деякий час потому. На даний час можна говорити про те, що пропозиції, пов’язані з безкоштовним спілкуванням всередині мережі за певних умов (поповнення рахунку на період часу), навіть стали галузевим стандартом.

    У кожного – без виключення – оператора існують тарифи, які передбачають безкоштовне або умовно безкоштовне спілкування усередині мережі. Такими послугами користуються мільйони абонентів – не менше 10 мільйонів. Очевидно, що зміни, що відбулись і продовжують відбуватись на ринку, викликають у когось бажання виставити «нульовим» тарифам заслін, а краще – заборонити їх зовсім. Шкода тільки, що при цьому розмінною монетою стають інтереси абонентів. Адже головним питанням для людей зараз залишається питання ціни.

  • Новачок
    Я нещодавно стала абонентом МТС саме через безкоштовне спілкування в мережі. Пане Кириле, скажіть, будь-ласка, як ви відстоюватимете інтереси своїх абонентів перед державними органами? Якщо все-таки ці тарифи заборонять, чи буде з боку МТС якась компенсація чи інші такі ж зручні тарифи?
    Кирил Дмитрієв

    Я вже говорив про те, що ми не змінюватимемо умови тарифів для наших абонентів. Вони не порушують законів, не утискають інтересів абонентів. Ви будете користуватись своїми тарифами на тих умовах, на яких ви їх отримали. А до НКРЗ ми вже звернулись з проханням дати роз’яснення щодо свого рішення. Поки що нам незрозуміло, у чому саме полягають претензії НКРЗ до нас, і яких дій вона очікує від операторів.

    22 липня відбулося відкрите обговорення ситуації, що склалася навколо «нулів», під час якого НКРЗ визнала, що вона не заперечує проти правомірності безкоштовного спілкування в середині мережі. Сподіваюсь, що врешті-решт ми порозуміємось.

  • Владислав Третьяков
    пане Кириле, я інженер-електронщик, чи є у вас такі вакансії? Чи важко взагалі потрапити на роботу в МТС?
    Кирил Дмитрієв

    Для того, щоб стати співробітником компанії МТС, Вам потрібно заповнити анкету на сайті МТС: http://company.mts.com.ua/ukr/companywork.php

    Як тільки з'виться вакансія, на яку Ви можете претендувати, наші працівники з Вами сконтактуються.

  • Олег
    А як на рахунок корпоративних номерів?
    Наша організація має певну кількість корпоративних номерів які між собою розмовляють по 0,00 грн. Щось зміниться з 1 вересня?
    Кирил Дмитрієв

    Ні, можете бути впевнені, що тарифи змінюватись не будуть.

  • Недовірливий
    Інколи на вулиці до мене підходять продавці з пропозицією купити стартовий пакет МТС. Вони запевняють, що при підписанні угоди сума на рахунку збільшується. Щось я не дуже довіряю їхнім запевненням, бо безкоштовний сир буває самі знаєте, де. Цікаво, це ваші продавці чи вони тільки використовують ім’я компанії?
    Кирил Дмитрієв

    Така ситуація цілком можлива. Справа в тім, що підключеннями абонентів займаємось не тільки ми, але й дилери, які мають набагато більший простір для фантазій стосовно стимулювання абонентів до підключення, навіть, отримання бонусів на рахунок.

  • тьотя Галя
    Яка вам вигода з нульових тарифів?
    Кирил Дмитрієв

    Дійсно, вигоди від «нульових» тарифів отримують у першу чергу абоненти. Для компанії основна вигода полягає у збільшенні споживання послуг мобільного зв’язку та зростанні абонентської бази.

    Коли два роки тому ми переглядали свою ринкову стратегію, то зробили акцент на двох моментах, у яких вбачали свою головну конкурентну перевагу - «народні тарифи та преміальна мережа». На даний час агресивні цінові пропозиції та достатня технічна база, яка змогла би без проблем забезпечити зростаючий трафік, призвели до ситуації, коли наші результати стали помітні не тільки нам з середини, але й конкурентам.

    Я вважаю, що те, що зараз відбувається навколо «нулів», ніщо інше, як прояв конкурентної боротьби та спроба захистити не інтереси абонентів, а інтереси певних компаній, використовуючи інструмент регулювання ринку.

  • Авторитет
    Коли в Україні буде 3G?
    Кирил Дмитрієв

    Дякую за питання. Розвиток 3G – дуже актуальна перспектива для України. Тому що ресурс GSM практично вичерпано. Зараз навряд чи можна очікувати великої кількості нових послуг на базі 2G. Нові можливості пов’язані з впровадженням 3G. На даний час ліцензією UMTS володіє лише Укртелеком, який вже надає своїм абонентам послуги. Втім, поки що результати доволі скромні. Відсутність ліцензій у інших компаній штучно стримує конкуренцію, не дає поштовху для активного розвитку зв’язку нового покоління. Великі компанії, такі, як МТС або Київстар, з мільйонними абонентським базами мають набагато більші можливості не тільки з будівництва мережі, але й з просування послуг 3G серед мільйонів своїх абонентів. Це природно, що держава намагається створити певні конкурентні переваги для державного підприємства, особливо перед його можливою приватизацією. Але варто розуміти, що до тих пір, поки на ринку не з’явиться вільна конкуренція, про активний розвиток 3G у нас в країні говорити передчасно.

    Не в останню чергу на процес впливає і загальноекономічна ситуація, наслідки кризи, зменшення загальних доходів населення. Люди зараз особливо вразливі до цін. Більш обережно до інвестицій ставляться і самі компанії. Тому у нинішній ситуації темпи розвитку та успіх UMTS залежатиме від стартових умов, які створить держава для інших компаній. Маю на увазі вартість ліцензій та конверсії частот. Адже ліцензія – це тільки частина витрат. Процес розгортання нової технології потребує суттєвих витрат на розвиток інфраструктури, створення та стимулювання попиту тощо.

    Але я все одно впевнений у тому, що процес розвитку 3G треба починати незалежно від зовнішніх факторів, бо Україна ризикує надовго відстати від Європи та навіть наших ближчих сусідів з СНД (наприклад, МТС вже активно надає послуги 3G не тільки в Росії, але й Вірменії, Туркменистані, Узбекистані).

  • Геннадій Павлович
    Чи знає ЮМС, скільки людей користується нульовими тарифами?
    Кирил Дмитрієв

    Можна сказати, що за нашими оцінками абонентів, які користуються такими тарифами, не менше 10 мільйонів. Саме тому потрібно дуже зважено приймати будь-які рішення, які впливають на таку велику аудиторію.

усі новини
реклама
Top
2018-09-18 18:54 :25