img
5 червня, 11:00
Чат-конференція: Віталій Пекарчук

Чат-конференція з в. о. начальника Головного управління Міндоходів у Львівській області Віталієм Пекарчуком на тему: «Міністерство доходів і зборів України, Головне управління Міндоходів у Львівській області: завдання, місія, функції, пріоритети»

Відповіді на запитання
  • Оксана Петрівна
    Я звернулась до ДПС у Львівській області із запитом про надання інформації, чи отримаю я відповідь? Чи необхідно повторно звернутись вже до Головного управління Міндоходів у Львівській області?
    Віталій Пекарчук

    Відповідь буде надано у встановлені терміни. Повторно запит подавати немає необхідності – ГУ Міндоходів у Львівській області є правонаступником ДПС у Львівській області.

  • Марія Павлівна
    Електронні перевірки – це як? Чи означає це, що до платників податківці вже не приходитимуть?
    Віталій Пекарчук

    З метою покращення обслуговування платників податків Міністерством доходів і зборів України запроваджується ряд електронних сервісів.

    Так, з 01.01.2014 р. буде діяти такий сервіс як документальна невиїзна позапланова електронна перевірка.

    Така перевірка буде проводитися за бажанням платника податків з незначним ступенем ризику, визначеним відповідно до пункту 77.2 статті 77 Податкового кодексу, на підставі заяви, поданої платником податків, до органу державної податкової служби, в якому він перебуває на податковому обліку. Заява подається за 10 календарних днів до очікуваного початку проведення електронної перевірки.

    Для проведення такої перевірки платник податків повинен подати до податкового органу документи пов’язані з обчисленням та сплатою податків і зборів в електронній формі з дотриманням умов реєстрації електронного цифрового підпису підзвітних осіб.

    Податкове повідомлення-рішення за результатами такої перевірки не приймається, а платнику дається можливість уточнити податкові зобов’язання протягом 20 робочих днів з дати складання довідки за результатами такої перевірки. Якщо протягом 20 робочих днів не подано уточнюючий розрахунок, то податковий орган має право провести позапланову документальну перевірку.

    Електронні перевірки будуть  проводитися для:

    • суб’єктів, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності – з 1 січня 2014 року;
    • суб’єктів господарювання мікро-, малого та середнього бізнесу – з 1 січня 2015 року;
    • інших платників податків – з 1 січня 2016 року.
  • Макс
    Не один раз чули про запровадження нового електронного сервісу «Електронний кабінет платника податків». Коли він запрацює, і як?
    Віталій Пекарчук

    Дякую за запитання. Щодо того, коли саме запрацює «Електронний кабінет платника податків», то відповідно до Плану заходів щодо реалізації Концепції створення електронного сервісу «Електронний кабінет платника податків», затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2012 р. № 1007-р, протягом 2013 року планується забезпечити змогу підготувати, заповнити та надіслати податкову звітність в електронному вигляді; доступ платника податків до його особового рахунку, зокрема до інформації про заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).

    Надалі у платника податків буде змога переглядати дані картки особового рахунка про стан розрахунків з бюджетом (нараховано, сплачено, переплата, податковий борг, штрафні (фінансові) санкції, пеня).

    У 2014 році він зможе формувати та заповнювати платіжні документи щодо сплати податків, зборів та інших платежів до бюджету; здійснювати сплату податків, зборів та інших платежів до бюджету за допомогою банківських систем типу Інтернет-банкінг; здійснювати офіційне листування з органами Міністерства доходів і зборів України з питань оподаткування, отримувати консультаційні послуги (у режимі реального часу або за попередньо надісланими питаннями), замовляти та отримувати адміністративні послуги; оперативно переглядати актуальні, а також архівні відомості, які надано платником податків або сформовано на підставі наданих ним до Міністерства доходів і зборів України (дані обліку, дані щодо об’єктів оподаткування, інформацію про результати перевірок, інформацію про доходи фізичної особи тощо).

    Зайти в Електронний кабінет платника податків буде змога через веб-портал Міністерства доходів і зборів України (http://minrd.gov.ua) за допомогою спеціального інструмента доступу (наприклад, електронної картки платника податків) з використанням електронно-цифрового підпису та працювати з органами Міністерства доходів і зборів України в режимі реального часу.

  • Дора
    У зв’язку з реорганізацією податкової служби куди звертатися для отримання розстрочки з погашення податкового боргу?
    Віталій Пекарчук

    У разі необхідності розстрочення грошових зобов’язань (податкового боргу) платник податків має звернутися до Податкової інспекції Головного управління Міндоходів за місцем свого обліку чи за місцем обліку грошового зобов’язання (податкового боргу) з письмовою заявою та пакетом відповідних документів, який передбачено Порядком розстрочення (відстрочення) грошових зобов’язань (податкового боргу) платників податків, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 30.11.2012 №1261 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 21 грудня 2012 року за № 2143/22455.

  • Орест Лютко
    Як можна отримати довідку про відсутність заборгованості з податків в електронній формі?
    Віталій Пекарчук

    Для цього потрібно вам надіслати електронний запит на інформаційний портал Міністерства доходів і зборів України відповідно до затвердженого формату. Ця Довідка формується в автоматичному режимі і відправляється засобами електронного зв’язку на електронну адресу (e-mail) платника податків. Крім того, платник, який отримав Довідку в електронному вигляді, може звернутися до Центру обслуговування платників податків для отримання аналогічної довідки в паперовому вигляді.

  • ПП Галбур
    Для чого об’єднувати податкову та митницю? Що це дасть для бізнесу?
    Віталій Пекарчук

    Зі створенням Міністерства доходів і зборів України, бізнес має єдиного адресата, який від імені держави відповідає за створення рівної конкуренції, помірного оподаткування, якісний сервіс в адмініструванні податкових та митних платежів.

    Наявність єдиного центру управління зробить процес прийняття рішень швидким та ефективним, і держава належно реагуватиме на стрімкі зміни економічної кон’юнктури, актуальні тенденції, очікування і проблеми інвесторів.

    Виконання поставлених завдань буде досягнуто завдяки:

    • спрощення процедури отримання адміністративних послуг;
    • підвищення якості, комплексності податкового та митного контролю;
    • скорочення часу на обслуговування в державних органах;
    • зниження рівня бюрократії в державних органах влади, підвищення рівня довіри громадян до представників влади.
  • Олександр
    В судовому порядку хочу оскаржувати дії працівників Львівської митниці, зважаючи, що відбулося об’єднання Державної податкової служби та Державної митної служби, питання - кого зазначати відповідачем по судовій справі?
    Віталій Пекарчук

    Відповідачем необхідно зазначити – Львівську митницю Міндоходів, яка є окремою юридичною особою в структурі Головного управління Міндоходів у Львівській області.

     

  • Саша
    Залучити іноземні інвестиції в економіку України протягом останніх років складно. Чи буде Головне управління Міндоходів покращувати обслуговування підприємств з іноземними інвестиціями?
    Віталій Пекарчук

    Так, розроблено новий сервіс щодо моделей господарських операцій підприємств з іноземними інвестиціям. За зверненням таких підприємств Міністерство доходів та зборів України повідомлятиме про податкові ризики, якщо такі будуть виявлені під час аналізу моделі господарської операції.

    Відповідне звернення можна подати у паперовому вигляді або засобами електронного зв’язку з дотриманням вимог закону щодо електронного документообігу.

    Користуючись таким сервісом, іноземні інвестори отримають інформаційну підтримку щодо:

    • відповідності інвестиційного проекту (господарської операції) законодавству України та механізму її оподаткування, податкових ризиків;
    • наявності невідповідностей у правовому статусі контрагентів (визнання недійсними установчих документів, реєстрація підприємства на загублені (викрадені) документи тощо);
    • перебування контрагента в процедурах банкрутства, припинення (ліквідації);
    • залучення в схемах мінімізації податкових зобов’язань тощо. 
  • Мирослав
    Я приватний підприємець із Старосамбірського району. Чи правда, що у нас повністю ліквідували податкову, а все віддали у Самбір?
    Віталій Пекарчук

    На базі Старосамбірської МДПІ функціонуватимуть Старосамбірське та Турківське відділення Самбірської ОДПІ Головного  управління Міндоходів та центри обслуговування платників податків, які забезпечать обов’язкове надання повного спектру послуг для платників податків. У Вас не буде ніякої потреби їхати до Самбора в податкових справах.

  • Олена - підприємець
    Що робиться керівництвом Головного управління Міндоходів у Львівській області для того, щоб платники податків могли швидко отримати консультацію або іншу послугу?
    Віталій Пекарчук

    З часу відкриття Центрів обслуговування платників податків (далі – ЦОПП) у територіальних ДПС виявлено, що однією з проблем неякісного обслуговування платників податків є недостатня чисельність працівників, задіяних у роботі ЦОПП.

    Надання якісних адміністративних, консультаційних та інформаційних послуг, впровадження прогресивних методів і форм обслуговування та створення сприятливих умов для платників податків є пріоритетним завданням на сьогодні.

    З огляду на вищевказане у структурі Головного управління Міндоходів у Львівській області, ДПІ у містах і районах створюються підрозділи обслуговування платників податків, зокрема відділи (сектори) надання адміністративних та інформаційно-консультативних послуг зі штатною чисельністю, яка забезпечить якісне виконання функціональних повноважень.

     

усі новини
реклама
Top
2018-09-26 10:34 :34