​Новітня українська РСЗВ "Буревій": Вогневі випробування

Defense Express
Defense Express

Інформаційно-консалтингова компанія яка висвітлює питання оборонно-промислової політики, військово-технічного співробітництва, а також політики оборони і безпеки держави

РСЗВ "Буревій" від ДП "Шепетівський ремонтний завод" Defence

Шепетівський ремонтний завод, відповідно до спільного рішення з Міноборони, провів випробування новітньої реактивної системи залпового вогню "Буревій". Ця система розглядається як заміна застарілим РСЗВ "Ураган", які знаходяться на озброєнні Збройних сил України.

Про це пише Defense Express.

Вогневі випробування цієї нової РСЗВ, що днями пройшли на одному з військових полігонів, ексклюзивно зафільмував Defense Express.

РСЗВ "Буревій" виконаний у калібрі 220 мм та може використовувати всі наявні реактивні снаряди для "Урагану", а також нові, зі збільшеною з 35 до 65 км дальністю знищення цілей, які розробляються КБ "Південне" у рамках програми "Тайфун-2".

РСЗВ "Буревій" у калібрі 220-мм Defence

Нова реактивна система від Шепетівського ремонтного заводу оснащена цифровою системою управління вогню, включно із системою обміну інформацією на полі боя. Це дозволяє включити "Буревій" у єдиний розвідувально-ударний контур, коли інформація від засобів розвідки, на кшталт БПЛА, у режимі онлайн передається на засоби ураження. Це мінімізує до лічених хвилин час від виявлення цілей до їх знищення.

"Буревій" оснащено сучасними цифровими системами Defence

"Випробування "Буревію" проходять у максимальний взаємодії з Міноборони, яке зацікавлено у цій машині. Концептуальний підхід у її створенні: максимальна цифровізація, збільшення дальності стрільби, мобільності, а також комфорту та безпеки військових. Нами повністю розроблено та виготовлено весь пакет направляючих та систему наведення. Вони інтегровані на нове високопрохідне шасі, яке надалі буде оснащено повністю броньованою кабіною", - заявив Олег Турінський, директор ДП "Шепетівський ремонтний завод".

"Буревій" розміщено на високопрохідному шасі Т815-7Т3RC1 від чеської Tatra з колісною формулою 8х8. Вона належить до останнього покоління військового транспорту цієї компанії та відрізняється надвисоким рівнем прохідності, максимальною швидкістю понад 100 км/год, рівнем економічності та ергономічності.

"Для Міністерства оборони одним із головних пріоритетів є якісне оновлення Збройних сил України. Зокрема й у питанні далекобійних артилерійських систем, які мають не тільки розширювати дальність дії, але і розміщуватись на сучасних надійних мобільних платформах. Наразі велика частка таких систем у Збройних силах України все ще розміщена на застарілих радянських машинах, які вже вичерпують свої ресурси.

Штатна транспортно-заряджаюча машина "Урагану" - ЗИЛ-135. Ці машини давно потребують заміни Defence

Враховуючи те, що попри велику кількість замовлень для українського війська Кременчуцький автомобільний завод зараз знаходиться у процедурі банкрутства, ми маємо знайти альтернативу. У випадку проходження "Буревієм" всіх необхідних випробувань буде розглянуто питання переходу ЗСУ на нові колісні платформи, які відповідають всім вимогам країн-членів НАТО, з подальшою локалізацією їх виробництва в Україні", - повідомив Defense Express заступник міністра оборони України, Олександр Миронюк.

Маємо зазначити, що зараз такі системи, як "Град", "Ураган", "Смерч", а також "Вільха", розміщено на платформах "Урал", ЗІЛ та МАЗ, які були розроблені у 60-70-х роках та не виробляються в Україні. Фактично зараз оборонно-промисловий комплекс України та самі ЗСУ здатні лише підтримувати їх у працездатному стані.

Водночас єдиний вітчизняний виробник вантажних автомобілів - КрАЗ - знаходиться у приватній власності та почав процедуру банкрутства. За весь 2020 рік він зміг реалізувати лише 29 машин. Зараз його майно виставлено на продаж Фондом гарантування вкладів.

Олег Катков

Редакція не несе відповідальності за думку, яку автори висловлюють у блогах на сторінках ZIK.UA

*Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.

Loading...