live
Новини » Світ Читать эту новость на русском

Світ врятує доброта: Як люксові модні доми та автоконцерни стали альтруїстами під час коронавірусу

Топ-новина
Топ-новина
fashion.ettoday.net

Саме сьогодні кожна компанія світу має шанс показати своє “людське” обличчя 

Коронавірус змусив транснаціональні корпорації десятків різних напрямів діяльності змінити свої профілі та зсунути пріоритети із заробляння грошей на допомогу всім, хто її потребує. Тож кілька десятків компаній у світі кардинально змінили профіль своєї діяльності та долучилися до виробництва речей і продуктів, про які ніколи навіть не думали.

Далі розповідаємо, хто зі світових брендів змінив рід діяльності на період пандемії коронавірусу і допомагає медикам у нелегкий час. А ще – про те, яких заходів вживають компанії по всьому світу у боротьбі проти COVID-19. 

Як світ бізнесу мобілізувався у боротьбі з COVID-19

Procter & Gamble. Європейські філії американської компанії побутової хімії та засобів особистої гігієни виділило частину своєї продукції, дезінфектори і фінансову допомогу на суму $10 млн кільком некомерційними організаціям, що потребували такої допомоги. До того ж на п’яти заводах P&G почали виробляти санітайзери.

Lamborghini. Люксовий автоконцерн перебудовує кілька своїх цехів в Італії для виробництва хірургічних масок та медичних щитків, що захищають обличчя медперсоналу. Готову продукцію доставлять до лікарні у Болоньї, де лікують кілька сотень людей з коронавірусом. У Lamborghini поставили собі за мету випускати по 1000 масок і 200 щитків щодня.

AliExpress. Світовий поштовий оператор забезпечив медичними масками кур’єрів та співробітників поштових відділень, а антисептиками — робітників пошти та її відвідувачів. Компанія доставила з Китаю 1 мільйон масок і 50 тисяч санітайзерів.

Virgin Orbit. Компанія Річарда Бренсона планує запустити  у квітні виробництво апаратів штучної вентиляції легень.

Burberry. Бренд одягу шитиме халати і маски та доставить їх у лікарні по всій Великій Британії. Також майже 100 тисяч масок мають передати до Національної служби охорони здоров’я королівства.

Ralph Lauren. Бренд люксового одягу почав виробництво 250 тис. одноразових медичних масок і 25 тис. халатів. А фонд компанії Ralph Lauren виділив на боротьбу з коронавірусом $10 млн.

Dior. Модний дім сповістив про початок масового пошиття захисних масок. Для цього бренд вирішив використати потужності заводів Dior Baby (дитячі речі). 

Armani. Слідом за "колегами" модний бренд шитиме медичні халати. Також €2 млн були направлені кільком італійським лікарням.

Calzedonia. Компанія з виробництва одягу перепрофілювала кілька своїх заводів на пошиття медичних масок і халатів. Перші партії вже відшиті і доставлені у лікарню міста Верона.

Модні доми Yves Saint Laurent та Balenciaga на своїх заводах у Франції компанії випускатимуть індивідуальні засоби захисту. Також будуть закуплені 3 мільйони масок для французьких лікарень.

Zara. Компанія шиє маски і халати для лікарів та пацієнтів. 

Louis Vuitton Moet Hennessy. Бренд направляє у лікарні Франції 40 мільйонів масок і респіраторів. А ще бренд вже встиг безкоштовно надіслати французьким госпіталям антисептики для рук. 

Prada. Модний дім подарував реанімаційні станції та станції інтенсивної терапії трьом лікарням у Мілані.

New Balance. Відомий бренд спортивного одягу використовуватиме частину своїх фабрик у США для пошиття індивідуальних засобів захисту.

Hyundai. Американська філія автоконцерну виділить $2 млн у центри, що спеціалізуються на тестуванні на коронавірус.

Bvlgari. Ювелірний дім вироблятиме дезінфектори для рук і безкоштовно доставлятиме їх до всіх італійських медичних закладів. До того ж компанія пожертвувала гроші дослідницькому центру італійської лікарні Lazzaro Spallanzani. Там кошти витратять на новий 3D-мікроскоп для аналізів задля профілактики і лікування коронавірусу.

Facebook. 720 тисяч масок були відправлені працівникам системи охорони здоров’я. Це був аварійний запас самої компанії Марка Цукерберга. 

Dyson. Допоможе боротися з коронавірусом ще одна компанія – виробник побутової техніки Dyson, відомий на весь світ своїми сучасними пилососами. Про таку допомогу їх попросив особисто прем’єр-міністр Великої Британії Борис Джонсон.  

Голова компанії Джеймс Дайсон розповів про дзвінок Бориса Джонсона та його прохання виробляти апарати штучної вентиляції легень. Dyson не змогли відмовити, тому перенаправили свої ресурси на спільну роботу з The Technology Partnership. Разом компанії створюватимуть апарати штучної вентиляції легень нового зразка – CoVent.

В основу приладу ляже двигун Dyson з цифровим управлінням. Таким чином, прилад забезпечуватиме  безпечну і безперебійну подачу повітря пацієнтові.

Всього компанії випустять 15 тисяч апаратів CoVent. З них 10 тисяч замовлено урядом Великої Британії, а 5 тисяч буде пожертвувано різним країнам світу. Це допоможе усунути дефіцит апаратів ШВЛ по всьому світу. 

Не грішми єдиними

Тим часом інші компанії-гіганти також намагаються боротися з пандемією. І справа не лише у виділених грошах чи безкоштовній допомозі медзакладам. Приміром, в Apple розробили додаток про коронавірус (Screening Tool), який відслідковує розвиток пандемії у світі, Viber запустив чат-бот про COVID-19, а месенджер WhatsApp запустив центр інформування про коронавірус. Zoom зняв обмеження відеодзвінків для школярів та вчителів і вони можуть спілкуватися по відеозв’язку понад 40 хвилин.

McDonald's закрив ресторани у Великій Британії та Ірландії, а KFC зупинив британську рекламу з відвідувачами, що облизують пальці.

Меблевий бренд IKEA зачинив свої магазини у США, Китаї, Австрії, Бельгії, Канаді, Чехії, Данії, Німеччині, Італії, Франції, Нідерландах, Польщі, Словаччині, Іспанії, Швейцарії. У свою чергу гіганти Toyota, Honda та Nissan зупинили роботу своїх заводів у США. А їхній "колега" Ford влаштував відстрочку виплат за оренду та кредити на автівки.

Редакція не несе відповідальності за думку, яку автори висловлюють у блогах на сторінках ZIK.UA

*Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.

Loading...