п'ятниця, 15 червня, 2018, 14:04 Політика
ZIK спростовує черговий «вкид» про купівлю телеканалу

Інформація, опублікована відомим аналітиком Atlantic Council Андерсом Аслундом у персональному блозі у понеділок, 11 червня, на сайті організації і згодом поширена ресурсом «Голос Америки» про продаж телеканалу ZIK Вікторові Медведчуку, не відповідає дійсності.

Дивує, що таке авторитетне медіа, як «Голос Америки», не спробувало перевірити оприлюднені в блозі пана Аслунда дані фактично від анонімного джерела, яке фігурує в тексті під формулюванням «один із найкращих політологів», та не звернулося за коментарем безпосередньо до керівництва ZIKу. До речі, в «експертних колах», про які згадує Аслунд, цей фейк цілеспрямовано поширюють представники Адміністрації Президента для дискредитації каналу, який був і залишається повністю незалежним та непідконтрольним владі ЗМІ. Щиро сподіваємось, що «Голос Америки» не став інструментом в руках Банкової, а цей неперевірений «вкид» став наслідком непорозуміння або ненавмисної редакторської помилки.

Тож команда ZIKу закликає колег та друзів із «Голосу Америки» або надати докази зміни власності медіахолдингу, або спростувати недостовірну інформацію, яка шкодить діловій репутації телеканалу. У разі ігнорування прохання ZIK залишає за собою право звернутися до суду.

Зауважимо, тема структури власності телеканалу на медіа-ринку вже не вперше обростає нездоровими чутками з метою завдати репутаційних втрат ZIKу. В часи режиму Януковича телеканал зараховували до власності Клименка (екс-керівник Міністерства доходів і зборів). Потім на сайті телеканалу «Еспресо», який тоді ще належав нардепу Миколі Княжицькому, ZIK зненацька «став» власністю олігарха Курченка (до слова, за цю брехню досі ніхто не перепросив). Пізніше звільнені колишні працівники медіа-холдингу безпідставно «долучали» канал то до колишніх регіоналів, то до представників «Опозиційного блоку».

Наголошуємо: зі структурою власності телеканалу ZIK може ознайомитися кожен охочий, адже її згідно чинного законодавства розміщено у відкритому публічному доступі.

Нагадаємо, наприкінці березня цього року активісти радикальної організації «Братство», яку очолює Дмитро Корчинський, влаштували тижневу блокаду столичної студії телеканалу ZIK. Сам лідер організації погрожував фізичним знищенням каналу. Такі дії «Братства» Корчинський пояснював тим, що канал, буцімто, хочуть продати тому ж таки Вікторові Медведчуку, натомість жодних доказів цьому не надав. Завдяки підтримці міжнародних журналістських організацій, які засудили блокування ZIKу, та захисту з боку Комітету Верховної Ради з питань свободи слова, члени якого взяли на контроль ситуацію навколо ZIKу, блокаду було знято.