Львів
п'ятниця 24 травня, 2013, 15:28
2710
21
-a A+

Низькопідлоговий трамвай ось-ось завершать. У червні він уже може поїхати Львовом

Українсько-німецьке підприємство «Електронтранс», що створено на базі львівського концерну «Електрон», завершує виробництво першого вітчизняного низькопідлогового сучасного трамваю підвищеної комфортності. Новий трамвай «Електрон» планується передати громаді Львова у червні цього року.

Про це інформує голова Правління «Конценту-Електрон», керівник Львівського РВ УСПП Юрій Бубес, повідомили IA ZIK у правлінні.

Днями підприємство відвідав міністр регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Геннадій Темник, йдеться в повідомленні.

Зі слів Юрія Бубеса, на цьому ПАТ «Концерн-Електрон» не збирається зупинятися. У планах – виробництво автомобілів швидкої медичної допомоги підвищеної прохідності для гірської та сільської місцевостей, автомобілів доставки з ізотермічним кузовом та спеціалізованих автомобілів для підрозділів МНС.

Нагадаємо, минулого року ПАТ «Концерн-Електрон» презентував перший вітчизняний багатофункціональний автомобіль малої вантажопідйомності – «Електрон». Це універсальний механізований комплекс на компактному, економічному, повноприводному і високоманевреному шасі з уніфікованими агрегатами та вузлами серійних автомобілів виробництва як держав України, СНД, так і зарубіжних виробників (Німеччини, Японії). На шасі автомобіля встановлено гідроманіпулятор, завдяки якому оперативно монтується декілька типів кузовів (в т.ч. самоскидних) та гідро- й механічні приводи для 50 видів навісного обладнання різного призначення. Завдяки цьому машина здатна, залежно від пори року, очищати вулиці від снігу, мити їх, ремонтувати дороги і тротуари, доглядати зелені насадження, вивозити контейнери зі сміттям із важкодоступних місць та виконувати багато інших важких комунальних робіт. Також автомобіль може використовуватися в інших галузях, наприклад, в будівництві, промисловості, сільському господарстві тощо.

Як повідомлялось раніше, низькопідлоговий трамвай буде обладнаний сучасною електронною технікою, хорошими меблями, кондиціонером, гучномовцями, обігрівачами. Транспорт буде комфортний як для дітей, так і для осіб похилого віку, для людей з вадами здоров’я.

Вартість виробництва трамваю за кордоном становить від 2,2 до 2,7 млн євро, у Львові – це 11 млн 910 тис. грн.

 

Коментарі 20
  • Пасажир 26 Травня 2013 23:10
    Треба робити нові трамвайні маршрути. І робити таким чином, щоб на вузьких вулицях прокладали колію в один напрямок. Для прикладу: зробити коло Личаківська-Пекарська. Забрати одну лінію з Личаківської і перенести її на Пекарську чи Лисенка і т.д. Запустіть трамвай на Високий Замок-Казервальд-Погулянка. А то як стануть трамваї на Личаківській по дві сторони, то затор на пів міста.
    відповісти
  • до Львів"янин 26 Травня 2013 02:01
    В будь-якому випадку, електротранспорт буде дешевший від маршруток.
    відповісти
  • Львів"янин 25 Травня 2013 18:57
    і ціна за проїзд після таких новацій істотно підвищиться! про це зараз не говорять, щоб не травмувати довірливих львів"ян!
    відповісти
  • Володимир 25 Травня 2013 15:26
    ))) В ідеалі звісно для трамвая потрібне виділена колія, але ви не праві стосовно окремої виділеної лінії. Що таке травмай зокрема - екологічний транспорт і власне робиться акцент зокрема в європейських містах на сполучення в центрі міст власне за допомогою електротранспорту! Також там не всюди є виділен лінії, але згідно зі стратегіями європейського транспортного реформування йде виведення автотранспорту з центру міст на користь електротранспорту, а також велосипедного і Львів зокрема рухається в тому напрямку зокрема цього року має бути повністю заблокована площа Ринок для в"їзду транспорту від Добробуту до Валової, Підвальна пр. Свободи. Це є нормальна практика, а виділена лінія потрібна при сполученні між районами міста зокрема на Сихів так і буде, чи район цуму - так і є. Стосовно трамваю на Сихів є гранд німеччини + погоджений кредит однак чомусь депутати зі Свободи цей проект блокують вважаючи що на Сихів трамвай не потрібен)) Але напрям розвитку транспортного сполучення зокрема електротранспортного у Львові дійсно рухається в унісон з європейським баченням, та транспортними напрацюваннями. Ще один + міській владі
    відповісти
  • до Володимир 25 Травня 2013 14:39
    Ну, проблеми з трамвєм у Львові існують. Це пов`язано з тим, що всі йдуть через переповнений транспортом центр, де постійні корки. Ефективно трамвай використовується, коли колія винесена за проїжджу частину, як на Княгині Ольги. Але нажаль, у нових районах, де таке можливо, трамвайна колія не будується. Нещасного моста через Наукову, де залишилось покласти всього один (!!!) проліт з шести, не можуть добудувати ще з радянських часів. А продовження маршруту до спального району вул.Пулюя потрібне.
    відповісти
  • незнайко. 25 Травня 2013 13:59
    супер прикол.трамвай на виговського.розсмішив.а може підземний перехід на стрийскій це вхід в метро...а нафіга трамваї.треба двоповерхові автобуси з англії гнати.сидиш на горі ї сємки точиш.шофер на долі невидить.можна і курити.
    відповісти
  • Володимир 25 Травня 2013 13:04
    ви насправді вже дістали своїми коментарями типу "розбита колія" "треба відмовитись від трамваїв" Вільнюс відмовився, хоча ніхто не говорить що у Вільнюсі знову почались розмови про впровадження електротранспорту,а саме трамваїв. На рахунок шляхів, достатньо оцінити співпрацю міста та ЄБРР наприклад по 2 трамвайному маршруту, а також плани на цей рік по ремонту наприклад трамвайного полотна на Копернікова, чи ремонт вулиці Мечнікова. В результаті матимемо повністю маршрут 2 трамваю відремонтований. І те що Львів знайшов спосіб удешевити виробництво сучасних трамваїв, зрештою знайшов для себе прийнятний варіант оновлення трампарку як для мене лише великий + чиновникам! І просто смішно, чому тут любий хороший задум, чи успіх місцевої влади - успіх міста та громади, завжди супроводжується не здоровим глуздом чи хоча б аргументованою критикою, а просто словесним поносом
    відповісти
  • 123 25 Травня 2013 03:31
    Трамваї давно пора міняти, бо деякі з них ще Брежнєва пам'ятають :) Якщо наладять складання у Львові, ще краще. Принаймі хтось матиме роботу.
    відповісти
  • Андрій 25 Травня 2013 01:02
    [***] - ну то їздьте на розваленій Татрі 80-х років. ВАМ ЗАВЖДИ ВСЕ НЕ ПІДХОДИТЬ І ВСЕ НЕ ТАК...
    відповісти
  • змій 25 Травня 2013 00:55
    до дурного робота. про які міста європи ти торочиш. ти був в одному маленькому вільнюсі який в європі пару років. в німеччині в італіі повно трамваів саме таких . в лондоні так само. а от тролейбусів там нема
    відповісти
  • до дурного робота 24 Травня 2013 22:29
    Ти що з будуна трамвайну колію на Виговського побачив ?
    відповісти
  • дурного робота 24 Травня 2013 21:23
    Дурного робота.
    По тих коліях, наприклад, що по вул. Київській, Виговського розваляться будь-які, навіть люксові трамваї.
    Спочатку обра[***]те у скільки обійдеться капітальний ремонт колій, доплюсуйте вартість трамваїв, а тоді..., просто відмовтеся від цієї затії.
    Тому що витрати не окупляться за весь час експлуатації.
    І ЛТТУ буде завжди ходити без штанів.
    Є інші, значно ефективніші способи вирішення цієї проблеми.
    У багатьох містах Європи і особливо там, де трамваї буквально їздять по будинках, від них вже давно відмовилися, замінивши тролейбусами та автобусами середньої місткості.
    Вільнюс наприклад це зробив ще за совєтів.
    Тому що там мешкає мудрий люд, а не тупі рагулі.
    відповісти
  • Василь 24 Травня 2013 17:30
    так як нові тролейбуси,ніхто не ремонтує салони обшарпані
    відповісти
  • mag 24 Травня 2013 16:45
    Так все ж коли?
    відповісти
  • Львівянин 24 Травня 2013 16:44
    Вистачає тут виливати свої комплекси
    відповісти
  • Тоша 24 Травня 2013 16:31
    Він мав їхати у грудні 2012 року, потім у березні 2013 року, тепер у червні... , Логічно припускати що наступне перенесення запуску на вересень 2013 року )))
    відповісти
  • кхе кхе 24 Травня 2013 16:14
    з вигляду на Хюндай подібний, аби тільки не так як той їздив..
    Якісь вагончики маленькі, навіщо стільки гармошок...
    відповісти
  • Микола 24 Травня 2013 16:10
    Львів'яни, ворушіться - на вас дивиться вся Україна.
    відповісти
  • ололо 24 Травня 2013 16:06
    По чому ж він їхати буде, у нас же колія розбита вся - немає жодної лінії, кора була б повністю відремонтована :(
    відповісти
  • ХА ХА 24 Травня 2013 15:43
    Це все звісно дуже добре, але нас - Українців дуже сильно турбує питання "ціна - якість", щоб не вийшло так що він дорожчий за імпортні аналоги а якістю і надійністю поступається...
    Нажаль у нас таке часто буває, але будемо надіятись на краще )
    відповісти
Новини Кіно
Завантаження...
Новости загрузка...
Новости загрузка...