Західна Україна повстане у разі впровадження другої державної мови, – голова Львівської облради

Мешканці Західної України сприймуть результат виборів незалежно від того, хто стане Президентом. Про це сьогодні, 8 лютого, у коментарі ЗІКу зазначив голова Львівської облради Мирослав Сеник.

«Станом на сьогодні немає активних дій у Києві, майданів, як це було у 2004 році. Це свідчить про те, що населення готове сприйняти той чи інший результат», – прокоментував голова Львівської облради.

Водночас Сеник наголосив, що Західна Україна залишиться незламною щодо принципових питань політики майбутнього Президента.

«Я вчора був просто шокований, коли кандидат у Президенти Янукович, ще не ставши Президентом, свою першу промову після виборів виголосив російською мовою. Відразу всі побігли говорити російською мовою. Навіть, наша землячка Ганна Стеців-Герман теж одне із інтерв’ю давала російською мовою. Мене це не тільки насторожує, а й обурює. Я думаю, така сама реакція у більшості населення нашої області», – пояснив він.

Відтак голова Львівської облради не виключає можливість спротиву Західної України у разі впровадження другої державної мови.

«Я абсолютно цього не відкидаю. Мовне питання – це є наріжне питання. Якщо в нас не буде єдиної державної мови – це перший крок до того, щоб втратити єдину унітарну державу.

Західна Україна завжди реагувала на антиукраїнські випади. Це було і при Президентові Кравчуку, Кучмі і при Президентові Ющенку. Коли після виборів 2006 року Ющенко подав кандидатуру Януковича на Прем’єр-міністра. Чекати спокою новій владі, якщо вона буде діяти не в інтересах України, від Західної України не доводиться», – наголосив Сеник.

 

Роздрукувати

Коментарі

Додати коментар

    • Націоналіст-DiksonУ13:57 13.04.10
    • Українці це люди такі ж самі як і всі інші!
      Це не гоцули які тільки вчора з гір поспускались. Це нація трудолюбивих, добрих, розумних, талановитих, щедрих людей за яких я і відстоюю свою думку, свої ідеали. Українці це такі ж люди як інші, тільки в нас в серці є почуття національного духу. Як інші народи, так і ми маєм право на наших придурків, які не відчувають себе українцями.
      Dikson тобі як і іншим впарили сталінську комуністичну історію. Так і читай капітал, ведись на дурні статті тупих істориків, говори російською мовою і знай шо поки є я і такі як я Україна буде жити, будуть жити твори Шевченка, ідеали Бандери, будуть жити українська вишиванка і українська пісня. І я не буду ганьбити свою історію, коззачину, січових стрільців. Удачі Dikson)
    • Dikson-нацiоналiсту22:17 26.03.10
    • В 1925 г. в Берлине вышла книга А.Стороженко (под псевдонимом А.Царинный) «Украинское движение. Краткий исторический очерк, преимущественно по личным воспоминаниям». Именно в ней было дано классическое определение «украинца», его глубинной духовной сущности: «Украинцы» - это особый вид людей. Родившись Русским, украинец не чувствует себя Русским, отрицает в самом себе «русскость» и злобно ненавидит все русское. Он согласен, чтобы его называли кафром, готтентотом - кем угодно, но только не Русским. Слова: Русь, Русский, Россия, российский - действуют на него, как красный платок на быка. Без пены у рта он не может их слышать. Но особенно раздражают «украинца» старинные предковские названия: Малая Русь, Малороссия, малорусский, малороссийский. Слыша их, он бешено кричит: «Ганьба!» (польск. - позор)».
      Не менее точно и емко характеризует А. Стороженко самостийничество и сочиненную им «мову»: «Мы считаем украинское движение величайшим недоразумением, порождением злой воли одних и глупостью других, не видим для него никакой будущности, и нам до слез жалко тех умственных усилий, которые непроизводительно были затрачены на создание искусственной «мовы» и на мучительные потуги пользоваться этой «мовой» в научной и литературной деятельности». Польша и Россия будут пользоваться прекрасно развитыми национальными языками, «а косноязычная «мова» будет ютиться на задворках, пока вместе с украинским идолом Тарасом не будет сдана за ненадобностью в архив человеческих заблуждений и ошибок».
    • Націоналіст-DiksonУ15:21 20.03.10
    • «долляр», «вализа», «ковдра», «агэнция», «Нидэрлянды».«спортовец». «полициянт».....це смішно....."долар", "валіза", "покривало", "агенція", "спортцмен", "поліцейський"
      Я не знаю звідки ти взяв цю статтю, але вона була написана ідіотом і не відповідає дійсності. Людина яка писала цю статтю або дуже тупа і незнає історії, або стаття написана під заказ. То шо автор незнає про українську мову взагалі нічого це само-собою. Моя мова виникла ще до того як зявилася росія польща і так дальше, це одна з словянських мов, але аж ніяк не діалект російської. І як виникла мені чесно кажучи не так і важливо, важливо те, що я народився в Україні, моя мова Українська, моя історія це козаччина, мої кумири Бандера, Шевченко, Франко..........хотів би поцікавитись.....Diskon....ти звідки?
    • Dikson-нацiоналiсту08:04 11.03.10
    • Никто и никогда не навязывал Малороссии, переименованной в «Украину», русского языка, ибо испокон веку он был для неё своим, как и население её по национальности все-гда являлось русским. Разговорная сельская «мова» исторически сложилась у русских крестьян в ХV - ХVII веках в оккупированной поляками Юго-Западной Руси. Русские кре-стьяне Речи Посполитой, приспосабливаясь к языку владевшего ими пана и его польской челяди, постепенно перешли на засорённый польскими словами разговорный русско-польский суржик.
      Лишь в ХIХ - ХХ веках этот новый диалект стараниями русофобов получил громкое название «украинского языка». В эпоху СССР ему был придан статус «дэржавной мовы» на территории УССР, но искусственное его распространение, в силу естественного непри-ятия со стороны населения, очень скоро было ограничено официальной документацией да творчеством украиномовных писателей, издававшихся за государственный кошт и нико-гда не читавшихся читателями, потому что от живой малорусской речи их «украинский язык» отличался, как небо от земли.
      Разговорная «мова» малороссийских сельчан понятна любому русскому человеку, ибо при всех своих полонизмах она всё же есть диалект великорусского языка. Нигде в мало-российских деревнях не употребляли и не употребляют словечек, наподобие: «долляр», «вализа», «ковдра», «агэнция», «Нидэрлянды» и тысяч им подобных, ныне, после 1991 го-да, директивно внедряемых в укрмову с единственной целью: максимально отдалить её от русского языка, превратив последний действительно в «иностранный».
      Основной метод, который украинизаторы применяют сегодня для создания своего мес-течкового новояза, - прямое заимствование слов из польского и насильственная замена этими словами русских: «спортовец» вместо спортсмен, «полициянт» вместо полицей-ский, «агенция» вместо агентство, «наклад» вместо тираж и т.д. и т.п. Разумеется, все эти новые «украинские» слова взяты непосредственно из польского языка: sportowjec, polici-ant, agencia, naklad: искусственно сконструированный, полонизированный новояз и навя-зывает украинская власть подвластному ей населению.
      Любая официальная информация подаётся исключительно на укрмове. Лишь «по-украински», с плохо скрытым акцентом, ведутся дискуссии в «Верховней Раде», общают-ся с народом президент и прочие официальные лица, хотя вне стен официальных учреж-дений большинство из них переходят на родной русский язык. В Верховной Раде беско-нечно обсуждаются языковые законопроекты, один идиотичнее другого. Один из них, на-пример, предусматривает за «неупотребление украинского языка» административные на-казания и штрафы, причём даже в тех районах, где русские официально признаны боль-шинством населения. В некоторых школах Киева (реальный случай из жизни Печерского района города) детей за то, что они разговаривают в школе на переменах на русском язы-ке, учителя украинского называют «хам», «свинья», «скотина» и угрожают заставить но-сить таблички на груди с надписью: «Я украинец, но не разговариваю по-украински».
    • Націоналіст-DiksonУ08:41 21.02.10
    • Моя рідна мова УКРАЇНСЬКА, а не російська. Я УКРАЇНЕЦЬ. Моїм предкам внушали, шо російська це рідна мова, а не наоборот, але завдяки деяким людям, які були відддані своїй країні зуміли зберегти мову на якій я зараз говорю. А твоїм предкам і тобі "впарили" російську. Я тебе не звинувачую, бо ти напевно живеш на сході, і такий в вас там настрой, але я західняк, і буду стояти на своєму...!!!
    • Dikson - нацiоналiсту08:36 19.02.10
    • Вот в этом ты абсолютно прав: "Щоб знищити народ спочатку знищують мову, потім культуру, тоді інтелігенцію."
      И потом, такие как ты, будучи на самом деле русскими, но считая, что они украинцы (потому, что их предкам так внушили!) плюют на свой родной русский язык, говоря на корявом русско-польском суржике, называемом мовой и пышут злобой на тех, кто в отличие от них не отрёкся от своей национальности и родного языка!
    • Опанас16:13 11.02.10
    • "..Один чоловік говорив ,що він краще буде без води і без хліба, але буде говорити на українській мові і шанувати українську культуру. Я його підтримую..." - а ви, панство, як його, не словом , а ділом.
      Без води і без хліба, мається на увазі.
    • Націоналіст аркану10:06 11.02.10
    • ти такий модний бо я твоєї рожі не бачу?!
      Мова це одне з головних, і я нічого не відбирав, я не в уряді прапцюю.
      Думай шо говориш [***], і думай на кого женеш!!!
    • Аркан - Націоналісту21:37 10.02.10
    • Не мути воду, ідеологічна с. ука. Відібрали в народу все надбане десятками років, а суєте МОВУ. Це головне?! Ні, ти, сраний наці. Головне - земля, те, що на ній і в ній. Поробили людей рабами, відучили молодь від роботи, сволота, і далі "просвіщаєте"?
    • Націоналіст21:17 10.02.10
    • Щоб знищити народ спочатку знищують мову, потім культуру, тоді інтелігенцію.
      Інтелігенції в нас ітак залишилось дуже мало, але все таки є!. Культуру ми частково зберегли. Мова для мене є принциповим питанням. Один чоловік говорив ,що він краще буде без води і без хліба, але буде говорити на українській мові і шанувати українську культуру. Я його підтримую. я щасливий що народився в Тернополі говорю рідною мовою вчу рідну історію і дотримуюсь рідних традицій. Тернопіль повстане за рідну мову. І я буду одним із перших!!!
    • Хома20:02 10.02.10
    • Павлоград Андрій,
      Раз уж Вы интересуетесь историей (в т. ч. Киевской Руси) то не можете не знать, что сначала формально столица из Киева "переехала" во Владимир: "...Младшего же сына Владимира Мономаха, Юрия Долгорукого, "оттесняют" до 1154 года сначала внук Святослава (сына Ярослава Мудрого) Всеволод Ольгович и сын Мстислава (старшего сына Мономаха) Изяслав. Только после его смерти Юрий стал князем Киевским. Но до этого он более пятидесяти лет княжил на севере, в Ростово-Суздальской земле, и его сын Андрей Боголюбский, избравший в качестве своей резиденции недавно основанный в этой земле город Владимир, после кончины отца, в сущности, переносит туда из Киева столицу Руси, где он и правит с 1157 до 1174 года." т.е. за 80 лет до Ига...
    • евріка17:51 10.02.10
    • СЕНИКА НА СМІТТЄЗВАЛИЩЕ ЗА ПАНІКУ
    • Ріта16:11 10.02.10
    • Дурне нагнітання паніки і сіяння ворожнечі - це взагалі злочин з боку посадової особи. І так проблем вище маківки. Тема двомовності - це спекуляції і популізм!
    • гість14:58 10.02.10
    • По всьому світі криза, мільярдери стають мільйонерами, а вам здається що все так легко зробити, легко країну із кризи витянути...
      Не будьте наївними, коли під час кризи купляють голоса по 200-300 грн, а подекуди і вище, що їм ще треба від Вас?
      П.С. Мені самому пропонували 200 грн., але я ні душі ні голосу не продаю...
    • Павлоград Андрій14:57 10.02.10
    • "Москва своим величием обязана ханам - вот тут ты прав.разрушили Киев, расцвела Москва.
    • Вася13:54 10.02.10
    • Якого біса голова Львівської облради відповідає за всю Західну Україну, це й погрожує від неї. Хай відчитається, чого у Львові стався майже дефолт.
    • Андрій13:42 10.02.10
    • Дологічне думання просто вражає.
      По цій логіці етруски - "это русские":)))
      До речі до Петра I нашого східного
      сусіда називали Московією а жителів
      московітами.
      Того ж Карамзіна таки перечитати варто.
      До речі у нього є влучна фраза :
      "Москва своим величием обязана ханам " - зразу все зрозуміло .
      І я дуже поважаю вчених з Петербурської Академії - скільки на них не тиснули , аби заявили що
      української мови не має - таки на
      ці провокації не піддалися .
      Справжні вчені - факти не натягували .
    • Мирослава10:34 10.02.10
    • Dixsony
      Раджу читати історію не лише з Карамзіна (чи відоме вам це прізвище?) чи сучасних холуїв Кремля, а й Ключевського, Брайчевського тощо. Тоді ви знатимете, що навіть у російських університетах є такий предмет, як староукраїнська мова.
    • aaaO до Орест03:10 10.02.10
    • КОНТРАСТ...не бажали помiрного,через 5 рокiв ,буде радикальний,..mmmm....помилки Е?
      ..чи треба все таки робити помилки,щоб презедент, так не видiлявся вiд масccc...
    • Марія Якубович21:51 09.02.10
    • Україна - післягеноцидна країна, за збручем на схід вимерло і загинуло так багато людей, а появилися люди без роду і племені. І так їде поколіннями. ані культури, ані почуття своєї приналежності до народу.
      як читаю ті слова про російську - так як країні абсурдів.
      Поважати треба всі мови і держави, але любити тільки свою рідну - мову, державу.
      Як приємно поїхати в світ і розповісти про своє.
      А ті хто того ще досі не зрозуміли - то трагедія саме для них. Люди без роду і майбутнього. Як ви своїх дітей вчите?
    • гість20:10 09.02.10
    • Чому ж в росії та америці є патріотизм, а з деяких прошарків України патріотизму не існує, чому в росії всі патріоти своєї країни розмовляють російською мовою, а в Україні ніхто даже не хоче думати про це... Чому деякі українці не вважають себе патріотами? бо вони не вважають себе українцями...
    • akilla19:58 09.02.10
    • "Мефистофелю и во-во "- ,хорошо что есть здравомыслящие люди на наших просторах. Вполне возможно,что с понимания появляется нація, а не только с родной речи (хоть и это важно),ещё раз удачи.
    • akilla19:43 09.02.10
    • Диксону + 1000 % - остальное словесный понос,неудавшихся "властителей". Их всё время жаба давит,если не так,как они хотят( надеюсь,что удавятся). А насчёт вокзала( всё старьё), тоже самое можно сказать про схроны,там наверное, тепло и уютно,а ещё никто не мешает ... Приятного время провождения . Остальным адекватным людям,независимо от симпатий, надежды на удачу и работы над ошибками,если так выходит,то они есть, дерзайте и всё получится.
    • Мефістофель-Діксону19:39 09.02.10
    • Не хочу вступати в історичні перепетії і доказувати хто там , щось колись комусь казав , бо це було давно і неправда , але мушу наголосити , що є така нація , як українська , яка сформувалась протягом століть і має всі ознаки нації , навіть нехай якщо вона почала своє існування з вашої теорії .
    • Мефістофель19:33 09.02.10
    • Мда... Щось наші западенці , які захищають цілісність України , зовсім охриніли . То , ви , таким чином , збираєтесь впроваджувати українську мову на сході країни , накидуючись на східняків ? Результат буде однозначно негативним . Вам ненавість до Росії зовсім затьмарила голову . Як можна називати їх мову хамською і матюкальною . На цій мові Пушкін писав вірші , Булгаков романи , Чехов оповідання . На цій мові розмовляли Мої улюблені кіногерої -- Абдулов ,Міронов , Нікулін , Янковський , Леонов , Євстігнєєв та інші артисти , які несли культуру в масси . Завдання держави зробити так , щоб східнякам самим було приємно розмовляти українською мовою і вони б не підозрювали про українізацію суспільства .
  • Сторінка:1234

Новини Кіно

Завантаження...

Робота

Завантаження ...

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер: