Поки Ющенко і Качинський примирювали народи, «Свобода» пікетувала у них під боком. Фото

Президент України Віктор Ющенко разом з Президентом Республіки Польща Лєхом Качинським сьогодні взяли участь у заходах з нагоди 65-ї роковини трагедії польського села Гута Пеняцька, яке у 1944 році було майже повністю винищене. У той же час неподалік від місця урочистих заходів близько трьохсот активістів ВО «Свобода» провели молебень біля пам’ятного знаку українцям, закатованих польськими шовіністами та радянськими партизанами у 1943-1944 роках. Про це сьогодні, 28 лютого, повідомив кореспондент ЗІКу.

Близько трьохсот активістів ВО «Свобода» провели молебень біля пам’ятного знаку українцям

Неподалік сіл Жарків та Гута Пеняцька з ініціативи ВО "Свобода" встановлено дубовий хрест в пам'ять про мирних мешканців навколишніх сіл, закатованих польськими шовіністами та радянськими партизанами у 1943-1944 роках.

Коли Президент Польщі Лех Качинський виголошував промову з нагоди 65-ї річниці трагедії польського села Гута Пеняцька, активісти ВО «Свобода» співали гімн України.

Роздрукувати

Коментарі

Додати коментар

    • Нечуй12:09 09.03.09
    • Гарно і правильно !
      Щеб ЗМІ так показали !
      Ато одних Поляків і Ющенка показували !
    • Птах13:55 04.03.09
    • Ростиcлавові.
      Неадекватність прихильників "Свободи" відома. Ви тільки її доводите. Особи, які "поважають і цінують" народ взагалі, але не вміють толерантно висловлювати свої думки щодо простого окремо взятого українця. Прошу вкотре, перечитайте пости, перш ніж сичати і бризкати слиною. Ви не "приватизували" права любити Україну. Просто не всі ведуться на провокації, як Ви. Може життєвий досвід підказує, що той, хто багато кричить, провокує міжнародні конфлікти і "піднімає" на гору "протестних однодумців" просто штатний провокатор? Гапон був священником, але це не завадило йому мати продажну душу...
      А Олег Тягнибок...Високий парубок в довгому шкіряному пальто, що бігав пішки центром з націоналістичними лозунгами УНА-УНСО... Його боротьба за права української нації приносить непогані дивиденти, ви так не вважаєте? То хто кого розводить?
    • Ростислав22:53 03.03.09
    • Хома, може Ви знаєте чому Юсченко не зупинився біля Українського пам’ятного знаку, хоча попередньо отримав запрошення, а проїхав повз і попрямував відразу до польського меморіалу? Чиясь історія та чиїсь полеглі є ціннішими для президента України?
    • Хома19:34 03.03.09
    • Михайло: "Не стане таких совків - то буде у нас порядок.
      був би президентом Тягнибок... було б все зовсім по інакшому"
      Так хотелось бы узнать, как лично Вы предлагаете строить Соборную Украину, не стесняйтесь! Листовки "Свободы" я читал еще зимой 2004г.в Дрогобыче. Или что - то изменилось?
      Была плохая Польша, еще хуже был СССР, плохой Кравчук, потом был плохой Кучма, теперь Ющенко стал плох... Тягнибок пока не стал - он пока хороший...
    • Ростислав16:25 03.03.09
    • Птахові.
      У Вас комплекс меншовартості. Вам на голову наср...ть, а Ви подякуєте за теплу шапку.
      Голосуйте хоч за діька лисого, хоч проти нього - поки самі не візьметеся до роботи, ніхто за Вас нічого не зробить.
    • Птах15:45 03.03.09
    • Ростиславові.
      Читайте уважно пости, перед тим, як бризкати слиною. І навішувати ярлики.
      А в країні діється такий бардак, через те, що такі, як ви довіку ходитимете за сусанініми з відмерзлою совістю. Нормально голосуйте. Тоді всім не доведеться "вигрібати" вашу раціональну немудрість.
      Хоча, голосувати, як завжди, й нема за кого. Я особисто голосуватиму проти всіх. Не знаю, що це змінить, але, принаймі, це чесно. Бо жодного з них я не хочу бачити при владі, і не хочу знову обирати між мерзотником і мерзотником в кубі.
    • миланка15:37 03.03.09
    • Правильно робила!!!!
    • Ростислав14:58 03.03.09
    • Птах, Ви звичайнісінький демагог. Сільський фільозоф. Через таких як Ви і діється таке в країні. Ви будете лише повчати когось, в цей же час сам нічого не роблячи. Може досить вже камлати про добросусідські відносини? Ви їх хочете будувати зарахунок приниження корінного населення? Давайте камлайте ще про бідних монголо-татарів, яких розбив Данило Галицький. Чому би ще і їх гідно не вшанувати?!
      Що за ница порода...
    • рекламар14:55 03.03.09
    • Птах
      Свобода при владі (кориті) ще не була, тому єдина надія на них. Я жодного разу не голосував за інші політичні сили.
      Треба мати в житті якусь мету і надію!
    • Птах14:33 03.03.09
    • Рекламарові.
      Ні, нажаль, як і більшість українців, я не довіряю жодній силі й жодному з існуючих політиків, які були при кориті. Всі політичні банкрути. Серед них і Олег Тягнибок. Нас більшість.
      Запитання про надмірну довірливість можу переадресувати й вам: "Та що ж ви за люди такі, вас кидають і кидають, а ви все вірите і вірите..."
    • Франківець13:46 03.03.09
    • Поляки поляками. Питання не тільки в поляках, а питання у нашій владі що вона робить для своїх людей. Питання чому українська влада не дбає про своїх ні живих ні загиблих так як польська влада? Мої батьки є членами організації
      "Надсяння". що обєднує людей-переселенців з Польщі. Переважна більшість з них бабусі і дідусі старшого віку. Коли організовувалась їхня поїздка до Польщі (до церкви, на цвинтар куди точно саме не знаю ) то польське консульство у Львові довідавшись про причину поїздки, втратило бажання видавати
      візи (напевно боялись що вони лишаться на заробітки), аж з третьої
      зустрічі з консулом візи таки були видані. Але й то не всім - Тернопільська делегація здається не приїхала. От вам і порозуміння і взаємне вшанування загиблих. А наша влада перед ними так і стелиться, ось вам безвізовий режим, от йдіт сюди, от тут вам памятник, і тут і ще де б вас лизнути. Поляки собі самі газдують їх уряд - їх клопіт, але чому НАШ уряд дбає тільки про чужинців і не дбає про своїх?
    • ss13:45 03.03.09
    • Ліпше би за візи рішив, а не цмокав на цвинтарі.
    • рекламар13:16 03.03.09
    • Птах
      А вшануванню загиблих українців довіряєте, а людям які туди прийшли?
      А Ющу який все проігнорував ви довіряєте, що ж ви за людина така?
    • Птах12:33 03.03.09
    • Обурення людей цілком доречне. Напевно варто вже комусь сісти за джерела і вікласти все, що тоді відбувалось. В деталях із свідченнями з обох сторін.
      Коли стояло питання про цвинтар Орлят, то ніхто не розумів затятості львівян. Тому, що ніхто не знає, що тут відбувалось у цей мутний період.
      Де історики здатні чесно викласти події і назавжди розставити крапки над І. Нехай це буде ганебно для нас, але хай це буде, нарешті, зясовано.
      А"Свободі" і зокрема Олегу Тягнибокові, вибачте, не довіряю.
    • Іван12:17 03.03.09
    • Хомі
      Так, у кожного "своя" справедливість, і у мене, як українця, своя. І саме свою справедливість я відстоюватиму. І мене мало хвилює, що скаже чужинець, бо в таких питаннях він відстоюватиме свою справедливість. Даруйте за повторення.
      Щодо культури, так ніхто тих поляків не ображав, просто президент не пошанував українців, а мав би.
      Інші нації я поважатиму тоді, коли гідно ставитимуться до мене, тим більше на нашій території.
    • Ростислав12:06 03.03.09
    • Гарно пом’янув Ющенко загиблих Українців - його кортеж навіть не зупинився біля пам’ятного хреста, встановленого в пам’ять замордованих, хоча біля нього було не менше 300 Українців. Він спокійнісінько собі проїхав разом з Качинським повз хрест і попрямував до польського пам’ятного знаку... Своїми діями він вчергове показав своє ставлення до Українців та їх історії.
      П.М. Напередодні Олег Тягнибок, лідер ВО "СВОБОДА", надіслав телеграму В. Ющенку з запрошенням взяти участь в поминальних заходах на честь загиблих Українців. Ігнорування президентом українських урочистостей говорить само за себе.
    • михайло09:53 03.03.09
    • Почитавши коментарі таких як Тоха та Хома - можна зробити висновок, що Україна не скоро стане нормальною державою... Не стане таких совків - то буде у нас порядок.
      був би президентом Тягнибок... було б все зовсім по інакшому.
    • михайло09:49 03.03.09
    • Дуже багато вчинків нашого президента не піддаються жодній логіці. Його піарщики, радники. поводирі ітд. - зробили з нього опудало.
    • рекламар09:26 03.03.09
    • Президент України повинен спочатку відвідувати могили українців, а вже потім поляків, німців, угорців і т. д.
    • Оля23:40 02.03.09
    • Хомі.
      А що справедливість може бути тільки для поляків,для євреїв,ще для когось..а українці???Українцям не треба справедливості?вони так,для прикраси чи що? Зокрема,партія ВО"Свобода",яка складається власне з українців,і представляє їхні(власне наші)інтереси!
      "2. Где культура поведения перед гостями, тем более иноземными?"
      Ось так і спитайте поляків.
      Спитайте про спрощений візовий режим, через який наші журналісти,науковці,діячі культури змушені чекати днями,а то й тижнями аби потрапити до "гостинних" сусідів,зокрема ті ж таки журналісти і популяризують ЇХНЮ країну через НАШІ ЗМІ і відстежують найкращі публікації на польську тематику. Ось такі в нас теплі відносини:поляки до нас їздять як по своє,а нам - зась!
    • василь центральна україна20:31 02.03.09
    • нехочу тут ректи істину,повчати всих ,тим більше що всі праві.Проблеми у всих народів існують.У сербів з болгарами та хорватами (теж до речі слов'яни) у болгар із турками , всі балканські народи мають проблеми з албанцями,у поляків розбори з нами та росіянами(читав згадки колишнього лейтенанта Вермахту-він вважав що порятувався ,коли в1945 його перевели з польського полону до радянського) . На Кіровоградщині до сих пір старі люди із жахом згадують калмиків що служили у Вермахті-з розповідей тих що вижили -звіроюки недолюдки були рідкісні(калмики).Німці попереджували людей ,щоб ховались.
      До нас, як до народу ,також багато запитань.Ми готові дати на них відповідь? А ЧОМУ МИ ПОВИННІ ВІДПОВІДАТИ НА ЦІ ПИТАННЯ В ТРЕТЬОМУ ТИСЯЧОЛІТТІ?
    • Тоха20:26 02.03.09
    • Свобода-це просто затяті націоналісти,я зовсім їх не підтримую
    • Хома18:59 02.03.09
    • "Свобода хоче справедливості!"- тезис очень правильный и мирный.
      Вопросы к "Джо":
      1. Желание справедливости - так, как это понимаете лично Вы и Свобода? Или поляки? Или евреи? Заметте, ведь у каждого она - своя, тем более - в прошлом... И что,
      снова будем старое поминать?
      2. Где культура поведения перед гостями, тем более иноземными?
      Что, у пана Тягнибока раньше не было времени и случая этот вопрос с Президентом и поляками обсудить и рядовым партийцам довести?
      3. Как лично Вы и Свобода будете строить Соборную Украину, не уважая мнение соседних наций по спорным вопросам и равных прав всех национальностей в Украине?
      Спасибо.
    • Бистриця18:46 02.03.09
    • Як можна вшановувати загиблих поляків і не вшанувати українців, що загинули від рук тих же поляків і росіян? Яка ми тоді нація, що чуже нам дорожче і важливіше, ніж своє? Нам ще в тих поляків слід повчитись, як поважати себе в першу чергу
    • Птах09:39 02.03.09
    • Тарасові.
      Що ми за нація з довічною схильністю до самоприниження! Тарасе, поляки приїздили до Львова гендлювати з трусами і ліфчиками, коли в них було зле. Це якісь аргументи у вас малозрозумілі! Та й зараз поляки на заробітках по світах, де більше платять, там і їздять! А коли ввели візи для українців на вїзд до Польщі, з чиїх машин колейкі стоять на кордоні? Спитайте митників і погранців, по 5-10 разів на день одна й та сама польська машина перетинає наш кордон і везе бензин і цигарки до Польщі. І ж не від голоду і безробіття, як в Україні! Не смійте паплюжити свій народ за те, що при дурній владі намагається вижити. В кожного народу були такі періоді, але мабуть не кожному стільки нензи, як у нас.
  • Сторінка:12

Новини Кіно

Завантаження...

Робота

Завантаження ...

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер: