Сьогодні Грузія бореться за свою територіальну цілісність, - кадровий дипломат Соколовський

Дії офіційного Тбілісі сьогодні відповідають нормам міжнародного права. Фактично сьогодні Грузія бореться за свою територіальну цілісність. Звичайно, такі військові зіткнення на власній території – це негативний розвиток подій. Про це сьогодні, 8 серпня, у коментарі ЗІКу заявив кадровий дипломат, уповноважений Президента України з міжнародних питань енергетичної безпеки Богдан Соколовський.

«Як на мене, позиція офіційного Києва має базуватися на нормах міжнародного права. Йдеться про непорушність державних кордонів. Україна свою позицію вже висловила – це заклик до мирного врегулювання конфлікту між Грузією та Південною Осетією», – заявив уповноважений Президента України з міжнародних питань енергетичної безпеки.

За словами Соколовського, коли держава оголошує мобілізацію, то відповідальні і патріотично налаштовані громадяни Грузії зроблять так, як їм велить закон і Конституція їхньої держави. Важко зараз спрогнозувати скільки грузинів, які проживають на території України, відгукнуться на мобілізацію.

Треба відзначити, що офіційний Тбілісі на сьогодні утворив гуманітарний коридор, щоб вивезти цивільних людей і поранених. «А це свідчить про те, що офіційний Тбілісі демонструє цивілізовані методи боротьби за свою територіальну цілісність», – вважає Богдан Соколовський.

«Це неприємна річ, бо за всіх обставин військові дії не є добрими і не несуть позитиву.

Хотілося б, щоб збройне протистояння було погашене, треба сідати за стіл переговорів і керуватися законом, міжнародним правом і здоровим глуздом», – підсумував уповноважений Президента України з міжнародних питань енергетичної безпеки.

Довідка ЗІКу.

Сьогодні вночі, 8 серпня, грузинська сторона офіційно оголосила Південній Осетії війну. Раніше президент Південної Осетії Едуард Кокойти заявив про початок грузинською стороною штурму Цхінвалі. Почався штурм Цхінвалі близько 23:00 (за київським часом). Так, грузинська сторона заявляє, що була змушена відмовитися від оголошеного раніше однобічного мораторію на ведення вогню і відкрити у відповідь вогонь після безперервного обстрілу грузинських сіл південноосетинськими формуваннями, заявив керівник аналітичного департаменту МВС Грузії Шота Утіашвілі

Міністерство закордонних справ України висловлює глибоку стурбованість у зв’язку з подальшим загостренням ситуації у Південній Осетії (Грузія).

Особливе занепокоєння викликає той факт, що ескалація воєнних дій у зоні конфлікту призводить до втрат серед мирного населення та появи біженців.

Україна рішуче закликає всі сторони, присутні у зоні конфлікту, вжити вичерпних заходів для негайного припинення вогню, зниження напруженості та розв’язання проблеми за столом переговорів. Підтверджуючи свою позицію щодо необхідності забезпечення територіальної цілісності і суверенітету Грузії, Україна готова в рамках міжнародних дипломатичних зусиль зробити свій внесок у мирне врегулювання ситуації в регіоні.

Роздрукувати

Коментарі

Додати коментар

    • Роман12:16 12.08.08
    • Все що Росії потрібно - визнати що вона поступила, як слабак і забратися геть з Грузії! Досить геноциду!
      До АІ1! Ти, чоловіче, подумай, до чого закликаєш! Ти закликаєш до повного знищення Грузії, як держави, разом з цілим народом! Подібні заклики злочинні! Це - неприкритий фашизм! Сором тобі і тобі подібним!
    • Al123:49 11.08.08
    • Думаю, России нужно добиваться задачи-максимум без оглядки на Запад. В любом случае, он выставит её агрессором, а С-швили невинным одуванчиком. Нужно:
      1. Вытеснить грузин из Осетии и Кондорского ущелья (фактически выполнено).
      2. Ракетными ударами подавить ПВО противника.
      3. Уничтожить ударами с воздуха всю боевую авиацию.
      4. Силами ЧФ уничтожить морские силы (у врага только ракетные катера).
      5. Методичными бомбардировками разрушить всю военную инфраструктуру и крупные промышленные предриятия, порты, аэропорты.
      6. Вывести из строя нефтепровод Баку - Джейхан.
      7. Провести сухопутную операцию, добившись смены власти в Грузии.
    • Роману13:12 11.08.08
    • Ви чекаєте "на об"єктивність позиції росіян у конфлікті з Грузією"? Від кого має надійти ця об"єктивність? від темного народу який в проекті ТВ Росія "головний претендент на титул Ім`я Росії" одноголосно голосує за Йосипа Сталіна та Володимира Леніна. А в сучасних російських підручниках історії описує Сталіна як героя.
    • Роман12:28 11.08.08
    • Якщо хтось вважає, що Росія бомбардуючи ВСЮ територію Грузії тим самим "виконує" свої міжнародні зобов"язання стосовно Пд. Осетії, то на мій погляд - це вже занадто! З такими "миротворцями" непотрібен жоден зовнішній агресор, чи загарбник. Тим більше, що сподіватися на об"єктивність позиції росіян у конфлікті Грузії з Пд. Осетією та Абхазією марно. Замість того, щоб виступити дійсно гарантом стабільності в регіоні, Росія, незмігши подолати свої імперські амбіції, СВІДОМО пішла на ескалацію конфлікту.
      Чому Росія на всьому пострадянському просторі відкрито підтримує проросійські сепаратистсько-терористичні сили? У Грузії - Абхазію і Пд. Осетію, в Україні - Крим, в Молдові - Придністров"я. Через проросійську владу під повним контролем Кремля перебувають Білорусія і Казахстан. Зате через тверду позицію керівництва Латвії, Литви та Естонії така підтримка ведеться на рівні шпіонажу та фінансової підтримки всяких там "общєств нєсагласних". Хіба це не імперські амбіції Росії?
      Шановне товариство! Я в жодному разі не є прихильником будь-яких збройних конфліктів! Всі, хто знає війну не з книжок та телебачення підтвердять, що війна - це однозначно погано! Серед мирного населення переможців не буває! Не погоджуюся я з тим, що у розв"язанні війни винні США. Ну як, ЯК може суверенна держава зашкодити іншій, наводячи порядок на СВОЇЙ території? Тільки коли ця інша держава має відверті загарбницькі плани щодо першої. А яку вигоду з цього мають США, поки Росія не встряє у конфлікт? (скажу відразу: я не прихильник ні США, ні РФ, на мою думку оптимальне майбутнє для України - це Об"єднана Європа, де не повинно бути подібних конфліктів та тих, хто їх розв"язує, але зараз про інше).
      Панове! Давайте нарешті скинемо маски і визнаємо незаперечне: Росія порушуючи всі міжнародні конвенції і норми, вторглася на територію сусідньої суверенної Грузії, розв"язавши тим самим новий збройний конфлікт на Кавказі. В ескалації конфлікту винна саме Росія, як би це не мотивувалось!Подібна позиція політично збанкрутілої імперсько-олігархічної владної верхівки Кремля неприпустима, і повинна бути рішуче засуджена світовим співтовариством! Закликаємо Росію негайно вивести війська (разом з проросійськими терористичними бандугрупуваннями Абхазії та Пд. Осетії) з території суверенної Грузії! Закликаємо владу Грузії не піддаватися на провокації зі сторони РФ і наводити лад у власній державі мирними, цивілізованими методами!
      НІ ВІЙНІ !!!
    • Кіндрат10:51 11.08.08
    • Грузинам набридло, що росіяни забруднюють їхню територію. Русіш турісто, коли приїжджає в іншу країну дозволяє собі більше ніж треба. Я вважаю, що таку наглоту треба провчити, і заставити поважати інших, а не тільки свою націю. Треба їм трішечки вгамуватися і збавити оберти стосовно інших країн світу, нехай у себе на батьківщині нажераються як свинота та танцюють під калінку-малінку разом з ведмедями.
    • мук01:54 11.08.08
    • Тут нема чого сперичатися- все вірно. І якщо ти політик нетреба вести себе як істеричка. Психанув і долбанув по Цхінвалі, пересрав-Америка поможи! Де ООН ?Поможіть! Із піною у рота... Дивитись противно. Як дитина обгадився і тепер волає до всіх, щоб зробили шось. Як би не рішучі дії росіян ще довго політики би п-діли і розводили свої свєтські манси, а народ за той час різав би один одного.
    • мук01:47 11.08.08
    • Тут нема чого сперичатися- все вірно. І якщо ти політик нетреба вести себе як істеричка. Психанув і долбанув по Цхінвалі, пересрав-Америка поможи! Де ООН ?Поможіть! Із піною у рота... Дивитись противно. Як дитина обгадився і тепер волає до всіх, щоб зробили шось. Як би не рішучі дії росіян ще довго політики би п-діли і розводили свої свєтські манси, а народ за той час різав би один одного.
    • Al119:35 10.08.08
    • Россия имеет мандат ООН на проведение миротворческих операций в ЮО, выданный ещё в 1994 г. Грузия нарушила Дагомысские соглашения, атаковав не только осетин, но и даже миротворцев. Россия выполняет свои международные обязательства. Кому что неясно?
    • Роман11:17 10.08.08
    • Росія загналася повністю! Подумайте: Д. Мєдвєдєв: " Ми проводім опєрацию по понуждєнію грузінской сторони к міру" Що це за маячня? Військова операція "по понуждєнію к міру". Звучить архіабсурдно! А між іншим російська авіація бомбить грузинські військові і цивільні об"єкти далеко поза межами Пд. Осетії!
      А заява їхнього МЗС - Україна озброює грузинську армію, чим сприяє етнічним чисткам в Абхазії та Пд. Осетії. Панове! Україна має повне право продавати свою зброю всім, кому вважає за потрібне, крім тих, на кого накладено санкції світової спільноти. Грузія до таких не належить! Чомусь Росія дуже швидко забула своїх продажних генералів, які продавали зброю чеченцям під час російської інтервенції в Чечню, а з цієї зброї потім вбивали їх-же підлеглих солдатів. А ще сміють Україну повчати!.. А російська зброя як стрілкова, так і важка техніка знаходиться на озброєнні майже всіх потужних терористичних банд по всьому світу! Це як назвати?
    • Pravda05:34 10.08.08
    • Saakashvili- rozminna moneta.Pislya nevdaloi sproby potyagatysya z Tytanom yogo amerykanci vykynut'. Ludey shkoda... A Rosiyanam respekt.
    • Андрій02:17 10.08.08
    • Є одна надія, що в цю загарбницьку політику Росії втрутяться інші держави, пора вже давно, дати доброго піджопника москалям і новому гітлеру-путіну.
    • CriTik01:30 10.08.08
    • Факти річ вперта. Читаємо уважно і що ми маємо? З однієї сторони Грузія котра згідно їхньої офіційної версії ""We have an operation under way to neutralise separatist positions from which they are shelling Georgian villages," a senior interior ministry official told Reuters in the Georgian capital, Tbilisi." заявляє що це самозахист.
      З іншої сторони офіційний представник Південної Осетії Eduard Kokoity каже що напали грузини ""Georgian troops are storming Tskhinvali (the capital). They are bombing the city," South Ossetia's separatist leader, Eduard Kokoity, told Russian news agencies."
      Росіяни офіційно вповноважені і виконують роль миротворців в цьому регіоні. Тобто вони повинні слідкувати за тим шоб не виникало конфліктів і в разі виникнення вони зобовязані зупинити крнфлікт. Тепер попробуєм знайти винного. Попробвали? Які міркування з цього приводу?
      Нажаль в більшості народ не замисловатий, зомбований тупо ведуться на чиюсь пропаганду, вірять в те шо пишуть і готові братися за гвинтівку(правда тільки на словах якби дойшло до справи хотів би я бачити ваш патріотизм!) При чому з обох сторін, немає значення чи то Росія чи Україна я вважаю що в одних що в других дуже мало причин гордитися своєю країною. Вас розводять і ви лохи! Причому Лохи з великої букви! Що робити? А копнути глибше, напрягти мозги і поцікавитися, слабо?
      Звичайно є толкові коменти - тим людям респект. Побільше б таких людей тобі б і жили достойно а не як бидло.
    • пекар01:30 10.08.08
    • Росіяне молодці, цілком підтримую їхні дії. ЧІТКО і КОНКРЕТНО, а ні якимсь імпотетним розмазуванням "можливо,напевно,думаю,здається, глибоко переконаний..." Тому і рішення ідіотські приймаються, треба вирішувати вже,а часу нема...і вирішують з переляку перше що на думку спаде в паніці.
    • партай01:21 10.08.08
    • По всіх західних каналах показують грузинські вулиці і говорять про постраждалих грузинских міст, а про більше 1000 загиблих в Осетії нічого- ось вам подвійні стандарти. Той хто більше всіх засуджував дії Росії в Чечні, зараз підтримує Грузію в Осетії- де логіка?
    • старий воїн01:18 10.08.08
    • [***] на воротнік пану Саакашвілі. Вітаю 58 армію, яка прикриє осетинів!
    • партай01:10 10.08.08
    • Дуже люблю грузинський народ. Сакашвилі подонок із комплексом наполеона, думати треба було головою. Шкода народ ,який постраждає.
    • Al123:51 09.08.08
    • Amber, a Kosovo? Pindosy otdelili ot Serbii kolybel ih natsii, a teper mandyat o territorialnoi tselostnosti Gruzii. Tak u kogo dvoinyye standarty?
    • Дмитро14:16 09.08.08
    • Тут ще не відомо точно хто перший почав! Якого хрена було починати війну? Жили спокійно, що ще треба? Не живеться тим придуркам... А невинний народ помирає нізащо! Щоб згоріла та політика разом з політиками!!!!!
    • Роман13:53 09.08.08
    • Ганьба Росії - країні подвійних стандартів що попираючи всі норми міжнародного права вторглася на територію суверенної Грузії! Ганьба Росії, що віками не може позбутися імперських амбіцій і комплексу "старшого брата"! Ганьба генералам, що виконують злочинні накази правлячої політично збанкрутілої купки олігархів-маргіналів, нехтуючи життям мирних жителів і власних солдатів! Сором українцям, що підтримують таку політику Росії! Пам"ятаймо! Наступні можемо бути ми!!!
    • марко02:45 09.08.08
    • Ні ,Довбуш, що ти...- це Грузинські визволителі прийшли в ночі всіх визволяти а хто не хоче визволитись- прикладом по башці...
    • марко02:41 09.08.08
    • Сака-швилі давно наривається, треба дати по бороді. Так щоб урок був для де яких америкосцких прихвостней. Грузії дали суверенитет, а Абхазії ...? Дипломат з Сцакіка, як з гімна -куля.
    • Dovbush02:40 09.08.08
    • Ty dyvy, VYZVOLYTELI znovu vsih vyzvoliayut, i zvychajno na prohannia RUSKOJAZYCHNOHO NASELENIA>>>
    • Николай01:35 09.08.08
    • А если Якуты Буряты или Татары захотят отсоединится что тогда на то Москва скажет.Люди добрые живите в мире и первую очередь думайте о благополучии ваших семей.Так скоро каждая область суверенным государством захочет стать потому что некоторым уж хочется стать президентом.
    • amber01:17 09.08.08
    • Тому , который "сосущий".
      Слышишь, василий, не надо мне указывать ,что учить или не учить.И в отличие от тебя я в поисковиках за информацией не ныряю.Достаточно взрослый уже формулировать свои мысли на основе своих знаний.Ты лучше аргументы приводи, факты, а не голимую болтовню про международные мандаты и т.п. Суть от этого не меняется. Как была Рассея прожорливым монстром, так она и осталась.И стандарты у нее двойные как были , так и остались.Вот и все. умник.
    • amber00:42 09.08.08
    • Что произошло: со времен распада Союза возникли разные территориальные конфликты, в том числе и на территории Грузии - с абхазами и южноосетинцами. Подчеркиваю - на территории Грузии. Т.е. это внутренние дела грузин и южноосетин. Рассея опять сунула свой пятак в чужие дела - мол , осетинцы нам родные братья.Чушь полная! Не за братьев и сестер они пекуться , а за территорию, хотят еще земельки себе нажить . Мало им. То Тузлу им подавай, то Крым, теперь Абхазию с Юж. Осетией. Лишь бы урвать кусок пожирнее. Вся политика России на этом построена. За сколько веков менталитет выработался -не нажруться никак. Уже б занялись своим народом простым, нефть, газ на миллиарды гонят , а простой люд концы с концами еле сводит.Тактика отбора нужных земель проста- вводяться российские якобы миротворцы, потом провоцируется обстрел блок-постов (не важно чьих), и , соответственно принимается решение о защите граждан Российской Федерации, якобы находящихся на территории Грузии. При этом полностью поддерживается сторона сепаратистов, т.е., тех , кто хочет отделиться от Грузии, аппелируя на право самоопределения наций. Но когда в равнозначной ситуации Чечня объявила о выходе с Федерации, то тут Рассея завопила -Чечня -истинно российская земля!Каое самоопределение?! Мочить по сортирам абреков длиннобородых!Как-то по-разному в совершенно идентичных ситуациях Москва поступает.Когда выгодно - мочим по сортирам оппонентов и указываем мировому сообществу, что война в Чечне-внутрироссийское дело. Только дело касается Грузии и Юж. Осетии -тут они в три глотки кричат о нарушении человеческих прав!
      Задрали уроды шовинистические!Еще на Ющенка гонят, мол ,в НАТО Украину толкает! А куда ж еще!Завтра Юж. Осетия , послезавтра-Крым, потом, что ?- Украина?!
  • Сторінка:123

Новини Кіно

Завантаження...

Робота

Завантаження ...

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер: