Неофіційна версія трагедії на Рівненщині. Подробиці ще жахливіші

Поїзд
Під новиною ЗІКу про трагедію в Рівненській області з'явився коментар. Читач, який назвався Богданом (як потім з'ясувалось він передав слова Ігоря), виклав свою версію страшного лиха, яке сталося на Рівненщині вчора, 27 січня, на під'їзді до ст. Здолбунів, коли під колесами поїзда загинуло шестеро підлітків.

Текст подаємо повністю без змін:

А ось є і така версія... Мушу зізнатися, що мій батько безпосередньо відноситься до "структур", що працюють на залізниці і саме машиністи його поїзду першими побачили фрагменти дитячих тіл на полотні, які, до речі, пролежали там до (!!!!!) 7 ранку, аж поки нарешті не приїхали швидка та міліція. А ситуація така: цей поїзд ще при відправленні із Шепетівки відрапортував, що в локомотиві перегоріла лампа головного світла (прожектор зверху локомотива), а запасної не виявилось. Але машиніст вирішив їхати всліпу і диспетчер його випустив на маршрут до ст. Здолбунів. По дорозі хлопці "всліпу" топили 90-100 км/год. і навіть не подавали ніяких сигналів. На під'їзді до ст. Здолбунів в районі пл. Семилітка вони відчули глухий удар по локомотиву. Поїзд зупинили і помічник машиніста пішов перевірити ситуацію, але так як гальмівний шлях був величезним, далеко йти він не наважився і, відрапортувавши що все добре, поїзд поїхав далі. ОСЬ ЯК ЦЕ БУЛО!!! У нас завжди брехали про ЧП, а тепер ще й покривають вину.

А діти поверталися з дискотеки... Боже... І збив він не 6, а 7 дітей, із яких 6 загинули на місці. Сьомий - у надзвичайно важкому стані. Вірогідно, вони не почули поїзда із-за того, що на вулиці була жахлива погода і дув несамовитий вітер, що заважало нормальному сприйнятті оточуючого середовища. По полотну вони йшли через те, що із-за погоди сільська дорога перетворилася на багно, а на шпалах завжди чисто. І вони сподівалися, що побачать поїзда, оскільки той світитимете прожектором. Але його НЕ БУЛО!!! Ви собі таке уявляєте? Я сам із Здолбунова. Все місто на вухах стоїть. Такої трагедії по такій нікчемній халатності не було вже, як на мене, кілька років.

І наші державні мужі ще мають нахабність писати брехню, що "вини машиністів і УЗ немає"? Ви - нікчеми! А як же батьки цих дітей? Що їм думати? Ви вважаєте, що їм приємно це читати? Горіть в пеклі, залізнично-урядова наволоч!!!

ДО РЕЧІ!!! Щойно по 5 каналі сказали, що (самі розумієте) машиністи не винні, УЗ не винна і т.д... Але на цей раз виплив цікавий фактик, про який раніше не говорили: локомотив зараз на експертизі у Львові і у нього, як виявилося, тріснувше скло на прожекторі (головному ліхтареві). А чи не пов'язано це з тими фактами, про які я раніше писав, і про які мовчать? Певно, хтось таки побачив, що скло розбите, але я на 100% впевнений, що під час експертизи лампа була вже нова і працююча... Як то кажуть: корпоративна дружба...

Роздрукувати

Коментарі

Додати коментар

    • Тарас14:02 01.02.09
    • Машиністи не винуваті,мій дядько теж машиніст і я,і він каже, що з залізничників ніхто не винуватий.Треба було думати де ідеш.
    • Наталі22:02 03.04.08
    • Хочеться висловити свої співчуття родинам загиблих дітей.
      Щодо їх загибелі можу сказати так - розминалось два потяги і цілком можливо, що діти могли не почути і не побачити потяг.
      А судити мертвих дітей, чому вони йшли по колії, як на мене, панове, нелюдяно і жорстоко.
      Щодо влади - її ми не зміним - кожен з тих людей буде в свій час розплачуватись за всі згублені душі.
    • sERG22:42 28.03.08
    • ОБМОРОКИ,там дети погибли ,а вы развели дискусиюгде можна идти, а где нет..
    • Ірина11:22 31.01.08
    • z
      Ірині
      "Ага, тепер за кожного пияка, який вилізе на колію, УЗ буде давати компенсацію? Що ви верзете!"
      Подумайте, що ВИ ВЕРЗЕТЕ.
      10 тисяч за загиблу дитину (може ВАШІ ДІТИ ПИЯКИ, та це не значить, що ВСІ) - це ВЗАГАЛІ НІЩО і НІЧОГО НЕ ЗНАЧИТЬ, але 4-м дати ті криваві копійки і 2 не дати - це верх цинізму.
      В той час як міністри транспорту, вибачте, "просирають" мільйони.
      Стосовно "йти назустріч руху" - це не шосе і по залізниці поїзди йдуть в обох напрямках, тільки в різний час, диспетчери їх розводять в часі.
    • z09:23 31.01.08
    • Вікторе!
      Цілком з тобою згодний, треба тільки це пояснити Наталі.
      Наталя, річ не в тім - знаю, не знаю як там йдуть колії. Є інший момент - колій дві, і по ним не можна вештатися. Якщо вже довелося йти, то йти треба на зустріч руху, звертати треба на насип, а не на сусідню колію. Чи там з двох сторін обрив і річка? До речі, насип все рівно має бути - рейки ж не в повітрі висять над рікою. І останн. питання до Нати. Ти кажеш, що бувала там часто. Теж вешталася колією? І ще будеш там ходити, чи все таки закладеш крюк?
    • Вітя08:25 31.01.08
    • Z, Ната, Тарас навіщо ВАМ здалось втовкмачувати один одному своє бачення проблеми. Є поговір’я: що Українцю добре то Німцю смерть. Давайте всією громадою будем ходити не по тратуарах, а посеред доріг , трас , автобамів, колій метрополітенів та залізниць. Сказано "НЕ МОЖНА" значить "НЕ МОЖНА" а скоріше, чистіше чи безплатно завше виходить довше брудніше та на багато дорожче.
    • ната00:08 31.01.08
    • to z
      по твоїм словам видно, що ти даже не маєш уявлення, як там ідуть колії на цьому перегоні, ти взагалі не знаєш тієї місцевості, а зі мною спориш. а на відміну від тебе я там бувала часто і знаю, що там і як. по шпалам не так вже і зручно, але коли немає іншого шляху, приходиться спотикатися по коліям, і це зовсім ніяка не розвага. а те що ти говориш куди звертати, то всі так говорять треба звертати у бік, на насип, але одне але, там не насип, а просто обрив до річки, тому що там за пару метрів, де сталося іде міст через річку. і це ніяка не сахара, так воно і є, 17 кілометрів по автошляху, а по залізниці 3 км, просто цей шлях лежить через сусідні села. туди вони доїхали маршруткою, а назад звісно пішки.
    • z19:28 30.01.08
    • Ната! Які 17 кілометрів? Це десь в Сахарі, чи що???
      По-друге: з усього зрозуміло, що в тому місці колія має 2-ва напрямки руху (4 рейки). Рух по таких коліях відбувається у двох напрямках так само, як і на дорозі. Тож якби я опинився у вимушеній ситуація, коли треба йти по коліях, то просто згадав би, чому вчили в школі: рухатися по узбіччю з лівого боку - тобто на зустріч транспорту!!!!!!!!! У локомотива не можуть одночасно не працювати всі освітлювальні прибори. Якщо не працює фара-прожектор, то працюють дві нижні фари (див. фото на початку даного матеріалу). Плюс - світиться кабіна!!!! Не побачити за таких умов потяг - не реально!!!!!! Якби зі мною було ще 6 моїх колег, то я б їм порадив сунутися по коліях не меньше ніж по двоє, не висовуючись на ту колію, що йде з правого боку (по якій здійснюється рух у спину).
      Другий момент - Якщо припуститися, що хлопці побачили (відчули, почули) поїзд, та від потяга відійшли не в бік, на насип, а на другу колію, то тут так само винні саме вони! !!! Відходити треба на насип, а не на іншу колію!!!! Треба рухатися у найменш небезпечному напрямку!!!!! Ната! Передивіться ще раз фільм "Собаче черце"! Дуже актуально для нашого часу. Так ось там є слова професора Преображенського, який коментує "засцяні сортири". І є оригінальна фраза "Разруха не в сортирах, а в головах!"
      Тарасу
      За місцеві дороги та їх утримання, будівництво та інше відповідають місцеві громади в особі виборних органів а також РДА, ОДА і т.інше - а вони міністру транспорту не підпорядковані! Вчіть законодавство і структуру владних відносин. Бо, за вашою логікою, селяни будуть засирати дороги, і чекати поки "прилетит вдруг волшебник" і почистить за ними весь бруд, полагодить все, що вони наламали??? Це якась дивно-совково-печерна логіка.
    • Тарас18:54 30.01.08
    • Винен мІністр транспорту , за те що люди вимушені ризикувати власним життям щоб дістатися з пунктуА в пункт Б ....він не забеспечив доргі і безпечного пересування .Зато Рудьковський займався діджейством на майдані коли під Львом потяг зійшов з фосформ ... і літав за кошти платників податків з лярвами в Париж .... от і думайте чому у нас така країна , і на дорогах людей за 1 рік гине більше ніж американці втратили за 5 років Іракської кампанії .
    • ната15:51 30.01.08
    • to z
      так, ходити по коліях не можна, але як би ти опинився на їхньому місці, то теж пішов би тією дорогою, тому що іншої там немає. логічно подумай, ти пішов би 3 км по коліям, чи 17 км по автошляху?
    • z15:30 30.01.08
    • Ната
      Ната, факт один - діти виперлись туди, де вештатися не слід. За що і поплатилися. Крапка.
    • ната to BanR15:08 30.01.08
    • мені ніхто нічого не платив, в психіатра, можливо, потрібно обстежитися тобі, я пишу те, що я знаю і як воно було, а якщо тобі не подобаються якісь факти з того, що я пишу, то це не дає права тобі мене ображати
    • ната to z15:04 30.01.08
    • я погоджуюсь з тобою, часи міняються, і тоді коли тудою ходили батьки і їх дідусі і бабусі, були другі часи і другі графіки руху поїздів, адже з того часу кількість поїздів збільшилась приблизно в два рази
    • z13:53 30.01.08
    • Ірині
      Ага, тепер за кожного пияка, який вилізе на колію, УЗ буде давати компенсацію? Що ви верзете!
    • BanR13:50 30.01.08
    • Ната а скільки тобі дали грошей шоб ти писала таку тупу . . . Раджу по скоріше провіритися у псссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссіхіатра
    • z13:50 30.01.08
    • to SALOMA
      А може вже час відповідати тим, хто має пильнувати за тим, аби НАШІ з ВАМИ діти не потрапили у таку ситуацію???!
      Ви самі дали відповідь - НАШІ, ВАШІ.... Тому і відповідати за них не повинна УЗ а МИ та ВИ. І зауважте - поїзд не зійшов з рейок і не влетів на тротуар чи у пішохідну зону. Кожен має сам дбати про свою безпеку в першу чергу. Нема шо вештатися по коліям - і крапка. А шоб не вешталися - то треба всіх місцевих школярів переводити до того місця і показати ще не зібрані рештки і сказати , що колія - не місце для прогулянок! От тоді це запам"ятається. Бо ж всі памятаємо О[***]ів - скільки тоді говорили, що причина могла бути у несправності колії через розкрадання костилів. І шо, хтось зробив якісь висновки????? Жодного - почитайте зведення МВС та УЗ - скільки постійно виявляється фактів псування тих рейок. А по ним їздите і ви, і ваші діти. І в тому шо їх крадуть - винна не УЗ. Чи на вашу думку колійовці мають для крадіїв самі поскладати кожні 100 метрів по купці залізяччя?????
    • BanR13:43 30.01.08
    • винні всі а най більше виноваті ті люди які халатно віднеслися до свого обовязку .
    • z13:42 30.01.08
    • Ната
      Ната, я готовий поспорити, що якби ми з тобою зараз приїхали до того села, то побачили би, що люди і далі вештаються по тих коліях. Дурного хіба що могила навчить. Нема шо думати "цього зі мною не станеться".
      Коли їхні дідусі і батьки туди ходили, то і літаки не падалим, і дві "антілопи Гну" на весь район їздили. Часи змінюються і нефіг випробовувати долю. Ходити треба по спеціально передбаченим тротуарам і узбіччям. З вашою логікою ше добалакаємось до того, що УЗ повинна зробити вздовж колій тротуари з підсвіткою, аби діти поночах ходили по ним на дискотеки. Бо ж УЗ буде доглядати за тротуаром і вчасно замітатиме його, на відміну від місцевої громади, яка не наводить лад на сільських дорогах.
    • to Ірина13:05 30.01.08
    • Залізниця все правильно робить, бо своїм допомогла. А з якого дива вона має давати гроші не-залізничникам, в нас що, всім жертвам автомобільних аварій хтось платить? Ні, не платить.
    • Олександр Київ13:02 30.01.08
    • Я вважаю, що те що лампа не горіла-це правда. Виникає питання про те що лампу можна було взяти в другій кабіні. До речі заміна лампи прожектора в електровозі здійснюється з кабіни машиніста. Невже наша залізниця докотилась до того що навіть лампочки купити не може. Хоча це правда що керівництву не ма до цього ніякого діла. При закупках головне в них отримати відкат бажано багато і зразу. Так що не дивуйтесь, якщо завтра на голову впаде літак або запалає в тонелі вагон метрополітену, погасне світло в багатоповерхівках, впаде ліфт- який в принципі впасти не може.
      А берегти себе треба самому. А тим більше хто працює на залізниці тобре повинен знати правила ТБ
    • Ірина12:14 30.01.08
    • Коли чула версію ПО НОВИНАХ, у мене, як в людини, котрій регулярно по ЗМІ стараються щось "навісити" і яка навчилася читати "між рядків", склалося точно таке ж враження - щось там не в порядку! Зі світлом та з сигналом. І абсолютно зрозуміло, що залізниця ТЕПЕР ПРАВДИ НЕ СКАЖЕ! Експертиза буде "така, як треба", сліди всі знищать.
      СОРОМ, ЩО ЗАЛІЗНИЦЯ НЕ СПРОМОГЛАСЯ ВИДАТИ ПО ТИХ НЕЩАСНИХ 10тис ТИМ БАТЬКАМ, ЩО НЕ ЗАЛІЗНИЧНИКИ!
      ГАНБА.
      Збанкрутували б через 20тисяч, мабуть.
    • kleo09:26 30.01.08
    • бачите як воно є,читати про вину вчителів та інших неприємно,а чути що винні машиністи це так привильно?
    • ната23:58 29.01.08
    • на даний момент цей хлопець, що врятувався нічого не пям"ятає, він у дуже важкому стані і дай Бог, щоб від одужав, але не відомо чи він прояснить щось в цій ситуації. а те як я читаю, коли обвинувачують батьків і вчителів у тому що не навчили, то мені серце починає боліти, ви що, яке може бути не навчили.
    • kleo19:59 29.01.08
    • Шановна saloma,але це ж не вихід,якщо ми взодвж всієї залізниці натягнемо колючий дріт.Так мало статися.Одна ж дитина таки врятувалася (надіюся що хлопчина одужає),і тоді може щось і взнаємо,ми там не були і не нам вирушувати хто винен.
    • Raifl to saloma19:56 29.01.08
    • то значить таки маєм шукати і призначати козла відпущення?
  • Сторінка:1234

Новини Кіно

Завантаження...

Робота

Завантаження ...

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер: