«Гасова лямпа» та «Мазох» у Львові нелегітимні

ZIK/Маріан Стрільців
Жодних погоджень проектів встановлення бронзових пам’ятників на фасаді будинку №20 на вул. Вірменській та біля будинку №7 на вул. Сербській управління охорони історичного середовища не видавало.

Нагадаємо, інформаційна агенція «ЗІК» 17 липня звернулася до міського голови Львова та його підлеглих з інформаційним запитом про те, хто і коли видавав дозволи на проектування та хто і коли проектував і головне – погоджував акти готовності до експлуатації цих об’єктів, проекти яких мали б опиратися на висновки управління архітектури, санітарно-епідеміологічної станції, управління охорони навколишнього природного середовища, управління охорони історичного середовища, управління Держкомзему та чималої кількості інших контролюючих органів.

На інформаційний запит ЗІКу щодо специфічних аспектів легітимності функціонування у м. Львові об’єктів громадського обслуговування мережі «Холдингу емоцій!FEST» – бізнесу Юрія Назарука, який є радником міського голови Львова Андрія Садового, другою після в.о. начальника управління природних ресурсів та регулювання земельних відносин Ігоря Гуменчука відповіла очільниця управління охорони історичного середовища Лілія Онищенко-Швець.

У листі ЗІКу №04/2417 від 03.08.2010 Лілія Онищенко-Швець написала: «Висновок щодо можливості погодження проекту реконструкції зі спорудженням верхньої тераси в будинку №20 на вул. Вірменській управлінням не надавався. Жодних погоджень проектів встановлення бронзових пам’ятників на фасаді будинку №20 на вул. Вірменській та біля будинку №7 на вул. Сербській управління не видавало».

Яким чином функціонує кнайпа, яка не тільки не здана в експлуатацію, а й не має погодженого проекту реконструкції будинку та спорудження верхньої тераси, – запитання до прокуратури.

Іще одне запитання зависає в повітрі, як риторична фігура: чому ніхто не хоче відповідати про пивний трамвай заінстальований на пл. Галицькій?

Щодо самочинного будівництва на вул. Староєврейській, то із відповіді чиновниці випливає, що листом 04/ 1366 від 14.05.2010, розглянувши проектні матеріали на Консультативній раді, управління надало висновок про можливість погодження проектних пропозицій «Проект приведення до норм самочинного будівництва за адресою вул. Староєврейська, 48 у м. Львові». На підтвердження цих слів чиновниця надіслала копію згаданого листа.

Пропонуємо читачам репродукції документів, що надійшли від УОІС ЛМР.

Довідка ЗІКу.

Міському голові Львова

Андрію Садовому

Копії:

Директору департаменту

містобудування ЛМР

Андрію Павліву

Начальнику управління охорони

історичного середовища ЛМР

Лілії Онищенко-Швець

Львів, пл. Ринок, 1

ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЗАПИТ

Просимо надати ІА «Західній інформаційній корпорації» інформацію щодо легітимності функціонування у Львові об’єктів громадського обслуговування мережі «Холдингу емоцій!FEST», співзасновниками котрого виступають громадяни Юрій Назарук, Андрій Худо та Дмитро Герасимов.

Зокрема, просимо відповісти на питання:

  • Чи погоджувала Львівська міська рада власникам буд. №48 на вул.Староєврейській, вул. Вірменській №20 місце розташування земельних ділянок та надавала дозвіл на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок для реконструкції житлових будинків під заклади громадського харчування мережі «Холдингу емоцій!FEST» за рахунок земель житлової та громадської забудови за функцією використання – землі комерції? Просимо надати копії цих документів.
  • Чи розглядала ЛМР висновки управління архітектури департаменту містобудування, державного закладу «Галицька районна санітарно-епідеміологічна станція м. Львова», Державного управління охорони навколишнього природного середовища в Львівській області, управління охорони історичного середовища, управління Держкомзему у місті Львів у зв’язку із зміною цільового призначення ділянок на вул. Староєврейській, 48 та вул. Вірменській, 20? Просимо надати копії цих документів.
  • Просимо надати витяг із реєстру у книзі записів 01-1 ЛМР відомостей про Державні акти на право власності на земельні ділянки, видані для обслуговування житлових будинків на вул. Староєврейській, 48 та вул. Вірменській, 20
  • Просимо надати витяг із реєстру книзі записів Г-2 ЛМР відомостей про термінові оренди для обслуговування житлових будинків згідно з договорами оренди землі на вул. Староєврейській, 48 та вул. Вірменській, 20.
  • Просимо надати копію погодження на основі реставраційного завдання проекту реконструкції із спорудженням верхньої тераси будинків у зоні ЮНЕСКО на вул. Староєврейській, 48 та Вірменській, 20 від управлінь архітектури та охорони історичного середовища ЛМР.
  • Просимо надати копію рішення виконкому ЛМР про погодження актів готовності до експлуатації об’єктів громадського обслуговування мережі «Холдингу емоцій IFEST» після реконструкції на підставі розпоряджень голови Галицької районної адміністрації та дозволу інспекції Державного архітектурно-будівельного контролю у Львівській області приміщень на пл. Ринок, 14 «Криївка» та «Найдорожча ресторація Галичини», вул. Сербська, 7 «Мазох-cafe» та «Львівська майстерня шоколаду», пл.Ринок, 10 сувенірної крамниці «Львівські цяцьки», вул. Староєврейська «Галицька Жидівська кнайпа Під Золотою Розою», вул.Староєврейська, 48 «Дім Легенд», вул. Вірменська, 20 «Гасова лямпа», пр. Свободи, 28 «Лівий берег», пл.Соборна подвір’я Бернардинського монастиря, вул. Архітекторська, 7 «Вар’яти», а також дозволів на діяльність літніх майданчиків «Діана» на пл. Ринок та «Старенький трамвай» на пл. Галицькій, які так само належать співзасновникам «Холдингу емоцій!FEST» Юрію Назаруку, Андрію Худо, Дмитру Герасимову.
  • Просимо надати від департаменту містобудування та управління охорони історичного середовища ЛМР копію погоджень проектів встановлення бронзових пам’ятників на фасаді будинку №20 на вул. Вірменській та біля будинку №7 на вул.Сербській, а також трамвайного вагона на пл. Галицькій.
Роздрукувати

Коментарі

Додати коментар

    • шкода що не мер22:01 10.11.10
    • В кого грощі в того і всі права. А в власників мережі "Локал" не просто грощі, а великі грощі, і плечі мера.
      От тому то вони роблять що хочуть, а то що памятки архітектури нищятся від їхньої діяльності, їх не цікавить.Фасад в "Гасовій лампі" на голови осипаітся.
      До речі вони відкривають нове вандальне, метало пластикове приміщення в бернардинскому дворику, то скільки ж треба було дати хабаря, щоб забудовувати монастирське подвіря, внесене до ЮНЕСКО.
    • FURER23:23 21.09.10
    • фігню городите аж смішно! а хтось порахував скільки робочих місць дають ті заклади, скільки позитиву викликають, ЗІК-звичайні піз..ни яких багато і які завидують як і всі решта бо свої клепки в голові бракує шоб шось таке придумати!!!!!!!!!!!!!!
      Койоти вонючі!)))))
    • Т.Дяків20:52 18.08.10
    • До опонентів - Не виходить у нас дискусія - я вам про рівні (точніше - НЕ РІВНІ) права, а ви мені про хабарі, знайомства і жабу. Як кажуть, у кожного своє в голові...
    • армагеддон01:22 18.08.10
    • Дозьо не пий більше в Криївці "зеника" бо то вставляє більше ніж самогонка!А Жаба то страшний звір.Один поважний чоловік пропонував зареєструвати партію бузьків,щоб боротись з українською жабою.Якщо Задовий у Фесті в долі то це найменший його гріх бо хлопці роблять добрий бізнес і для себе і для міста.
    • АР23:06 17.08.10
    • До Т.Дяківа
      Я лиш Вам кажу куда грунтовніше приділити увагу. Та в очевидь саме Фест мішає Вам персонально жити. Приємно, що від хабарів Ви відхрещуєтесь. Хочеться вірити, що так само ви і зі знайомствами Ви можете похвалитись. Проте я нераз стикався, як з нашим управлінням історичного середовища, управлінням архітектури, пожежним управлінням, санстанцією, і не помітив там аналогічних настроїв. І реально за "бабло" там можна отримати практично любий дозвіл. І ж я маю на що спертись коли так говорю.
    • Т.Дяків20:34 17.08.10
    • До "АР" - Порадників і без вас вистачає. Тим більше, що ви грунтовно помиляєтеся, коли пишете, що за "бабло" у нас все можна вирішити. Вже були такі, які хотіли вирішити питання за "бабло", наприклад, зі мною ... Нічого, крім проблем, не отримали.

    • АР22:55 16.08.10
    • До Т.Дяківа:
      Бачу Ви глибоко переконані, що знайомства у нас не дають існувати конкуренції, а я готовий Вас завірити, що всі рівні, адже, як це не сумно, але маючи бабло (читати - знайомства) непроблема відкрити той самий памятник, або отримати дозволи. Ще й звання почесного громадянина дадуть. Не знаю ситуацію з дозволами мережі Фест, але знаю ситуацію з нашими продажними і безпринципними інспекторами служб державного нагляду. І те що хтось рішає через знайомства - інші рішають за бабло. Докорінно переконаний, що знайомства для тих хто ними користаються обходяться дорожче. Я не кажу, що це правильно. Навіть навпаки. Ще з малого віку маю загострене відчуття справедливості. І вважаю, що хабарникам місце за гратами. При першій же нагоді буду прикладати зусилля, щоб таких викрити. Але йдеться про те, що нападаючи на одну організацію не визнаючи глобальної проблеми, Ви переводити фокус з тої проблеми на дрібязки. Так нічого не рішиться. Для Вас пораджу, якщо це настільки гостро Вас чіпляє, перейти до внесення громадських ініціатив по усуненню такого фактору, як хабарництво. Ви можете вважати, що це нічого не дасть, але якщо Вам вдасться, вивести на чисту воду бодай би одного хабарника (навіть, якщо це мережа Фест), то далі буде трохи боязливіше чинодралам. І тут я Вас всіляко підтримаю, адже це буде реальна, конструктивна позитивна для громади дія, а не просте звинувачення на шпальтах ЗМІ, яке буде як плювок в озеро - ніби кільця пішли, і результат є, але плювати більше ніхто не хоче, бо всі там купаються... Давайте озеро краще осушувати?
    • Т.Дяків17:29 15.08.10
    • До "АР 21:27 11.08.10" - Попробуйте встановити в центральній частині міста скульптуру чи іншу мистецьку форму хай високої якості, то вже наступного дня будете мати "гостей" від ЖЕКу, району, віддділу, управління, департаменту і ряду спеціалізованих у цій сфері установ та організацій. Але якщо ви "рівніший" за інших рівних, то можете не мати не лише на цю скульптуру документів, але й інших необхідних для функціонування закладу дозволів з тієї простої причини, що ніхто з перелічених "контролерів" не буде у вас їх вимагати, керуючись відомим "як би чого не сталось...", Ось у чому я вбачаю нерівність.
    • АР11:16 12.08.10
    • Їм ще піару мало? Та в них в піст сісти нема де :) Цитадель зла :) А менеджмент там реально на висоті... Якби всі керівники закладів розуміли необхідність вкладати гроші в розвиток закладів, а не лише чекали прибутків, то не було б ніяких питань про нерівність... Хтось вміє навести лад, а хтось ні, а дозвола ітак у всіх куплені...
    • хлопці з !ФЕСТу11:15 12.08.10
    • ми не запускали. чесно. це нас зік вирішив попіарити сам і на свій власний досвід ;)
      а ми з вами як конкурентами дружим і будемо дружити бо в конкуренції двигун прогреса. і ми це цінуємо!
    • лемко-аполітичний 2 Дяків02:08 12.08.10
    • приходить на память-далекі оні от народа
      фест -мої прямі конкуренти і я не бачу жодної проблеми в степені наближенності до влади чи до політики а виключно в ефективності менеджменту та креативності
      Але я глибоко переконаний що виключно конкуренція забезпечує прогрес тому без Фесту почнеться деградація в тому числі і в моєму бізнесі
      ми конкуренти а не вороги ще й антагоністичні
      часом приходить думка що цю дискусію запустили хлопці з Фесту як оригінальний піар -респект Вам
    • АР21:27 11.08.10
    • до Т.Дяківа:
      Чи не хочете ви сказати, що в наш час котрийсь з підприємців, котрий здатен забезпечити кошти на відкриття бодай би одного подібного закладу не здатен проплатити погодження? Я просто хочу побачити, де Ви вбачаєте нерівність. Чи по Вашому, навіть якщо власники Фесту мають звязки з можновладцями, і їм всі погодження обходяться дешевше, то це нерівні умови??? Мені здається чомусь, що всі в рівних правах за наших сумних реалій. Корупція у всіх погоджувальних інстанціях ставить якраз всіх у рівні умови, хоч і неправильні. Якщо зацікавитесь, дам Вам ссилки на нормативні документи, що регламентують умови діяльності закладів громадського харчування. І Ви зможете переконатись, що влаштування кнайп у м.Львові (в історичній частині) законно є практично неможливим. Але вони є, і не тільки Фест... А одже всі шукали можливість, десь "дали на лапу", десь домовились.
      Я б на Вашому місці скерував свої сили на підняття питання винних, а не тих, хто викрутився дорожче, а хто по знайомству...
    • Т.Дяків20:24 11.08.10
    • В продовження теми - я переконаний, ніхто не звернув би уваги на заклади Назарука чи інших "близьких до влади" людей, якби підприємці, що знаходяться ПОЗА цим колом НАБЛИЖЕНИХ ДО ВЛАДИ мали такі ж права і можливості реалізації власних планів, як і "наближені".
      Ї знову ми повертаємося до головної теми - РІВНИХ ПРАВ.
    • Т.Дяків20:15 11.08.10
    • До "Lemko -2- djakiv17:08 11.08.10" - В "реальному житті" це не тільки можливо, але й необхідно забезпечити. І для цього не треба ні коштів, ні великих зусиль, а тільки потрібна добра воля міського голови або депутатів ЛМР. А ще краще - спільна добра воля.
      Владу не повинно турбувати питання ХТО скористається РІВНИМИ ПРАВАМИ і як він ними скористається.
      Влада зобовязана і, підкреслюю, МОЖЕ, МАЄ МОЖЛИВІСТЬ забезпечити ці РІВНІ ПРАВА. І тільки за таких умов можна очікувати розквіту міста і суспільства в різних його аспектах.
      А що ми маємо тепер? Чи варто перераховувати...?
    • Влада-народу19:09 11.08.10
    • Володимиру -ти вилупку мою тобі відповідь прочитав? Чи ще раз викласти? Сказано з нормальними людьми я по людські спілкуюсь , а з такими дятлами як ти -на доступній їм мові.
    • Lemko -2- djakiv17:08 11.08.10
    • ДоПовню наскильки це можливо в реальному житии а инакше це демагогия ну и политика звичайно
    • Т.Дяків13:13 11.08.10
    • У мене таке враження, що люди не розуміють (або вдають, що не розуміють) простих речей - влада повинна створювати рівні умови для тих, хто хоче робити "...місто цікавим...", а не лише для тих, хто наближений до влади.
    • Володимир03:47 11.08.10
    • До речі, до приходу на наші терени "визволителів", у нас на Галичині таких слів ніхто не вживав. Дописувачі! Давайте спілкуватися ввічливо і аргументовано.
    • Т.Дяків22:09 10.08.10
    • 1. До "Lemko -2- djakiv17:15 10.08.10" - Можете вважати мене ким завгодно, навіть політиком. Я ж керуюся поняттями, визначеними в установленому законом порядку.
      2. Дивна людська душа, то тиранам в ніжки кланяється, то корупціонерам...
      А потім питають один одного, а де наша людська гідність і чому ми так погано живемо?
    • Ха-Ха21:38 10.08.10
    • А шось той Мазох дуже на Садового подібний
    • мешканець Львова18:48 10.08.10
    • Психологія "совка" живе і перемагає.
      "Хто дозволив ?" - читаю і бачу Огурцова з "Карнавальної ночі"
      Місто, завдяки таким креативним закладам стає цікавіше. Треба подякувати і в ніжки вклонитися тим хто це зробив.
      Але ті хто самі нічого не створювали найголосніше кричать "Не пущать !" і прикриваються стосом інструкцій, норм, регламентів і т.п. Їхній принцип -"Нам нічого не треба - аби у вас нічого не було".
      Ганьба таким номенклатурщикам !
    • Lemko -2- djakiv17:15 10.08.10
    • Пане та опуститься на гришну землю Як не буде мерия трохи попусскати депутатам то буде Як з Буняком
      Скинуть внаглу та й швиденько подерибанять
      А ви хочете чи ни а вже политик
      Вибачаюсь за росийський шрифт но на айпеди холера немаю укр може хтось порадить
    • Т.Дяків15:15 10.08.10
    • До "Тарас" -
      1. Лоббізм в Аммериці реалізується на основі закону, а у нас це елементарна корупція.
      2. Харизматичність не може бути без публічності, тому тут я з вами не погоджуюся.
      3. Якби ми це явище не називали у Львові, тут має місце і зловживання службовим становищем, і "кумівство", і корупція - весь "букет".
    • Тарас12:58 10.08.10
    • Т.Дяків - звичайно ви праві - рівність повинна бути. Але є моменти. Може я трохи поясню на віддалених прикладах, тим не менше:
      1) харизматичність, якщо візьме участь у публічному тендері, то може програти. Наприклад, якщо б Пікассо починав із публічних тендерів, його б із старту обплювали і він би не став Піккассо. Розумієте, громадськість може помилятись. Мільйон людей може помилятись так само як і помиляється одна людина.
      2) За рівних фінансових та тендерних умов, деякі сторони мають приховану мотивацію. Москалі (російський капітал) готові переплачувати за укрпідприємства через політичні причини взяти їх"під контроль". А західні - ні, хоча технологічно і з точки зору економбезпеки вигідніше західний капітал і ноу-хау.
      3) З цих двох, а також і інших причин у західній (особливо в американській) економіці виникло цілком природнє явище - лоббізм. В нас воно носить форму корупції. Але це явище природнє, бо той хто зацікавлений в просуванні свого проекту, має не тільки взяти участь в конкурсі, а "просунути" проект, зацікавити і довести всім що саме він, а ніхто інший.
      Знаю, що пояснив трохи віддалено, але Ви думку вловили, так?
    • Т.Дяків12:15 10.08.10
    • 1. До "маркиз де Сад - графу Мазоху 23:05 09.08.10" - Шановний маркіз, нижче я доводив і, вважаю, довів Lemkу, що не маю ні підстав, ні бажання претендувати на визначення "політик".
      2. До "Тарас 11:32 10.08.1" - можна скільки завгодно намагатися звести тему до того, хороший чи поганий Назарук, хороші чи погані його кнайпи, закривати їх чи не закривати... і т.д. Але головна проблема залишається - РІВНІ чи НЕ РІВНІ львівяни перед законом.
      Ще один приклад - конкурс на право влаштувати кафе на північній стороні площі Ринок відбувся, але на день проведення конкурсу кафе там вже працювало. Виникає питання - звідки організатори цього кафе знали, що виявляться переможцями цього конкурсу?
      З того, що писалося в пресі, до цього кафе має відношення П.Адамик, М.Зархін, можливо, ще хтось, але зрозуміло, що це кафе не могло відбутися без дієвої (хоча і не публічної) участі мера.
      І у звязку з цим виникає ще одне питання - хлопці, вам що грошей мало, що ви вдаєтесь до таких "кривих" способів організації бізнесу? А мораль, а реноме, чи ж для вас "то всьо бздури"?
  • Сторінка:123456

Новини Кіно

Завантаження...

Робота

Завантаження ...

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер: