субота, 11 листопада, 2017, 2:41 Влада
За новим законом про ЖКП споживач не буде платити за неякісні послуги, – нардеп

Новий закон «Про житлово-комунальні послуги», який ухвалила Верховна Рада 9 листопада встановлює правила надання послуг і перерахунку за неякісні, або надані не в повному обсязі послуги. Тепер споживач не буде платити за те, що йому не надається.

Про це в ефірі програми «Перші про головне. Коментарі» (щобудня о 13:00–15:00 та 17:00–19:00 на телеканалі ZIK) розповіла народний депутат України Альона Бабак.

«Цим законом визначаються виключно правила надання послуг і правила перерахунку за неякісні, або надані не в повному обсязі послуги. Споживач не буде платити за те, що йому не надається. Більше того, абсолютно спрощена процедура складання акту претензій. І не потрібно чекати. Там вказано, якщо протягом доби співробітник компанії не з’явилися на ваш виклик ви самі складаєте акт і вам байдуже прийшов він чи ні. З цього моменту починається відлік неякісно наданої послуги. І відповідно ви будете мати право на повний перерахунок всього того, що вам надано неякісно», – коментує народна обраниця.

Водночас, інший гість програми Олександр Мазурчак звернув увагу, що у законі вказано, що якість визначає споживач, який має право відібрати проби, в тому числі природного газу. Він поцікавився яким чином споживач може відібрати проби природного газу.

У відповідь Альона Барабак сказала, що для цього буде розроблений відповідний порядок здійснення проб.

«Знову ж таки, такого ніколи не було, щоб людям давалися інструменти для здійснення проби неякісної холодної і гарячої води та газу. Ми запроваджуємо вперше такий прецедент, коли даємо інструмент людям взяття проби на цей аналіз. Споживач буде брати пробу відповідно до порядку передбаченого в законі», – відповіла гостя програми.

Читайте також: Експерт пояснив, що додадуть для оплати до показників лічильника

 

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
2017-12-11 04:21:19