понеділок, 4 вересня, 2017, 8:17 Події
Популярна соцмережа судитиметься з росіянами через назву домену
Фото: ZIK/EPA/RITCHIE B. TONGO
Фото: ZIK/EPA/RITCHIE B. TONGO

Американська корпорація Facebook Inc. направила лист у Центр фінансових технологій з претензією і вимогою безоплатно передати їй домен facebook.ru.

Про це пише «Коммерсант» з посиланням на текст самого листа, який є у видання.

В даний час з цього домену йде автоматична переадресація на сайт російської платіжної системи «Золота корона». Корпорація в своєму зверненні до платіжної системи зазначила, що Facebook Inc. була заснована в 2004 році, є власником однойменної соціальної мережі і правовласником товарного знака facebook в різних написаннях.

З листа випливає, що доменне ім’я facebook.ru відтворює зареєстрований товарний знак, що є неприйнятним для американської корпорації.

Керівництво Facebook посилається на ст. 1515 Цивільного кодексу РФ, яка передбачає накладення відповідальності за використання чужого товарного знака та покарання у вигляді компенсації до 5 млн рублів або подвійної суми вартості ліцензії на товарний знак.

Терміни передачі спірного домену американська компанія позначила: до 30 вересня російська компанія на вимогу власника всесвітньої соцмережі повинна передати йому цю адресу. Видання додає, що Facebook Inc. доведеться відстоювати своє право на домен у суді, оскільки в російській компанії не відмовилися добровільно від його використання.

У прес-службі Facebook Inc. від коментарів відмовилися.

Представники ЗАТ ЦФТ, в свою чергу, відзначили, що вони придбали цей домен в 2005 році, а Facebook з’явився в Росії в 2008 році.

«За попередні 12 років претензій від Facebook Inc. або будь-якого іншого особи щодо домену нам не надходило», – зазначили в прес-службі ЦФТ. Серпневий лист на вивченні у юристів.

Опитані виданням експерти пояснили, що мета російської компанії – реєстрація для продажу домену Facebook Inc. після її приходу в Росію. За словами партнера юридичної бюро «ТМ Дефенс» Яни Брутман, така реєстрація може бути «черговою піратською практикою», яка була спрямована на залучення аудиторії шляхом використання чужого товарного знака.

Читайте також: Кидали немов собакам: У мережі показали битву росіян за безкоштовне морозиво

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
2017-12-17 17:57:09