п'ятниця, 1 вересня, 2017, 16:11 Людина
Протягом року Facebook демонструє зниження залученості аудиторії на 20%
Фото: blogspot.com
Фото: blogspot.com

Середній показник залученості аудиторії у Facebook протягом останнього року скоротився на 20%.

Такими є результати дослідження щодо охоплення аудиторії в соціальній мережі Facebook, яке протягом липня 2016 року до червеня 2017 року провів сервіс BuzzSumo, що спеціалізується на аналітиці соціальних каналів та контент-маркетингу.

Як повідомляє Madia Sapiens, BuzzSumo проаналізував понад 880 мільйонів постів на Facebook, опублікованих брендами і виданнямии з. За підрахунками сервісу, з січня 2017 року середній показник залученості аудиторії скоротився на 20%.

Найгірші показники почали показувати публікації із картинками та посиланнями, йдеться у дослідженні. Водночас пости із відео «просіли» найменше. Показник залученості у відеороликів в два рази вищий в порівнянні з іншими типами публікацій. Не дивно, що сервіс зафіксував збільшення кількості публікацій із відео на 10% в цьому році.

У Facebook зниження показників залученості аудиторії пояснюють тим, що в соцмережі почали публіковати в рази більше контенту. За даними соцмережі, в стрічці користувача щодня з’являється в середньому близько 1,5 тисячі постів, через що конкуренція між публікаціями в стрічці новин дуже висока. BuzzSumo відзначає, що охоплення могло знизитись через те, що компанія Facebook заохочує таким чином компанії та видання просувати свої пости за гроші.

Минулого року про скорочення притоку аудиторії з Facebook на 42% повідомляло видання Financial Times. Marketing Land підрахував, що органічне охоплення аудиторії на Facebook знизилося на 52%. Видання Chicago Tribune писало про те, що третина їх постів у Facebook взагалі не з’являється у стрічці новин.

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
2017-12-17 19:32:27