середа, 23 серпня, 2017, 19:41 Події
У РФ знайшли заміну своїм пропагандистським ЗМІ, – Горковенко

Російська пропаганда побачила, що їхні ресурси, наприклад «Russia Today» та інші, є вже неефективними. Тому що їх розкусили і перестали сприймати всерйоз. Через те у Кремлі почали діяти іншим чином.

На цьому в програмі «Перші про головне. Коментарі» (щобудня 13:00 – 15:00 та 17:00 – 19:00) на телеканалі ZIK наголосив Володимир Горковенко, коментуючи публікацію у виданні «The New York Times», де є натяк про те, що Україна могла допомогти КНДР у виготовленні міжконтинентальних ракет.

Гість програми, відтак робить висновок – росіяни почали використовувати для власних цілей легальні авторитетні міжнародні видання, які дійсно можуть нав’язати свою думку.

«Зайве підтвердження – реакція на цю статтю. Мене дивує, чому багато наших медіа та й одна велика політична сила забули звернути увагу на умовний стиль викладу – «могла бути використана», «могла». Натомість вони видають це за доконаний факт», – здивувався пан Горковенко.

Політичний консультант відзначив, що публікація в «The New York Times» була дуже хорошою, ювелірною роботою російських пропагандистських служб. «З одного боку вони скорочують мовлення своїх каналів, а з іншого – роблять фінансове вливання в зовсім іншу сферу, яка є більш доказовою і легітимізованою», – акцентував гість програми.

Політичний консультант додав, що тему двигунів вивчав дуже детально. «РД-250 – останній з них, який виготовлявся в Україні до 1992 року. І то в нас виготовляли лише комплектуючі, а не двигуни цілком. Та й яким чином у ХХІ столітті через весь континент можна протягнути величезний двигун?», – здивувався Володимир Горковенко.

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
2017-09-23 03:23:44