субота, 12 серпня, 2017, 21:32 Економіка
Українська соняшникова олія зайняла 40% внутрішнього ринку Китаю

На українську соняшникову олію, що випускається під місцевим брендом «Цзиньлунюй», припадає 40-відсоткова частка на внутрішньому ринку Китаю.

Про це у своїй статті для DT.UA пише Олексій Коваль, посилаючись на представників корпорації Delta Wilmar.

У публікації зазначається, що такий успіх став можливий завдяки правильній стратегії і рекламній кампанії, зрозумілій китайському споживачеві.

У той же час, імпортери українського масла заробляють за рахунок частини доданої вартості, яка могла б залишатися в Україні, якби українські виробники були готові вкладати не тільки у виробництво, але і в розробку національного бренду.

«Правильна стратегія в просуванні брендів може підняти ціну української продукції, дозволить вивести якісні українські продовольчі товари в категорію преміум-класу, а такі товари менше піддаються коливанню цін. Але брендування продовольства України – це серйозний виклик як для учасників ринку, так і для урядовців», – підсумовує автор.

 

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
2017-12-17 08:12:38