понеділок, 17 липня, 2017, 17:12 Людина
У нас перевізники не виконують транспортну роботу, а заробляють на пасажирах, – активіст
<nbsp;>

Різниця між французькою, чеською, і т.п. «комуністичною» системою та приватно-капіталістичною українською у тому, що в них транспортні підприємства виконують транспортну роботу – намотують передбачений кілометраж і за це отримують кошти. Наша ж антикомуністична система передбачає якомога менший транспортний засіб, який їде через все місто, зацікавлений в частій зміні пасажирів кожні 3-5 зупинок, бо заробляє перевізник саме на них.

Про це на своїй сторінці у Facebook пише львівський активіст Дем’ян Данилюк.

Він зазначив, що часто(якщо не постійно) читає в коментарях, що в Європі якісний громадський транспорт, бо він там приватний і дорогий, а в нас дешевий і комунальний, себто від слова «комуна», а це значить комуністичний. Такі коментатори, звісно ж ніколи не намагалися розібратися, що, чому і як, а ЗМІ, на жаль, ніколи не пояснюють і не розповідають «а як там в них».

Д. Данилюк опублікував інфографіку про систему фінансування транспортних підприємств у кількох містах Європи:

«Прага. 75% витрат на роботу міського громадського транспорту покривається з бюджету міста. Це кошти лише на транспортну роботу, тобто вони не враховують витрати на капітальний ремонт інфраструктури та закупівлю нового рухомого складу. На пасажирах (продаж проїзних і квитків) заробляють всього 25% необхідної суми», – йдеться у дописі.

Активіст зазначає, що тут коментатори починають писати, що «не треба рівнятися на країни колишнього СоцБлоку! то такі самі комуністи!»

«Ви, мабуть, назвете мене комсомольцем, але зізнаюся: я б був неймовірно радий, якби у Львові був такий самий «комуністичний» транспорт як в Чехії», – зазначив він.

Також Д. Данилюк навів приклад Франції: «Париж. Виявляється транспортний оператор(RATP) там монополіст та ще й у державній власності! Ба, більше, крім метро, трамваїв та автобусів обслуговує ще й частину приміських сполучень електричками.

Структура фінансування:

- 20% компенсація з бюджету міста(втричі менше ніж у Празі);

- 39% продані проїзні та квитки;

- 40% кошти спеціального транспортного податку, який сплачують всі роботодавці.

Але щось тут не те... Непозбувна бентега...

Якщо 40% беруть зі спеціального податку (тобто, з громадян), і ще 20% докладають з бюджету, тобто, з тих самих податків, які зібрали з тих самих громадян... це що виходить??

60% компенсація??? Але ж там проїзд 100500 євро!

Там всі багаті! Чому транспорт на цілих 60% збитковий?!?!?!

Та все тому, що собівартість перевезення одного пасажира на 1 км коштує значно більше, ніж вартість разового квитка, а тим паче більше, ніж вартість поїздки при купівлі довготривалого абонемента (надає знижку 15-50%)».

Інші приклади, який наводить активіст – польські міста.

«Собівартість проїзду у Кракові – 7,2 злотих, у Варшаві цілих 14. Навіть «багаті європейці» не в змозі стільки платити. Та й навіщо? Адже завдання ГТ не заробляти на пасажирах, а надавати послугу і доставляти людей до потрібних їм точок, де вони примножують ВВП.

ГТ – це як поліклініка, садочок чи школа. Вони не створені для прибутків.

Якісний громадський транспорт збитковий».

Водночас Д. Данилюк пише, що відбувається в Україні: «Комунізм тут «закінчився» ще 25 років тому і за кілька років до нас прийшов добробут у вигляді прогресивної приватної капіталістичної моделі – маршрутки!

Суперовий транспорт! Знаю, ви теж їх обожнюєте.

Це вам не ті комуністичні тролейбуси-черепахи».

«Різниця між французькою, чеською, і т.п. «комуністичною» системою та приватно-капіталістичною українською (а також африканською, південно-американською, південно-азійською) у тому, що в них транспортні підприємства виконують транспортну роботу = намотують передбачений кілометраж і за це отримують кошти. Тому в Празі великий автобус приїде і о 23:05 навіть якщо на зупинці буде п’ятеро пасажирів, а трамвай в Парижі не горить і не розвалюється посеред вулиці. Навіть жінки (перепрошую за сексизм) побачать, що контактна мережа тролейбуса у Брно – це не ті провислі шнурки для сушіння білизни як в українських містах.

Наша ж антикомуністична система передбачає якомога менший транспортний засіб, який їде через все місто, зацікавлений в частій зміні пасажирів кожні 3-5 зупинок, бо заробляє перевізник саме на них.

Коли ж пасажирів мало(ввечері, на вихідних) – транспорту нема, хоча клієнти, то є.

І якщо чверть сторіччя тому Львів мав 180+ вагонів, 200+ тролейбусів і майже 400 автобусів(ЛАЗ, ЛиАЗ, Ікарус), то сьогодні їх в 3-5 разів менше, зате є 600 маршруток», – наголосив активіст.

  • <nbsp;>
  • <nbsp;>
  • <nbsp;>
  • <nbsp;>
  • <nbsp;>
  • <nbsp;>
* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
2017-09-25 18:22:30