понеділок, 17 липня, 2017, 12:12 Львів
У Львові спростили процедуру надання адмінпослуг

У Львові скоротили перелік документів, необхідний для отримання адміністративних послуг. Також затвердили нові інформаційні та технологічні карточки, скоротили термін надання адмінпослуг.

Про це повідомляє прес-служба ЛМР.

Так, з урахуванням нових критеріїв, станом на 5 липня 2017 року, затверджені нові інформаційні та технологічні карточки надання адміністративних послуг таких суб’єктів:

  • департаменту містобудування міської ради;
  • управління архітектури та урбаністики департаменту містобудування міської ради;
  • управління регулювання забудови департаменту містобудування міської ради.

«Також відбулося скорочення переліку документів, які необхідні для отримання адміністративної послуги та які є у відкритому доступі, а саме:

  • копії виписок з ЄДРПОУ;
  • копії свідоцтв про державну реєстрацію юридичних осіб та статутів юридичних осіб;
  • копії договорів оренди;
  • висновків та копій висновків управлінь міської ради;
  • копії свідоцтв на право власності;
  • документів, розпорядником яких є міська рада», – йдеться у повідомленні.

Додамо, відтепер на адмінпослуги щодо затвердження вимог до архітектурно-планувальної частини проекту на реконструкцію, реставрацію окремих частин житлових та нежитлових приміщень (будівель), надання висновку про технічну можливість використання приміщень без проведення реконструкції (перепланування) приміщень потрібно чекати до 10 робочих днів.

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
2017-09-23 13:51:01