понеділок, 17 липня, 2017, 16:08 Львів
«Гаряча лінія міста» вдосконалила сервіс для львів’ян

«Гаряча лінія міста» перейшла на нове програмне забезпечення, яке дозволить значно простіше зв’язуватись з громадянами. Крім того, в тестовому режимі запрацював портал «15-80», де можна дізнатись про актуальну інформацію усіх служб міста.

Про це повідомляє прес-служба ЛМР.

«З червня «Гаряча лінія міста» Львова повністю перейшла на новий програмний продукт. Ми змінили систему реєстрації, контролю, моніторингу всіх звернень мешканців, і на сьогодні маємо можливість знімати якісний і точніший показник звернень і таким чином аналізувати роботу та приймати відповідні управлінські рішення», – зазначила директор департаменту адміністративних послуг ЛМР Валентина Бартошик.

«Особливістю цього сервісу є те, що сьогодні всі служби міста, які планують свою роботу, або ліквідовують аварійні ситуації, або мають необхідність інформувати мешканців про ті чи інші події, мають можливість оперативно інформувати, розміщуючи інформацію на порталі «15-80», – розповіла пані Бартошик.

У червні, наприклад, на порталі було зареєстровано 307 подій.

«Такий сервіс дає можливість донести інформацію до мешканців, а працівникам «Гарячої лінії міста» оперативно отримувати інформацію і приймати більшу кількість звернень», – наголосила Валентина Бартошик.

Щодо динаміки звернень, то за травень-червень вона дещо збільшилась щодо електропостачання та ліфтів, а зменшилась – щодо водопостачання, вуличної каналізації і благоустрою.

Нагадаємо, нове програмне забезпечення автоматизує контакт оператора з тим, хто телефонує, так як дзвінок одразу обробляється і всі дані автоматично потрапляють в базу даних.

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
2017-09-23 21:21:54