четвер, 20 квітня, 2017, 13:06 Київ
Забудовники не вирішують проблем інвесторів ЖК, – підсумковий «Житлоблуд»

Новобудови без каналізації і тепла, небезпечна «люлька» замість ліфта, регулярне відключення світла, вдвічі вищі тарифи та ігнорування обслуговуючої компанії – із усім цим стикнулися мешканці трьох сучасних житлових комплексів. Журналісти телеканалу ZIK знову навідались у ЖК «Грюнвальд», «Перший Парковий Квартал» та «Авіа Квартал», щоб перевірити, чи забудовники дотримали обіцянок та вирішили проблеми мешканців.

Про це йдеться у сюжеті проекту будівельних журналістських розслідувань «Житлоблуд» (щосереди о 21:30 на телеканалі ZIK).

Ще наприкінці лютого журналісти програми «Житлоблуд» навідались у ЖК «Перший Парковий Квартал», який звели у селищі Білогородка. Забудовник тоді не вирішив проблем із теплопостачанням та каналізацією. Люди були змушені роками мерзнути у холодних квартирах, а усі відходи викачували у вигрібну яму, що неподалік житлових будинків. Уже пройшло більше двох місяців, однак проблеми є й досі. Асенізатори продовжують викачувати відходи по декілька разів на день. Та й, за словами самих мешканців, із проблемою відсутності газу забудовник теж не зміг впоратись.

«Газ досі не з‘явився. Та й, мабуть, його і не буде», – розповідають мешканці комплексу.

Ще одним проблемним новобудом виявився столичний ЖК «Грюнвальд». У 26-поверховоиму комплексі комфорт-класу сам комфорт практично відсутній – у будинках були періодичні перебої зі світлом і не працювали ліфти. Замість них мешканцям пропонували користуватися не дуже безпечними «люльками», які ще й піднімав ліфтер. Тож, за його відсутності, люди не могли ані піднятися, ані спуститися. З‘ясувалось: з того часу мало що змінилося.

«Питання з ліфтами ще не вирішили остаточно. Але вони вже змонтовані, і, кажуть, незабаром їх запустять. Також на одній фазі йдуть скачки напруги. Але, по-моєму, їх усувають. Таке відбувається раз на тиждень і триває десь годину-півтори», – зазначив один із мешканців «Грюнвальда».

Та мабуть найскандальнішим виявився ЖК «Авіа Квартал», розташований у центрі міста Вишневе, Києво-Святошинського району. Після здачі помешкань в експлуатацію, їх площа збільшилась на кілька квадратів, за які інвесторам потрібно було доплачувати, а вартість послуг електропостачання людям рахували за комерційним тарифом, що удвічі дорожчий, ніж для фізичних осіб. Мешканці нарікали й на бездіяльність обслуговуючої компанії «Квартал-Авіа Сервіс», яка б мала слідкувати за благоустроєм будинку. А коли знімальна група приїхала у центральний офіс забудовника, охоронець фірми взагалі напав на оператора «Житлоблуду».

Люди розповідають: після виходу програми у ЖК нічого не змінилося. Люди досі платять за тарифом юридичних осіб, адже укласти договір про користування електроенергією ПАТ «Київобленерго» можуть лише мешканці об‘єктів, зданих в експлуатацію. Тож зараз «Авіа Квартал» обслуговують за схемою електропостачання будівельного майданчика. Тобто інвесторам ЖК ще довго доведеться чекати на зниження тарифів – найімовірніше, поки не збудують увесь комплекс. До слова, закінчення останньої черги запланували на перший квартал 2018 року.

За два місяці проблем у інвесторів ЖК лише побільшало. В одній із квартир зірвало кран, який встановлював забудовник. В результаті затопило загальний коридор та з десяток помешкань, як наслідок – знищені нові підлоги, свіжооздоблені стелі та стіни.

Та заступниця директора «Квартал-Авіа Сервіс» Єлена Юріївна продовжує ховатися не лише від мешканців комплексу, а й від журналістів. Побачивши камери, жінка у вже звичній манері, швиденько покинула робоче місце та сховалась у своїй квартирі.

«Я нічого не буду вам розповідати», – заявила керівниця.

Тож мешканці ЖК «Авіа Квартал» залишилися із проблемами наодинці. 

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
2017-10-21 06:23:07