вівторок, 18 квітня, 2017, 13:10 Влада
Сьогодні політичні рішення ухвалюються на підставі дописів у Фейсбуці, – Мартиненко

Із появою соцмереж новини втратили свою значущість. Те, що раніше вважали «жовтою інформацією», тепер займає 90 відсотків простору. Ба більше! Популярні блогери стають помічниками міністрів, не маючи для цього жодних навиків, а закони ухвалюються на підставі дописів у Фейсбуці.

Таку думку під час інтелектуально-політичного шоу «Гра У Класику» з Сергієм Рахманіним» (щопонеділка о 22:00 на телеканалі ZIK) висловив керівник інформагенства «Інтерфакс-Україна» Олександр Мартиненко.

На думку Мартиненка, за тягою до сучасності ховається елементарна лінь. Адже до появи соцмереж інформацію доводилось вишукувати. І хоча це було важко, суспільству пропонували «справжні новини», а не «щось неважливе, яке зараз з‘являється у топах».

«Легковажна інформація, яку раніше вважали «жовтою», тепер займає дев‘яносто відсотків простору соцмереж і, відповідно, й на телебаченні. Багатьом редакторам просто лінь працювати. Вони на автоматі заходять у Фейсбук, щоб подивитися, про що там пишуть сьогодні», – вважає Мартиненко.

У свою чергу головний редактора сайту «Цензор. нет» Юрій Бутусов наголосив: блоги та соцмережі взагалі стали своєрідними соціальними ліфтами для молодих політиків. Вчорашні топ-дописувачі стають помічниками або радниками міністрів, однак ці посади не завжди відповідають їхнім вмінням чи досвіду.

«Це проблема не соцмереж, а непрофесійності влади. Вона у нас лише формується, як і все громадянське суспільство та інформаційне середовище. Під час бурхливих подій революції та початку війни, влада усвідомлювала, що у неї відсутня ефективна комунікація із своїми громадянами, які тоді зорганізувалися і стали вирішальною рушійною силою у країні. Тож політики розуміли, що усе це слід доганяти, їм стали потрібні комунікатори», – зазначив Бутусов.

Так відбувся певний феномен соцмереж.

«Здавалося, якщо у людини є багато підписників, значить вона – гарний комунікатор. Та важко поєднати державну службу і блогерство. Адже правильна організація комунікації і дописи у Фейсбуці – різні речі», – зауважив Бутусов.

«Я вам скажу навіть більше: величезна кількість рішень, починаючи з 2014-го року, приймаються на підставі Фейсбуку. Людина вмикає смартфон – і, нібито, має зріз громадської думки. Їй не потрібно витрачати кошти на соцдослідження і визначати, що справді цікавить людей. Але це викривлення, бо така комунікація є абсолютно рейковою», – додав Олександр Мартиненко. 

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
2017-12-13 13:14:47