вівторок, 18 квітня, 2017, 12:23 Київ
Китайці запропонували свій проект реконструкції Шулявського мосту у Києві
Шулявський міст у Києві. Фото: radiosvoboda.org
Шулявський міст у Києві. Фото: radiosvoboda.org

Киянам обіцяють показати остаточний проект нової розв’язки Шулявського шляхопроводу. Затвердити його міська влада планує на містобудівній раді, що відбудеться цього тижня.

У департаменті містобудування та архітектури КМДА показали сім варіантів проектів реконструкції, з яких обрали три найоптимальніших: нова дворівнева розв’язка, трирівнева з кільцем і розв’язка- «конюшина» з демонтажем частини заводу «Більшовик», що розроблена у 2008 році.

Наприкінці березня у департаменті містобудування було представлено ще один проект реконструкції Шулявського шляхопроводу, розроблений проектувальниками з Китаю. Вони також запропонували трирівневу розв’язку: підземний рівень (по проспекту Перемоги), другий рівень з пішохідними переходами (за проектом їх вісім), з розворотами для транспорту і паркуванням під естакадою. Третій надземний рівень на дві смуги в кожному напрямку з’єднує вул. Довженка і Гетьмана.

Таким чином, чотири варіанти проекту, включаючи китайський, були направлені на доопрацювання і розрахунки. Однак незабаром запропонований азіатський проект з розгляду зняли.

«Архітектура протокольно заборонила розглядати варіанти з світлофорним регулюванням, тому китайський варіант зняли. Зараз фахівці з Китаю запропонували новий проект: дворівневу розв’язку з двома петлями розворотів просп. Перемоги. Цей проект не вимагає будівництва тунелю, на відміну від трирівневої розв’язки, і може бути реалізований без ускладнень існуючого трафіку – спочатку будуть побудовані петлі, а потім поетапно розберуть старий шляхопровід», – повідомив головний спеціаліст департаменту транспортної архітектури КМДА Віктор Петрук.

За його словами, нова китайська розв’язка перевершує інші запропоновані проекти за пропускною здатністю – понад 19 тисяч авто вранці. Наприклад, запропонована трирівнева кільцева розв’язка зможе пропускати вранці понад 18 тисяч авто.

За словами заступника голови КМДА Олександра Спасибка, перед розробниками в техзавданні були визначені основні пріоритети – темпи будівництва, пропускна здатність і вартість реконструкції. «Ми повинні реалізувати реальний проект швидкими темпами», – заявив Спасибко. Почати будівництво розв’язки на Шулявці міська влада планує наприкінці цього року, повідомляє «Сегодня».

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
2017-12-15 00:47:53