вівторок, 21 березня, 2017, 0:02 Світ
В Росії почали стягувати податки за борги

Російські оператори зв’язку повідомили клієнтів, що дані про отримані, але не оплачені послуги відправлені до податкової і з них доведеться заплатити прибутковий податок.

До таких боржників зможуть застосовуватися тепер і традиційні обмеження для неплатників, включаючи заборону виїзду за кордон, – повідомляє РБК-Росія.

Агенство зазначає, що передавати боржників до інспекції зможуть і банки, і підприємства ЖКГ.

ПАТ «Ростелеком» інформує, що з 1 березня 2016 року в зв’язку зі зміною федерального законодавства «отримані, але не оплачені послуги зв’язку після закінчення терміну давності (від трьох років) визнаються отриманням економічної вигоди користувачем» і оператор зв’язку зобов’язаний направляти інформацію про такі випадки в податкові органи, – йдеться в повідомленні оператора.

Відповідно до статті 41 Податкового кодексу РФ з отриманої економічної вигоди фізичним особам необхідно заплатити прибутковий податок (за ставкою 13%), – попереджає клієнтів «Ростелеком».

Аналогічне повідомлення раніше отримали клієнти «ВимпелКому» (надає послуги зв’язку під брендом «Білайн»).

Як пояснив представник «Ростелекома» Валерій Костарев, до 1 березня компанія направила в податкову службу інформацію про списані протягом минулого року борги за послуги зв’язку, визнаних безнадійними. До таких боргах «Ростелеком» зараховує ті, які не були сплачені протягом останніх трьох років.

За Податковим кодексом списання заборгованості прирівнюється до отримання матеріальної вигоди, яка підлягає оподаткуванню.

«Відповідно до змін в законодавстві з 2016 року «Ростелеком» як податковий агент зобов’язаний інформувати податкову службу про факт списання такої заборгованості, – каже Костарєв. – Таким чином, абоненти, які заборгували компанії в 2013 році і не погасили борг з тих пір, тепер зобов’язані сплатити з нього прибутковий податок».

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
2017-08-19 17:55:10