понеділок, 13 березня, 2017, 12:33 Західна Україна
У Чернівцях перевізники спотворюють дані, щоб добитися підвищення тарифів
Маошрутка у Чернівцях. Фото: promin.cv.ua
Маошрутка у Чернівцях. Фото: promin.cv.ua

Члени тарифної комісії Чернівецької міськради заявили про масову подачу неправильних даних перевізниками, які є ключовими при розрахунках вартості проїзду в громадському транспорті міста.

Про це йшлося на засіданні тарифної комісії, інформує власкор ІА ZIK.

Зокрема, начальник економічного відділу департаменту ЖКГ міськради Ольга Гладишева пояснила: «Підстави для зростання тарифів в місті, звичайно, є. Тому що на сьогодні ми знаємо, що останній раз, коли піднімалися тарифи, вартість пального була 14,6 грн при вартості проїзду три гривні. А пальне – це основний пункт при розрахунках вартості проїзду – до 60 відсотків. На сьогодні ціна на паливо збільшилася, його вартість складає понад 21 гривню. Сама методика передбачає, якщо вартість  палива збільшується більше, ніж на 10 відсотків, ми зобов’язані зробити перерахунок тарифу. Відтак, тариф на перевезення зріс на 43 відсотки».

За її словами, при таких розрахунках, до визначеного раніше тарифу три гривні за проїзд в електротранспорті Чернівців треба додати ще 60 копійок, аби збалансувати доходи і витрати на тролейбусні перевезення.

Щодо ціни на маршрутні перевезення, тарифна комісія вирішила поки що рекомендувати встановити ціну на рівні 4 гривні. Проте, як виявилося, об’єктивно визначити ціну проїзду в маршрутках дуже складно через величезну кількість помилок  в документах автобусних перевізників.

Значна частина подала об’єктивно занижені цифри щодо завантаженості транспорту. Наприклад, маршрути № 1, 39, 2, 13 та багато інших визначили рівень завантаженості їхнього транспорту на 20-30 відсотків. Присутні члени тарифної комісії обурювалися з оприлюднених цифр, оскільки ті зовсім не відповідали реальному завантаженню.

Як наголосила Ольга Гладишева, зазвичай, якщо на маршруті завантаженість складає менше 50 відсотків, маршрут мають закривати, адже такі перевезення є економічно невигідними.

Також частина перевізників взагалі не подала ніяких розрахунків: ні витрат пального на 100 км пробігу, ні кількості рейсів, ні даних щодо пасажиропотоку.

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
2017-10-20 19:30:53