четвер, 23 лютого, 2017, 12:22 Людина
«Ще якихось 40 світлових років і... безвіз», – соцмережі про відкриті NASA планети
Фото: twitter.com/slovoidilo

У соцмережах активно обговорюють відкриття NASA планет, на яких може існувати життя. Зокрема, користувачі жартують, що можна «валити з Землі» або ж «відправити туди Путіна».

«Чи пригодні ті екзопланети звізди TRAPPIST-1 для достойної жизні, чи ні – хто його зна... Але Київрада, думаю, вже може виділяти там землю потроху... Пока не набігли всякі... Десь на дамбі... Не може буть, щоб у разумних существ дамби не було...», – написав у Facebook Віталій Чепинога.

«На старість років буду розповідати внукам, що коли знайшли інопланетне життя, я якраз вдало закинув пельмені у воду і не обпікся», – жартує Сергій Микита.

«А що якщо... Путін – це 5 колона якоїсь ворожої землянам цивілізації?», – пише у Твітері Юрій Кульчицький.

Окрім того, багато жартів на тему безвізу.

«Ще якихось 40 світлових років і... безвіз!», – пишуть у Твітері.

Також обговорюють тему відсутності на нововідкритих планетах російських туристів.

«То NASA знайшла сім величезних територій, на яких нема жодного російського туриста? Як там пляжі? Галька, скеля, пісочок? Хто знає?;)», – пише у Facebook Всеволод Поліщук.

<nbsp;>

Як повідомлялося, вчені NASA виявили нову «сонячну систему» з семи планет за 40 світлових років від Землі. Вчені кажуть, що ще надто рано говорити, що там є життя. Однак це наступне велике питання, яке вони вивчатимуть.

Голова Львівського астрономічного товариства, кандидат фізико-математичних наук, доцент НУ «Львівська політехніка» Любов Янків-Вітковська у коментарі IA ZIK зазначила, що на відкритих NASA планетах можуть жити віруси і бактерії.