п'ятниця, 17 лютого, 2017, 13:17 Економіка
Польський PLAY вдесятеро знизив ціну на мобільний зв’язок з Україною ®
Фото: ZIK
Фото: ZIK

Спеціальні тарифні умови, рекламна підтримка гурту «Океан Ельзи», буклети українською мовою, – унікальний тариф для мобільного зв’язку з Україною запропонував українцям у Польщі другий за величиною польський телеком-оператор PLAY.

Презентація проекту відбулася у Львові учора, 16 лютого, – повідомляє кореспондент IA ZIK.

Відтепер лише 1,96 грн (а це 0,29 злотих) за хвилину розмови або за sms коштуватиме українцям у Польщі зв’язок з Батьківщиною. І це в 10 разів дешевше, аніж це було раніше.

Як зазначив під час презентації маркетинг-директор PLAY Бартош Добжинський, впроваджуючи новий тариф вони передусім орієнтувалися на українців – найбільшу іноземну спільноту Польщі. Згідно зі статистичними даними, у 2016 році кількість офіційно зареєстрованих працюючих українців у Польщі сягнула 1,2 мільйона осіб. Лише за останній рік українців у Польщі стало більше на 65%. Це студенти, робітники та підприємці, більшість яких (71,6%) – вихідці із Західної України. Окрім того, Польща є одним з найпопулярніших туристичних напрямків для українців.

Фото: ZIK
Фото: Микола Тис/ZIK

«Я сподіваюсь, цей тариф полегшить життя української громади у Польщі, – сказав Бартош Добжинський. – Завдяки новому сервісу українці залишатимуться на зв’язку з рідними та друзями на Батьківщині».

Оскільки працюють «українські» тарифні пакети PLAY як у 3G так і у 4G діапазоні, тому нижчі розцінки теж стосуються і користувачів Інтернету. 2 Гб трафіку за 60 грн (9 зл.) або 6 Гб трафіку за 130 грн (20 зл.) дозволять без обмежень користуватися Viber i Skype.

Фото: ZIK
Фото: Микола Тис/ZIK

Рекламувати новий тариф на польському телебаченні буде гурт «Океан Ельзи». Знову ж таки, вперше у Польщі запустять україномовне промовідео за участі гурту, яке відзняли у Варшаві. Обрали і символічну композицію для відео – «Там, де нас нема».

 

До дрібниць продумана і маркетингова кампанія. На офіційній Інтернет-сторінці компанії створена спеціальна україномовна вкладка, з якої можна дізнатися про особливості продукту і про те, як активувати мобільну картку. Придбати тарифні пакети можна у всій Польщі. Новий тариф PLAY доступний у 30 тисячах точках продажу і 850-ти фірмових салонах, де також представлені і спеціальні україномовні буклети та інструкції. У ЗМІ, Інтернеті і на білбордах України та Польщі стартувала потужна рекламна кампанія, в яку оператор зв’язку вклав понад 1 млн доларів США.

Фото: ZIK
Фото: Микола Тис/ZIK

Презентація нового продукту відбулася напередодні відзначення 10-ліття з початку роботи PLAY. За достатньо короткий період молода компанія зуміла зайняти друге місце за розміром серед 4-ох польських операторів мобільного зв’язку. Тепер 40% населення країни, а це 14,6 млн абонентів (на кінець 2016 року) користуються послугами PLAY. Виручка компанії становила понад 1,4 млрд євро. PLAY пропонує послуги голосового зв’язку, обміну повідомленнями та передачі даних як для приватних абонентів, так і для корпоративних, зокрема, для малого і середнього бізнесу. PLAY позиціонується як розгалужена, сучасна і економічно вигідна телекомунікаційна мережа, яка працює у стандартах 2G/3G/4G.

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
2017-02-19 16:26:45