вівторок, 31 січня, 2017, 11:01 Людина
Соцмережі про логотип «Євробачення-2017»: Були і кращі варіанти
Фото: EBU/UA:PBC
Фото: EBU/UA:PBC

Вчора, 30 січня, стало відомо, який буде слоган і логотип «Євробачення», що пройде в Україні. Користувачі у соцмережах по-різному відреагували на цю новину: комусь логотип пісенного конкурсу сподобався, а хтось його розкритикував.

«Крутяк», – коментує логотип «Євробачення-2017» Тетяна Печончик.

 

«Яка краса! Офіційний логотип Євробачення 2017 червоно-чорне (революційний прапор ОУН) намисто», – написав у Твіттері Антон Мельник.

 

«Логотипом #Євробачення2017 став один з національних символів України – жіноче намисто, яке, за задумом організаторів, символізує об’єднання», – пише у Твіттері користувач Мантелепа.

 

«Намисто – захисний амулет та символ краси і здоров’я – стане логотипом Євробачення-2017 в Україні», – пише у Facebook Юрій Янюк.

Він зазначає, що його «друзі з-за кордону вже самостійно дізналися, що таке Namysto і, навіть, надсилали різні фото українського одягу у поєднанні з намистом, дукачами і коралями, щоб уточнити, чи вірно вони зрозуміли суть. І, на диво, зрозуміли саме так як є».

Андрій Чайка хвалить логотип «Євробачення»: «Прикольно))) Майже пектораль».

 

Однак не усім до вподоби логотип пісенного конкурсу.

«Скільки красивих логотипів було запропоновано і розроблено для Євробачення. Але хтось вирішив, що це кращий з варіантів! Скільки негативних коментів я ще не бачила», – пише Юлія Ярмаркіна.

 

Користувач Коля Галич у Facebook зазначає, що він нагадує рекламу популярних браслетів.

«Чесно скажу, не прихильник #Євробачення. А тут ще й логотип для його проведення в Україні якийсь дивний обрали. Мені він більше нагадує рекламу браслета pandora...», – йдеться у дописі.

 

 

У Твіттері користувач Claw зазначає, що сумно дивитися на затверджений логотип, і публікує інші варіанти, які, на його думку, були кращі.

 

 

Олександр Вінокур у Facebook теж розкритикував логотип: «Намисто? Да ви гоните!!!!! Мої трикутнички і то кращі».

 

 

«Після бійки кулаками не махають. Але друзі, ви серйозно?

Крутий логотип... На проведення фестивалю на Співочому полі або Софіївській площі. Чисто випадково, кілька місяців до цього я натрапив на ось цю роботу. Вона підкорила.

Представника обирає глядач. Чому не можна зробити відкритим і вибір логотипу? Так хоч будемо розуміти, чому, хто і як... Трохи засмутило. Правда.

Називається: змирися, сиди і звикай», – пише у Facebook Юра Барбух.

 

 

Юра Барбух додає, що з логотипом не дуже морочилися, хоча варіанти і яскравіші були.

«Звичайно, симпатично виглядає, але чогось не вистачає і щось нагадує. Але поважаємо різноманітність!», – пише користувач.

 

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
2017-11-24 07:35:26