п'ятниця, 2 грудня, 2016, 0:50 Влада
В МОН хочуть відкрити процедуру надання грифів

Міністерство освіти і науки має намір зробити відкритою процедуру надання навчальній-методичній літературі та засобам навчання відповідних грифів МОН.

Про це повідомляє портал «Освіта».

У відомстві зазначають, що відкрита процедура надання навчальній літературі грифів має створити систему превентивних, антикорупційних та прозорих механізмів у цьому питанні. Для цього у міністерстві обіцяють створити сайт, на якому буде висвітлюватись процедура надання грифів.

«Відомості про рукописи навчально-методичної літератури на веб-ресурсі оприлюднюватимуться відразу після їх реєстрації в Державній науковій установі «Інститут модернізації змісту освіти», яка організовує роботу комісій Науково-методичної ради МОН та підготовку відповідних матеріалів», – зазначають у Міносвіти.

Зокрема, будуть оприлюднюватись дані про дату і вхідний номер рукописів, терміни розгляду документів, прізвище ім’я по батькові рецензентів, експертів, відповідальних осіб за процедуру надання грифа та результати розгляду рукопису.

У МОН наголошують, що відкритість інформації посилить відповідальність науковців за процедуру рецензування та проведення експертизи навчально-методичної літератури.

«Кожен освітянин матиме можливість висловити свої зауваження та пропозиції щодо якості навчально-методичної літератури через веб-ресурс. В разі надходжень суттєвих зауважень, навчально-методичний посібник повторно розглядатиметься на засіданні відповідної комісії науково-методичної ради МОН», – наголошують в Міністерстві освіти і науки.

Як відомо, зараз міністерство проводить аналіз змістової частини навчально-методичної літератури, що видана впродовж 2012-2016 років та має відповідний гриф відомства. Необхідність проведення аналізу викликана ситуацію зі скандальною програмою для шкіл «Сімейні цінності», зміст якої був розкритикований експертами та громадськістю.

 

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
2016-12-10 10:48:15