четвер, 1 грудня, 2016, 20:50 Економіка
АМКУ почав розслідування щодо lifecell – за скаргами «МТС» і «Київстару»

Антимонопольний комітет почав розслідування фактів можливої недобросовісної конкуренції з боку lifecell.

Як повідомили liga.net в прес-службі відомства, розгляд справи з ознаками у компанії ознак порушення закону про захист від недобросовісної конкуренції був розпочатий 18 листопада.

АМКУ не розголошує деталі, так як будь-яка додаткова інформація може зашкодити розслідуванню.

Як з’ясувало видання у одного з конкурентів, мова йде про використання мобільним оператором в рекламі мобільного інтернету деяких тез про технології 3G+.

Компанія позиціонує свою мережу 3G+ як найшвидшу 3G мережу в країні. Хоча в 2015 році три компанії (lifecell, «МТС Україна» та «Київстар») отримали ліцензії на однакові по ширині смуги частот в одному і тому ж діапазоні.

Life:), а потім і lifecell після ребрендингу, в рекламі явно підкреслювали свою швидкісну перевагу в порівнянні з іншими 3G-гравцями.

«МТС Україна» (Vodafone Ukraine) і «Київстар» вказують, що теоретична максимальна швидкість їх мереж – 42,2 Мбіт/сек. Чи може бути 3G+ від lifecell дійсно швидше звичайного 3G? «Чудес не буває», – вважає начальник відділу зі зв’язків з громадськістю «МТС Україна» Вікторія Рубан.

«Функціонал технології Triple Carrier (об’єднання трьох радіочастотних каналів) включений також і на мережі «Київстар». Однак, наскільки нам відомо, в Україні на масовому ринку немає смартфонів, які забезпечують швидкість понад 42 Мбіт/с у мережі 3G», – додають у прес-службі «Київстару».

«В Україні такі смартфони не сертифіковані. Як можна надавати послугу, якщо немає телефонів, здатних її забезпечити?», – додала Рубан.

Більш того, в «Київстарі» кажуть, що телефони з підтримкою 3G+ взагалі навряд чи з’являться.

«Виробники сучасних терміналів націлені на стандарти 4G і 5G. Тобто, 3G+ доступний тільки в «лабораторних «умовах», – роз’яснюють свою позицію в компанії.

«Оператори використовують різні рекламні ходи для того, щоб залучити нових абонентів, але свідомо обманювати людей не можна», – говорить Рубан.

Під обманом вона має на увазі не те, під якою маркою працює мережа, яку швидкість передачі даних вказує в рекламі оператор.

«Вказувати максимальну швидкість – значить вводити людей в оману. Досягти такої швидкості можна, якщо в зоні дії базової станції знаходитиметься один абонент. Але як тільки збільшується число абонентів, швидкість передачі даних падає. Це загальновідомий факт», – відзначає вона.

 

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
2016-12-03 11:43:07