середа, 19 жовтня, 2016, 15:51 Людина
Молодь починає покидати соцмережі через перенасичення інформацією, – The Financial Times
Фото: Financial Times
Фото: Financial Times

Втома від перевантаження інформацією, отриманою через Facebook і Twitter, змушує багатьох повертатися до найпростіших телефонів.

Про це пише оглядач Джонатан Марґоліс у статті для The Financial Times, переклад якої подає «Збруч».

Він помітив, що від соціальних мереж – які, здавалося б, є кров’ю покоління двотисячних – починає відмовлятися саме ця демографічна група.

При цьому, за його словами, головною причиною розчарування в одній із, здавалося б, визначальних технологій є кількість часу, що його відбирають соціальні мережі.

Також молоді люди почуваються дедалі незручніше через надання соціальним платформам особистої інформації, з якої ці платформи можуть мати комерційний зиск.

Окрім того, вони скаржаться на тиск, який чинять на працівників деякі роботодавці, щоб ті були активнішими в соціальних мережах, перетворюючи спілкування в соціальних мережах на тяжку повинність, пов’язану з роботою.

Дослідження, яке минулого місяця опублікувала британська телекомунікаційна служба Ofcom, показало, що 34 % інтернет-користувачів до певної міри добровільно перейшли в офф-лайн. Половина вибірки з 2 525 опитаних людей, серед яких було 500 підлітків, заявили, що є в он-лайні довше, ніж їм би хотілося.

«Тривоги інтелігенції щодо соціальних мереж будуть зростати. Вже існує «етична» інформаційно-пошукова система – базована в Пенсильванії DuckDuckGo. Думаю, що чимраз більше людей заперечуватимуть проти того, щоби бути інгредієнтом брендового варива, у той час коли соціальні мережі та пошукові компанії намагаються монетизувати безкоштовний обід, який вони пропонували спочатку», – пише Джонатан Марґоліс.

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
2016-12-06 10:15:28