четвер, 21 січня, 2016, 15:44 Економіка
Перший етап робіт з будівництва Бескидського тунелю завершено із випередженням
  • Завершення першого етапу будівництва Бескидського тунелю. Фото: Микола Тис/ZIK
  • Старий нині діючий Бескидський тунель. Фото: Микола Тис/ZIK
  • Старий нині діючий Бескидський тунель. Фото: Микола Тис/ZIK
  • Старий нині діючий Бескидський тунель. Фото: Микола Тис/ZIK
  • Старий нині діючий Бескидський тунель. Фото: Микола Тис/ZIK
  • Завершення першого етапу будівництва Бескидського тунелю. Фото: Микола Тис/ZIK
  • Завершення першого етапу будівництва Бескидського тунелю. Фото: Микола Тис/ZIK
  • Завершення першого етапу будівництва Бескидського тунелю. За участі урядовців і керівництва залізниці був проведений останній вибух, у результаті якого вдалося з’єднати дві частини тунелю – східну, з боку Львівщини, і західну – з боку Закарпатської област
  • Завершення першого етапу будівництва Бескидського тунелю. За участі урядовців і керівництва залізниці був проведений останній вибух, у результаті якого вдалося з’єднати дві частини тунелю – східну, з боку Львівщини, і західну – з боку Закарпатської област
  • Завершення першого етапу будівництва Бескидського тунелю. Фото: Микола Тис/ZIK
  • Завершення першого етапу будівництва Бескидського тунелю. Фото: Микола Тис/ZIK
  • Завершення першого етапу будівництва Бескидського тунелю. Фото: Микола Тис/ZIK
  • Завершення першого етапу будівництва Бескидського тунелю. Фото: Микола Тис/ZIK
  • Завершення першого етапу будівництва Бескидського тунелю. Фото: Микола Тис/ZIK
  • Завершення першого етапу будівництва Бескидського тунелю. Фото: Микола Тис/ZIK
  • Завершення першого етапу будівництва Бескидського тунелю. Фото: Микола Тис/ZIK
  • Завершення першого етапу будівництва Бескидського тунелю. Фото: Микола Тис/ZIK

Сьогодні, 21 січня, відбулися урочистості з нагоди завершення першого етапу будівництва нового двоколійного Бескидського тунелю.

Як передає кореспондент ІА ZIK, тунель будується на межі Львівської та Закарпатської областей на перегоні Бескид-Скотарське.

Сьогодні за участі урядовців і керівництва залізниці був здійснений останній вибух, у результаті якого вдалося з’єднати дві частини тунелю – східну, з боку Львівщини, і західну – з боку Закарпатської області. Таким чином був пройдений верхній уступ тунелю висотою 8 м. Надалі продовжуватиметься робота з його поглиблення ще на 4 метри. Завершення будівництва планується у IV кварталі 2017 року, а відкриття руху через новий тунель – у ІІ кварталі 2018 р.

Як заявив керівник Львівської залізниці Богдан Піх, це дозволить значно збільшити кількість поїздів, які проїзджають цією ділянкою, а також підвищити безпеку руху. Адже діючий на сьогодні старий тунель був збудований ще за часів Австро-Угорської імперії – в 1886 році і на сьогодні вже в аварійному стані. Новий тунель зводиться на відстані 30 м від теперішнього, його довжина – 1764 м.

Загальна вартість робіт - понад 102 млн євро. Більшість робіт проводиться за рахунок кредитних коштів ЄБРР та Європейського інвестиційного банку.

Віце-прем’єр-міністр – міністр регіонального розвитку Геннадій Зубко подякував усім, хто долучений до будівництва тунелю, за проведену роботу. Також він зазначив, що це місце було вузькою ланкою у транспортному коридорі, а з відкриттям нового тунелю розпочнеться новий етап розширення транзитних можливостей України.

«Це дасть можливість транспортувати через Україну товари з Азії в Європу і з Європи до Азії. Це дуже важливо для диверсифікації наших транспортних можливостей в обхід Росії», – сказав Зубко.

Голова Львівської ОДА Олег Синютка своєю чергою зазначив, що Президент Порошенко поставив перед Львівщиною завдання «бути локомотивом у русі України до Європи». "І сьогодні ми в буквальному сенсі відкриваємо шлях до Європи. Але це було би неможливо без допомоги наших західних партнерів", – зазначив він.

Також Синютка підкреслив, що будівництво нового Бескидського тунелю на сьогодні є найбільшим інфраструктурним проектом, який реалізовується на території України.

«Львівщина має стати великим логістичним хабом для інтеграції України в Європу», – сказав він.

Представник підрядної організації Володимир Петрук повідомив, що перший етап робіт виконаний з випередженням графіків на два місяці, і запевнив, що роботи також будуть завершені із випередженням.

Нагадаємо, будівництво нового двоколійного залізничного Бескидського тунелю розпочалося у листопаді 2013 року. Проектом було передбачено завершення робіт до кінця 2016 року. Гарантійний термін служби нового тунелю – сто років.

Загальна вартість будівництва тунелю становить 2 млрд 193 млн грн.

Новий тунель пролягатиме на 182-метровій глибині від поверхні Бескидського хребта. Його обладнають сучасними приладами робочого та аварійного освітлення, вентиляції, відеонагляду, контрольними датчиками визначення рівня шкідливих газів, а також постійного моніторингу внутрішнього стану тунелю, засобами сигналізації та зв’язку, пожежної безпеки і системою антикорозійного захисту. Проектом передбачено спорудження 49 ніш і 12 камер, розташованих відповідно через 60 м та 300 м у шаховому порядку з кожної сторони по усій довжині тунелю. Для проходу обслуговуючого персоналу та можливої евакуації людей, між старим та новим тунелями передбачено спорудження трьох евакуаційних переходів.

Очікується, що після будівництва нового двоколійного тунелю пропускна спроможність цієї ділянки збільшиться з 47 до 100 пар поїздів на добу, а швидкість проходження тунелю зросте з 40 до 60 км/год.

У 2004 році Укрзалізниця уклала кредитну угоду з Європейським банком реконструкції і розвитку (ЄБРР), а в період 2008-2011 рр. провела міжнародний тендер з вибору підрядника для проектування та будівництва Бескидського тунелю. Переможцем визначено ПрАТ «Будівельна асоціація «Інтербудмонтаж», з яким укладено договір на проектування та будівництво тунелю.

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
2017-10-23 01:44:06